כת שפחות המין השבתאית המנהלת את מפלגת כחול לבן

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

פרשת עמותות הדיפ סטייט של כת הנאורים אשר הביאה את אהוד ברק ב1999 לראשות הממשלה התנהלה בצורה כזאת שהוא הצליח על ידי הזרמה של מיליונים על גבי מליונים של דולרים לעקוף את כל חוקי והגבלות מימון מועמדים ומפלגות. בראש הפרמידה עמדו אנשים בודדים כגון משפחת ברונפמן מהCFR אשר הזרימו את הכספים לאינספור עמותות אשר סטו לחלוטין מהמטרות המוצהרות שלהם ובמקום נניח לעזור לאוכלוסיות כאלה ואחרות כפי שהצהירו, תפקדו דה-פאקטו כארגונים שהריצו פוליטית את המועמדות של ברק לממשלה. ככה היה לפלולה של הסדר העולמי החדש כמה כסף שרצה לאיזה תעלול תקשורתי, הפגנה, חולצות, שלטים ותעמולה בלתי נגמרת ללא הגבלה.


כך היום קורה עם ארגון דרכנו הבזוי. תכף נזכיר לכם כיצד התגלגל לדהיום, אך קודם כל דוגמאות לכיצד הארגון שמצהיר על עצמו כא-פוליטי בפועל פועל להפעיל את מפלגת כחול לבן מאחורי הקלעים ללא בושה. קודם כל נזכיר שחשפנו כיצד קובי ריכטר, מנכ"ל דרכנו הוא המתווך הראשי בכל הנוגע והקשור לאיחוד הגדול של מפלגת כחול לבן (לפיד אשכנזי ובוגי) כולל הבאת אנשים למפלגה.


יתר על כן תרומות עברו בין מנהלי דרכנו לאנשי האיחוד במפלגת כחול לבן.
מקור: רוטר


ואף יותר מזה, האישה החזקה ביותר כנראה בקמפיין שמנהלת את גנץ,מעיין ישראלי, היא בעלת קשרים ענפים לאהוד ברק ואף לסינים (פטרונים בהמון מובנים של האיראנים כולל סייבר), אך יותר מזה מחברת אותו עם הילה ירושלמי מהועד המנהל של קול אחד (תוכלו לראות גם בתמונות בקישורים). לא ייאמן.
מקור: רוטר

זה לא במקרה, דרכנו נועד להיות פרשת העמותות של בחירות 2019. דרכנו הארגון V15 שעבר גלוגול ושינוי שם, וזאת אחר שV15 עצמם הם גילגול ושינוי שם של קולאחד (OneVoice). קולאחד בנו מסד נתונים ענק שנלקח לאחר מכן לפעילות פוליטית של V15 אשר היו סך הכל גלגול שלהם. כל זאת נעשה אחר שקולאחד קיבלו מימון ממחלקת המדינה של אובמה וג'ון קרי אשר היה אמון על העברת הסכם הגרעין האיראני.

הסנאט האמריקאי מצא שארגון V15-קולאחד השתמש בכסף שניתן לו ממחלקת המידנה בארה"ב שלא כראוי למטרות פוליטיות, אך עמד בכללים, שכן המענק ניתן לקולאחד לבנות פלטפורמה גדולה ומסד נתונים של מצביעים בנוגע לפעילות ה"שלום" שלהם (למי שמכיר את "המרכז פרס ל'שלום'" מבין שהמילה 'שלום' כאן מתפקד יותר כהלבנת הון). וכך בתרגיל ביון מלוכלך, הכסף שימש לעירעור המערכת הפוליטית בארץ והפלת נתניהו שהתנגד להסכם הגרעין בין אובמה לאיראן, זאת בזמן שהשותפים של הארגון JSTREET עשו לובי נגד סנקציות על איראן ובעד ההסכם. כל העצרות שהם ניהלו לרבין וכו' היו מאוד ממוקדים, לא במקרה הקמפיין של גנץ נראה כמו "סרט" שרבין חוזר מהמתים "לנקום" בנתניהו.

הנקודה המרכזית בחקירת הסנאט הוא שמחלקת המדינה עברה על הנהלים כאשר לא סיפקה את כל ההתקשרויות בדוא"ל בינה לבין ארגון "קול אחד", ואף מחקה בניגוד לחוק התכתבות עם התגובות שלה שהיית אמורה לשפוך אור על הפרשה. לא סתם אתם מריחים שיש כאן טיוח. ועדת החקירה של הסנאט הסיקה בסופו של יום שלמרות הפעילות הפוליטית של קולאחד מ2013, מחלקת המדינה של אובמה החתרנית לא דאגה למנוע שימוש פוליטי במענקים שהיא נתנה להם, דבר שהוא חמור מאוד.

מקור:

S. Rept. 115-12 – ACTIVITIES OF THE COMMITTEE ON HOMELAND SECURITY AND GOVERNMENTAL AFFAIRS


Despite OneVoice's previous
political activism in the 2013 Israeli election, the Department
failed to take any steps to guard against the risk that
-OneVoice could engage in political activities using State
funded grassroots campaign infrastructure after the grant
.period

עכשיו נעלה עוד שלב במעלה הפרמידה. מתורמי קולאחד (OneVoice) נמצאים משפחת ברונפמן.




בהנהלה יושב מנהל נציג ושותף רשמי של משפחת ברונפמן, ד"ר ג'פרי ר. סולומון:

כפי שהראנו קרן וקסנר דרך אחד ממנהליה הבכירים איתמר רבינוביץ' והמכונים שהוא מנהל הINSS וברוקינגס, מנהלת את מפלגת כחול לבן מאחורי הקלעים יחד עם אנשים שאנשיה מכשירים והתכניות שהם כתבו מראש כמו בINSS (בראשות עמוס ידלין בוגר וקסנר) לגבי נסיגה חד צדדית ישראלית (אשר עליה פקחו גנץ-בוגי-אשכנזי…). לא במקרה לפיד טס על חשבון מכון ברוקינגס ומתקבל שם כבן בית. אותו איתמר רבינוביץ הוא בוגר מלגה מיוחדת של ברונפמן. כאשר ברונפמן עצמם כפי שהראנו בכתבות קודמות נמצא בשיתוף פעולה חשאי ומאוחד יחד עם וקסנר בקונסורציום המכונה MEGA.
מקור: קונספיל

יש לציין כי לפיד וגנץ שהתנגדו להסכם הגרעין עשו זאת יחד עם הבכירים במכון ברוקינגס (אשר מומנו על ידי כסף קאטרי גם).וכמו כן איתמר רבינוביץ ידוע כזה שניסה להשיג עם רבין הסכם נסיגה מרמת הגולן, ואפילו עד היום חושב שלו היינו נסוגים לא היית מתפרצת מלחמת אזרחים בסוריה המסכנת אותנו עם דעאש מהרי הגולן. והוא עוד נחשב "מומחה".
מקור: The Jerusalem Post

עכשיו מכשהגענו לראש הפרמידה, ברונפמן וקרן וקסנר, אנו מגיעים לסודות האפלים של המושכים בחוטים מאחורי מפלגות הדיפ סטייט בארץ. הראנו בתחקיר מיוחד כי מצד אחד קרן וקסנר נוהלה עד 2008 על ידי פדופיל מורשע (ממש עד הרגע שנכנס לכלא למרות שכולם ידעו) ג'פרי אפשטיין אשר המשפט שלו נפתח כיום מחדש לאחר שדחו, לאחר בחינה מחדש, את עסקת הטיעון הקלוקלת שלו ולאחר שהגיעו אינספור עדויות נוספות של קטינות אשר סרסר בהן כנראה לצרכי סחיטה של בעלי השפעה בעולם. בפנקס המיוחד של אפשטיין שנתפס נמצאים שמותם ברשימה מיוחדת אנשים כמו אהוד ברק, וקסנר, ברונפמן, ועוד. אהוד ברק ה"חוקר" של קרן וקסנר נתפס מחוץ לדירה הדיסקרטית של אפשטיין אפילו ב2016 לאחר שכולם נתקו איתו קשר בגלל המקרה. אך כמו כן בתחקיר הראנו שגם משפחת ברונפמן, מעורבת עד הצוואר עם שני בנותיה במימון וניהול כת של שפחות מין אלימה בשם NXIVM אשר כיום מתנהל נגדם משפט גלוי בארה"ב. חלק מהאישומים כוללים סחר בקטינים.
קונספיל: קונספיל

אם אלה האנשים שמריצים את פרשות העמותות, מ1999 ועד 2019, חשבו על ההשלכות. עד כמה לדעתכם גנץ באמת סחיט? אתם חושבים שאיראן זה כל הסיפור? תחשבו שוב.

נזכיר מאמר חשוב שלנו בזמנו:


Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *