החשפת וגם ירשת?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מה חיפש להשיג בני גנץ כאשר איים על קורבנו בבית המשפט?

 

 

גנץ הולך ומסתבך, בזמן שהתקשורת מעלימה עין מהציבור עובדים עשרות עורכי דין ובמישור המשפטי על מנת להבין מדוע גנץ רץ לבית המשפט כמו העבריין מין משה קצב כאשר ביקש להודיע כי סוחטים אותו באיומים, לרוב עברני מין הם צפויים במעשיהם, במקום להתנצל ולהתנדף את דפי ההיסטוריה הם מאיימים משפטית על הקורבן שלהם.

 

קורבן מיני בדרך כלל ישמע מבולבל ומלא בפרטים חסרי ערך, אמינותו תפגע בשניות בעיקר כאשר הוא עומד אל מול גנרל ומצביא צבאי אשר לטענתו "רצח עשרות ערבים", הקורבן יתמלא בפחדים ואף ישדר מצוקה אשר עתידה להישמע כאילו הוא איש/אישה לא אמינים ובעלי דחפים כמו אג'נדה.

הבעיה של בני גנץ היא לא הקורבן המיני שלו, הבעיה של בני גנץ זה העד אשר ראה את מעשיו ואף טרח להעיר לו עליהם, והעד הזה אמין ומאשרר את אופי הדברים אשר התקיימו אל מול הקורבן המיני, ופה בדיוק הבעיה של בני גנץ, הוא סיבך את עצמו ממש כפי שמשה קצב סיבך את עצמו, במקום להתנצל הוא רץ לבית המשפט.

עוד בעיה שהתעוררה זה הבן הלא צפוי של גנץ שאחרונה, מספרי יודעי דבר, כי האף שלו עלה, הוא מתבהם ומלהם כלפי הסובבים אותו ופועל במטה כמו "רמטכ"ל ג'וניור" והפניה שלו כלפי הקורבן המיני של אביו באם נעשה ביודעין והסכמה של מר בני גנץ אזי יש פה התנהלות של משפחת פשע – לא פחות.

באם הקורבן המיני תמצא כדוברת אמת מכן הדרך לתביעה ישירה של ניר גנץ סלולה והוא עתיד להיחשף להליך פלילי.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *