חלק נוסף בפזל של פשעי ממשל אובמה ו׳חלום הבלהות של ביידן׳

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

חלק נוסף בפזל ו״חלום הבלהות של ביידן״

בהמשך לידיעה שממשל אובמה לחץ על אוקראינה לחדול מלחקור עמותה של ג'ורג' סורוס במהלך קמפיין הבחירות של 2016 במסגרתה אילצו מדינה ריבונית לפטר את התובע הכללי שלה…
תזכורת:

ובכן, שנתיים לאחר שעזב את התפקיד, ג'ו ביידן לא יכול לעמוד בפיתוי להתרברב בפני קהל של המועצה ליחסי חוץ [CFR] על המקרה בו הוא, כסגן נשיא של אובמה, אשר חימש מאד את אוקראינה, אילץ את הממשל לפטר את התובע הכללי של אוקראינה.

ביידן תיאר איך הוא איים על נשיא אוקראינה, פטרו פורושנקו,
[במרס 2016] כי ממשל אובמה ימשוך מיליארד דולר ערבויות להלוואות [איום להפוך אותם למדינה חדלת פירעון] אם לא יפוטר התובע הכללי ויקטור שוקין מיידית.

דברי ביידן:
"אמרתי, "אתם לא מקבלים את המיליארדים." אני עומד לצאת מכאן, אני חושב שזה היה בערך שש שעות. הסתכלתי עליהם ואמרתי: 'אני עוזב בשש שעות. אם התובע לא מפוטר, אתם לא מקבלים את הכסף"

"ובכן, בן זונה, הוא פוטר. והם שמו במקום מישהו שהיה יציב באותה תקופה", אמר ביידן באירוע של המועצה ליחסי חוץ [CFR], וטען כי הנשיא אובמה היה שותף לאיום.


Foreign Affairs

הפרט הקטן שביידן ״שכח״ לספר, לפי פקידים אוקראינים:

התובע שפוטר הוביל חקירת שחיתות נרחבת של חברת הגז הטבעי Burisma Holdings שהעסיקה את בנו הצעיר של ביידן, האנטר, כחבר הנהלה.

כזכור, הנשיא אובמה מינה את ביידן לאיש הקשר של הממשל עם אוקראינה בחודש פברואר 2014, לאחר המהפכה העממית [ה״אביב האוקראיני״] שגרמה להדחת הנשיא הפרו-רוסי ויקטור ינוקוביץ׳ ומוסקבה שלחה כוחות צבאיים לתוך שטח חצי האי קרים באוקראינה.

והחדשות הטובות:

"לוטסנקו אמר שחלק מהראיות שהוא מכיר על תיק ״Burisma״ עשוי לעניין את הרשויות בארה"ב והוא רוצה להציג את המידע החדש לתובע הכללי של ארה"ב ויליאם בר, במיוחד את התערבות סגן הנשיא [ביידן]."

The Hill

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *