כולם ידעו שבני גנץ היה מלך הכיתה והשליפה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בני הכפר וחבריהם יודעים שבני עשה את מעשה הקונדס.

 

כולם בכפר יודעים שהגברת ג'ייקובס צודקת, בני גנץ היה מלך השכבה, הכפר, השדרה המרכזית של הבוגרים, מלך הכיתה, וככזה הוא היה מטיל את מורתו על כולם, חלק זכו ללטפה חברתית וחלק זכו לזעם, כמו בכל כיתה ציונות טיפוסית, אבל את מעשה ההטרדות המיניות שהוא ביצע תמיד ניסו לטשטש.

אלה היו ימים אחרים, לא הימים של היום, שנות השבעים של אורי זוהר ואריק אנישטיין, כולם היו עושים חשיש ומזיינים בחורות מכל הבא ליד, גנץ שהיה מעט צעיר יותר, אבל בממד פיזי גדול, זכה למעשה קונדס משלו, הוא היה מסתובב עם חבריו בכפר, אפשר לומד שבני היה במקום בחבורת "לול" הוא היה בחבורת "רפת".

ללימודים הוא ממש לא היה מופיע, תמיד היה נעלם ומתאדה, כנראה שזכה לפרוטקציה כיוון שאביו היה סוג של מאפיונר, שאף לא החזיר נשקים לצהל, וכך כל פעם שהיה מתקיים לו מעשה של הטרדה הח'ברה מסביב היו משתיקים את הנושא כיוון שלא היה בכלל אפשרות להתלונן.

היום בביתי הספר יש מה שנקרא "תיק אישי", וכל נרשם ומתועד, לעיטים יותר מדי, אבל בימים ההם כנראה שלשלוף את איבר המין כלפי נערות היה מעשה שנעשה על הדרך, בכל זאת, אם שר הביטחון משה דיין היה תוקע את חצי הצבא ושודד את חצי האי סיני, מה כבר אפשר לעשות לנער שכל היום שולף את איברו מול קטינות?

כל הכפר סבל ממעשה הקונדס של בני גנץ, כל הכפר ידע וכל הכפר סלח, אלה הימים ההם ששם בשלטון של מאפי היו שומרים על הילדים הלבנים, אם היית גדל ועושה את מה שעשית בשכונת ג'סי כהן סביר להניח שהיית מוצא את עצמך בכלא, אבל פה הכפר שמר על המטריד, לכאורה, של בנות הכפר.

אפילו את אשתו לימים, רויטל גנץ, הוא דפק כאשר היה הייתה פקודה שלו, והיא לא היחידה, הוא דפק הרבה פקודות שלו אי שם בגדוד 890, אבל כשאתה שייך למחנה הנכון, בני יצא גם מזה, ככה זה, צריך לדעת לאיזה שבט להיוולד.

יש עדים רבים למעשה  שלו, אבל מישהו שומר על בני הילד רע..

כפר הכפר יודע, כל העם שומע.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *