הנוקמים – סוף המשחק – זהירות ספויילר

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

יוווו, אנחנו בן בני התמותה הראשונים שזכינו לראות את הסרט הנוקמים 4 סוף המשחק, אין ספק שהרבה אנשים יישארו מאוכזבים כאשר יבינו מה המחיר ששילמו הנוקמים בשביל לנסות להחזיר את השליטה על הכאוס שעשה תאנוס, אבל חברים, היה נהדר.


הנוקמים

אירון מן הוא האיש הנכון לגול הנכון


למי שרוצה לגשת לראות הנוקמים 4 מומלץ בכלל להתחיל מהתחלה, היות וזה כמו לראות שר הטבעות מהחלק השלישי, או ההוביט מהחלק הרביעי … אז למי שלא יודע, אין חלק רביעי להוביט ולכן תמיד בסדרות שכאלו, תתחילו מהתחלה, אחרת לא תבינו את המטריקס.

גיבורנו היו צריכים להחזיר את הגלגל לקדמותו, והואיל ותאנוס לא היה מוכן לוותר נוצר מצב שמישהו צריך לשלם בחיים שלו על כל הסיפור, נו טוב, ברור לכם שלא נהרוס למרוול ולכן את הסיפור, תשקיעו 40 ש"ח ולכו לראות סרט בן 3 שעות בלי הפסקה וקחו בחשבון שבתחילת הסרט ידחפו לכם עוד איזה 20 דקות פרסומות אז אתם נעים על קו 3.5 שעות בכיסא.

הפוליטיקה האמריקאית לא יכול לחיות בלי קפטן אמריקה שחור, ולאחר שהאפריקאים קיבלו בווקאנדה את הכוחות המיוחדים שלהם, אמריקה הייתה צריכה קפטן שחור, בננו, השחורים תמיד עושים את העבודה, אבל מי שיכול לנצח את תאנוס דרך 1000000045 האפשריות שהציב ד"ר סטרנייג שילם תשלום נוראי.

ההפתעה האדירה שנעשה בדמות של תור היא נפלא כמו יין חצי אדום יבש.

הנוקמים 4 – אכזבה בשילוב עונג צרוף.


ואין צינה אחרי הקרדיטים, בכל זאת ישבתם שלוש שעות וחזיתם בסופו של העידן, תפנימו.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *