עו"ד תותחני בשטח, בני גנץ במתח – תותחני מתחילה לייצג את נאווה רון ג'ייקובס שהותקפה לכאורה ע״י בני גנץ

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

עו״ד יעל תותחני בשם נאוה רון ג׳ייקובס:

פניתי היום בשם מרשתי Navarone Jacobs ליועץ המשפטי לממשלה, בעניינו של מר בני גנץ.

להלן, חלק מפנייתנו אליו:

בתקופה האחרונה, פורסמו מספר עובדות בעניינו של מר בני גנץ, אשר יש בהן עניין ציבורי לא מבוטל ובכוחן להשליך, לכאורה, על זכותו החוקית ו/או המוסרית של מר גנץ לשמש כנבחר ציבור.

פרשיית עבירות המין

4. הן מרשתי, הגב' ג'ייקובס והן אדם נוסף, פרסמו פרטים בדבר מעשים לכאורה פליליים שביצע מר גנץ. וכך פורסם למשל ביום 28/02/19 בכלי התקשורת:

"יממה לאחר שהתפרסמה עדותה של נאוה רון ג'ייקובס, שהאשימה את יו"ר מפלגת "כחול לבן" בני גנץ בהטרדה מינית בתקופת התיכון, תלונה נוספת הגיעה … בן שכבתה של ג'ייקובס, כיום גם הוא בשנות ה-50 לחייו, טען כי כשלמד בפנימיית הכפר הירוק, גנץ וחבר נוסף חשפו את גופם בפני אחותו הקטנה, שהגיעה לבקרו יחד עם אימו. לדבריו, מלבד בני משפחתו היו עוד אם וילדה שהיו עדים למעשה"[1]

5. על פניו, נראה כי מדובר בהאשמות המייחסות למר גנץ ביצוע עבירות מין בעלות גוון פדופילי, לכאורה. כמובן, אין חולק, כי שמורה למר גנץ חזקת החפות, עד אשר יוכח אחרת ועם זאת, נראה כי לאור חומרת המעשים המיוחסים לו ובשימת לב לכך, שעסקינן במי שמתעתד לכהן כחבר כנסת, יש להורות על חקירת הדברים לאלתר.

פרשיית רשלנותו הלכאורית של גנץ, באבטחת הטלפון הנייד שברשותו

6. בהתאם לפרסומים שונים בכלי התקשורת, נפרץ מכשיר הטלפון של מר בני גנץ וכך פורסם באחד מכלי התקשורת:

לפי הדיווח, שני בכירי שב"כ שמשמשים כראשי אגפים, הגיעו לפני חמישה שבועות לפגישה עם גנץ והודיעו לו כי הטלפון שברשותו נפרץ על ידי שירותי המודיעין של איראן וכי תכולתו – פרטים אישיים ותכתובות פרטיות ומקצועיות – נמצאת בידיים עוינות. עוד על-פי הדיווח, הפגישה בין הצדדים התקיימה בשבועות האחרונים – במהלך תחילת דרכו הפוליטית.

גנץ, על-פי הפרסום, הוזהר כי כל פרט רגיש שנמצא בטלפון עלול לשמש נגדו בעתיד אם ישמש בתפקיד ממלכתי בכיר. בכירי שב"כ הותירו בידיו את הדרך כיצד לפעול.[2]

7. חשוב לציין, כי ככל שגורם מדיני המוגדר כאויב של מדינת ישראל, מחזיק בידיו כלי לסחיטה של נבחר ציבור, הרי שהדבר חמור ביותר ויש בכך כדי לפגוע אנושות בריבונותה של מדינת ישראל.

8. על היועץ המשפטי לממשלה לחוות דעתו לאלתר ולקבוע, כי נבחר ציבור אשר יכול להיות "סחיט" על ידי גורמים עוינים, אינו יכול לשמש בתפקיד ציבורי כלשהו. שכן, לא יתכן מצב דברים בו מר גנץ ישמש בעתיד בתפקיד ציבורי כלשהו ויהיה נתון לסחיטה מצד מדינת אויב.

9. הנה כי כן, כפי שמר גנץ מסתיר היום מהציבור את הפרטים המביכים והרגישים שהחזיק בטלפונו הנייד – עלול הוא, לכאורה, לא לבחול באף אמצעי על מנת להמשיך ולהסתיר את אותם מידעים מהציבור וזאת, אף אם יידרש ליתן תמורה לגורמים עוינים, תוך פגיעה במדינת ישראל ובאזרחיה, גם אם לא בזדון.

10. באגב הדברים יוער, כי מר גנץ, לאחר שחרורו מצה"ל (בשכר של 91,184 ₪ לחודש), שימש בתפקיד בכיר בחברת היי טק אשר התמחתה בין היתר בפריצה לטלפונים ניידים. יש לתמוה, כיצד דווקא טלפונו של מר גנץ, מי אשר שימש כראש המטה הכללי ולאחר מכן עסק עיסוק אזרחי כנזכר לעיל, נפרץ על ידי מדינת אויב.

11. כך או אחרת, מאחר ואין כל מחלוקת שגורמי שב"כ התריעו בפני מר גנץ כי החומרים אשר נשאבו מטלפונו הנייד עלולים לשמש נגדו בעתיד ומיניה וביה, עלולים לשמש כנגד מדינת ישראל, נראה כי אין מנוס מלהורות למר גנץ לחשוף את כלל המידע אשר היה מאוחסן על הטלפון שברשותו והועבר לידי מדינת אויב או, לחלופין, להסיר את מועמדותו לכנסת.

Image may contain: text


Image may contain: text

מקור הפוסט:

פניתי היום בשם מרשתי Navarone Jacobs ליועץ המשפטי לממשלה, בעניינו של מר בני גנץ.להלן, חלק מפנייתנו אליו:בתקופה…

Posted by Yaelle Tothany on Sunday, March 24, 2019

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 תגובות

  1. בוקי 2019-03-24

    מגוחך ופוליטי ברמות גבוהות – לא מקצועי בלשון המעטה.
    הכביכול עבירה שבוצעה עפ נאווהרון יעקבס אינה מוגדרת כעבירה פלילית – בין אם כבגיר או אם לאו. קשקוש מקושקש

  2. גאולה ורדי 2019-03-25

    מצויין
    חובה להחרים את הטלפון. גם מבחינה ביטחונית.