אל תזלזלו בעוצמת השכנוע של הכסף האנטישמי הכבד והעצום שמסתובב במאות ארגונים שבוחשים בקדרתנו

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

Yehuda Lavi:

עכשיו ברור לי למה כחלון הגן על בית המשפט, ולמה הוא לא ימני יותר, אלא שייך לכנופיית הפרוגרסיבים, אלו שרוצים למוטט את מדינת היהודים ולהפוך את פיסת האדמה הזאת, שמופיעה בתנ״ך, למדינת ארחי-פרחי ובראשם כנופיות המוסלמים שחדרו לארץ ישראל בחסות ובעידוד המנדט הבריטי האנטישמי.

מתברר שכחלון, רביב דרוקר, יצחק זמיר, אהרון ברק – כולם אנשי הקרן החדשה, חלקם עברו הכשרה בבית ספר ״ניימן״ שיושב בהרווארד, הכשרה שמלמדת איך ליצור תככים בעזרת עיתונות (רביב דרוקר) ובעזרת פוליטיקה שקרנית ומניפולטיבית (עופר שלח, כחלון).

ועל זה אוסיף את יורם רבין, חברו של רביב דרוקר, שהיה פעיל בארגוני שמאל קיצוניים, והוחדר בכוח על ידי דרוקר למשרת היועץ המשפטי במשרד מבקר המדינה, אחרי שמבקר המדינה עבר בליץ של הכפשות תקשורתיות מרביב דרוקר. מאז מבקר המדינה לא מפסיק להטיל דופי בממשלת נתניהו, ואפילו מנסה למכור לנו שתנופת הבניה הגדולה ביותר בתולדות המדינה בתחום התחבורה היא משהו שלילי. עד כדי כך הם מופעלים, עד שאיבדו כל קשר עם היושרה והשכל הישר.

אז בואו, ספרו לנו עוד על ״תיאוריות קונספירציה״.

העם היהודי מופעל על ידי בוגדים (*למי שמפריע המונח ״בוגדים״, ראו להלן בסוף המאמר) שקיבלו כסף ו/או כבוד ו/או איומים, או שמאמינים מעצמם ברעיון שהעם היהודי צריך לאבד את זכותו להגדרה עצמית, למסור את מדינתו למוסלמים ולמסתננים מאפריקה או מאוקראינה, ולחזור לגלות, שם יירצח מעת לעת, כטוב ליבם של הגויים ביין.

אל תזלזלו בעוצמת השכנוע של הכסף האנטישמי הכבד והעצום שמסתובב במאות ארגונים שבוחשים בקדרתנו. יש לו כוח פיתוי רב, ואל תדונו את חברכם עד שתגיעו למקומו. ואף על פי כן, אם יש מי שבוגד בעם היהודי ובמדינת הלאום שלו (כך על פי הדין הישראלי, לא משהו שאני המצאתי), אחת דינו, ולא משנה מהן סיבותיו ועד כמה הפיתוי עצום.

המסקנה אחת:

צריך להצביע ליכוד ולא כחלון, ליכוד ולא הימין החדש (איילת השקרנית? מה נסגר אתכם?), ליכוד ולא זהות (ההזוי שלא עשה כלום כשהיה בכנסת? לא למדתם לקח?), ליכוד ולא גנץ (זה שנטש את יוסף מדחת ואחר כך את חיילי גולני ועוד מתגאה בזה? מה אתם, אחמד טיבי שקורא לרצח חיילים?), כי אחרת הנשיא השמאלני של עמנו יבחר להטיל את הרכבת הממשלה על מפלגת הטלאים של גנץ, וגנץ מצידו לא יהסס לקבל תמיכה מהאזרחים שווי הזכויות שלנו ולהרכיב ממשלה שתממש את כל המאוויים של כל הארגונים הזרים רבי הכוח, העוצמה, הארגון והתשוקה לחסל את מדינת היהודים.

לא יעלה על הדעת? שמענו על זה. ההיסטוריה מלאה במאורעות שלא הועלו על הדעת. מזה היא עשויה.

אל תבחרו בטיפשות רק כדי להגיד אחר כך שבאמת נכון ושאני צדקתי. אני לא רוצה להיות צודק. אני רוצה שאתם תהיו חכמים.

בתגובה, לינק שמציג עובדות ועדויות לדברים.

=====
(*) למי שמפריע המונח ״בוגדים״, אני מפנה לסעיף 97 בחוק העונשין הישראלי, ובמיוחד 97ב. את הלינק תמצאו בתגובה הראשונה. עיינו גם בסעיפים 98, 99, 103, והנה העתק:

97. פגיעה בריבונות המדינה או בשלמותה

א. מי שעשה, בכוונה לפגוע בריבונותה של המדינה, מעשה שיש בו כדי לפגוע בריבונותה, דינו – מיתה או מאסר עולם.
ב. מי שעשה, בכוונה ששטח כלשהו יצא מריבונותה של המדינה או ייכנס לריבונותה של מדינת חוץ, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו – מיתה או מאסר עולם.

98. גרם למלחמה

מי שעשה, בכוונה להביא לידי פעולה צבאית נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי להביא לכך, דינו – מאסר חמש-עשרה שנה; התכוון לסייע לאויב, דינו – מיתה או מאסר עולם.

99. סיוע לאויב במלחמה

א. מי שעשה, בכוונה לסייע לאויב במלחמתו נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי לסייע לכך, דינו – מיתה או מאסר עולם.
ב. לענין סעיף זה, "סיוע" – לרבות מסירת ידיעה בכוונה שתגיע לידי האויב או ביודעין שהיא עשויה להגיע לידי האויב, ואין נפקא מינה שבעת מסירתה לא התנהלה מלחמה.

103. תעמולה תבוסנית

מי שהפיץ בשעת לחימה, ובכוונה לגרום בהלה בציבור, ידיעות שיש בהן כדי לערער את רוח חיילי ישראל ותושביה בעמידתם בפני האויב, דינו – מאסר חמש שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו – מאסר עשר שנים.

הנה, על כחלון, יצחק זמיר, רביב דרוקר, ופרשיה מושתקת על אהרון ברק:

( קשרי הארוורד -הסרט המקוצר )הקשרים הסודיים של השר כחלון בוגר הארוורד עם אנשי הקרן החדשה, וקרן וקסנר אהרון ברק, ויצחק זמיר ורביב דרוקר מקרן ניימן מהארוורד . ( הסרט המקוצר)ערכנו את הסרט בקיצור רב למי שלא ראה .א.משה כחלון הוא איש הקרן החדשה/ קרן וקסנר ופועל מסיבות לא ברורות בהוראות משפטיות מדוייקות מאנשי הקרן החל מהמשא ומתן להרכבת הקואליצה 2015 , כמו ב״פסקת ההתגברות, ״חוק היועצים״ המשפטים. (כתבת דרוקר )כחלון מקבל הוראות מדוייקות מהשופט אהרון ברק והשופט יצחק זמיר, אנשי הקרן החדשה וקרן וקסנר דרך מתווכים ״בכולנו״ כתבת דרוקר . (מצורף בסרט)ב. חברו הטוב הפרופסור שלום סעדה הוא איש קרן וקסנר שהצטרף ליעוץ ״לכולנו״ ב 2015 ועובד בקרן וקסנר.למעשה כחלון ניהל את המשא ומתן לכניסתו לממשלה כשמאחורי גבו השופט אהרון ברק איש הקרן החדשה ויצחק זמיר איש הקרן החדשה ואיש קרן וקסנר בתיווך היועצים המשפטיים.ג. מדוע כחלון עובד עבור הקרן החדשה וקרן וקסנר וככל הנראה נתון להגנתם? אין הסבר לאיש שקורא לעצמו איש ימין, כשהוא פועל במפורש עבור השמאל חוץ מהלהיטות לגז של תשובה . ׳ . 4 מנדטים לשמאל – נטו אים כחלון יעבור בבחירות הוא יעביר 4 מנדטים לשמאל תמורת הגז של תשובה כי אורית וקסנר כבר ברשימה של גנץ וכבר מחכה לו .. .חייבים למחוק את כחלון איש הקרן החדשה וקרן וקסנר שמה שמנחה אותו הוא רק הגז של תשובה.. והוא עושה קולות של ימין שתפו בכל הכוח !! ככה אנחנו מגיעים לרבים ומשכנעים אותם .אבי זלינגר !!

Posted by ‎חדשות‎ on Tuesday, March 12, 2019

חוק הבגידה הישראלי, להשכלה כללית מתחייבת בימים אלו:

קישור

מקור הפוסט:

עכשיו ברור לי למה כחלון הגן על בית המשפט, ולמה הוא לא ימני יותר, אלא שייך לכנופיית הפרוגרסיבים, אלו שרוצים למוטט את…

Posted by Yehuda Lavi on Sunday, March 17, 2019