קורבן מיני – שיחה עם גורם מקצוע.

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

האם קורבן מיני שצבר בלב 40 שנה את מעשי התוקף יוכל להשלים איתם כאשר התוקף מגיע לגדולה לא לו.

 

 

 

הרבה פעמים בחיים קורים לנו מקרים לעתים פשוטים ולעתים מזעזעים, אבל כאשר אדם בצעירותו ברור כי הדברים אשר הוא מסוגל להכיל הם ברמה של "ספוג" ורק כאשר הספוג הזה רווי זה הזמן שבו לא ניתן להכיל יותר וכאן הדרך לפיתוח מחלות וקשיים בחיים האישים בכלל.

והנה מסופר לנו לאחרונה כי נערה בת 14 חזה באיבר מין זכרי של אדם בוגר ממנה שאף היה ברמה של "מקובל" בכיתה ובשכבה, והיא כמו ציפור פגועה חסרת אונים שנפגעה גאוותה הפנימה פנימה כמו ספוג אינה פוצה את פיה, וכן עם חלוף השנים הסיפור נותר בעינו והפך להיות שולי בתוך בליל החיים אשר מביאים כל אדם ואדם.

ככל שחיים ממשיכים קורבנות המין נוטים לשכוח את את מעשה ההטרדה ע"י הדחקה, הדחקה היא שלב מאוד בעייתי כי תמיד הוא מתפרץ בזמן מסוים, לא תמיד בעוצמה ובחוזקה, אבל הוא יתפרץ בדרך כולשהי לעטים בחולי של הקורבן המיני, ופה יש לנו סיפור על גבר בוגר שתקע את איבר המין שלו בפניה של ילדה מתבגרת.

הגבר הבוגר (בני גנץ, לכאורה) המשיך בחייו ועשה חייל, הגיע לקרירה מרשימה ואף זכה לשבחים משלל גורמים בארץ ובגולה, ועכשיו כשאשר השיא לפניו עומדת קורבן המין ואינה יכולה להכיל את את הפשע, לכאורה, שביצע בה בני גנץ ברפת כטענתה.

בני גנץ, איש אשר קיבל כסף וערביות מעשירי ישראל (באופן חוקי) מגיש מידית כנגד הקורבן המיני כתב תביעה וזאת לאחר שהוזהר ע"י חבריו בתקשורת שיש מידע כלפיו בגין הטרדה מינית ברפת, בני גנץ מחזיק שלדים בארון, כמו כל אדם סביר, והוא ישר מפעיל מכבש של לחצים על המתלוננת.

ברמה הפסיכולוגית של העניין מספרים יודע דבר כי בני גנץ באם בתחילה רק שלף את אביר המין שלו היום הוא כבר אונס את הקורבן שלו, בהנחה שהגברת דוברת אמת ניתן להבין כי בני גנץ פשוט רומס את כבודה, מוך הערפל שיצאה הגברת אל אור הזרקורים בני גנץ זורק עליה רפש.

עכשיו זה זמן בחירות, ופוליטיקאים ממנפים דברים לטובתם ועושים לביתם, אך עם זאת ברור לכל שאם אכן התרחשה תקיפה שכזאת יש לבדוק אותה לגופו של עניין!!

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *