מכתב מהורה מודאג

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בני גנץ צריך להתפטר

כבר עברנו רבות עם הילדים, נאלצנו לספר להם שהורים לא חייבים להיות אמא ואבא כי הדרך של כל אחד בחיים צריכה להיות לפי בחירתו, ויש לקבל את השונה, נאלצנו להסביר לילדים שהעולם לא תמיד טהור ויש בו גם רוע שממנו צריך להתרחק, דאגנו להסביר לילדים כי השונה הוא לא תמיד רע ויש לקבל את כולם למרות שזה נוגד את אורח חיינו.

החיים כמו בחיים מביאים לנו הפתעות רבות, לפעמים אנו צריכים להסביר לילדים שלנו אייך יתכן כי מתבצע רצח בעולם, גנבה, שוד ואלימות, תמיד דאגנו לומר לילדים שיש אנשים רעים בעולם, שלא כולם נולדו טובים, אבל אלו אשר מובילים אותנו כעם וכמדינה להם יש מוסר מסוים הם נבחרים לשמור עלינו.

אך היום נפל דבר כאשר בחוג אחד הילדים צעק היי תראו "בני גנף שלף את הז שלו כאשר היה בתיכון" כולם היו בשקט, אבל הילד המשיך, אם ראש הממשלה שלף את הז גם אני יכול!

פוליגרף

פה נשברו אמות הסיפין, פה כבר לא יכולנו להכיל, רצח, גניבה, שוד ואלימות אלו דברים שיכולנו למרוח, אבל מועמד לרשות הממשלה תוקע את הז שלו (לכאורה) כנער מתבגר בתוך פרצוף של ילדה בת 7 זה כבר יותר מדי בשביל לשתוק.
גם יפתח היה בן של זונה שנקרא במלחמה להנהיג את הקרב, אבל לתת לו להנהיג את העם זה כבר היה יותר מדי, פה אפילו חכמינו זעקו "ג'וועלד".

מילא שמעדת בהיותך צעיר, אבל גם לקרוא ולכולם מסביב ולאיים עליהם בתביעות משפטיות כאילו אתה צאר ברוסיה בשלטון מונרכי? לפחות היית מתנצל, ככה לתקוף אזרחים בפעם השנייה בחייך? מילא כנער צעיר גבה קומה וכריזמתי שפושע במעשה קונדס, אבל עכשיו כאיש ציבור? לא יפה ולא נאה.

מפה נקרא למר בני גנץ, תודה רבה על פועלך, על מה שאתה ועל מה שהיית, אבל לא נוכל לעמוד להסביר לילדנו מדוע ידענו ששלף את איבר מינך כלפי קטינות (לכאורה) ושתקנו.
בני, סליחה, אבל צא בחוץ.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *