בוגי, גנץ ולפיד הגישו לנתניהו את הפרקליטות על מגש של כסף, והם אפילו לא מבינים זאת. מבריק

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

עו״ד עדי בן חור

לא ניתן לעלילת הדם לנצח

הקריאה ״בוגד״ נגדי מצד לפיד, גנץ ויעלון היא הסתה חמורה שאסור לעבור עליה לסדר היום. השקרים של לפיד, גנץ ויעלון הם חציית קו אדום, בנושאים הרגישים ביותר הנוגעים לביטחון ישראל. לכן הנחיתי את פרקליטיי לתבוע אותם דיבה. הנה העובדות הנכונות שסותרות את עלילת הדם של לפיד וגנץ נגדי. אני מבקש שתשתפו את הפוסט הזה, כי אסור לתת לשקר לנצח.

Posted by ‎Benjamin Netanyahu – בנימין נתניהו‎ on Friday, March 22, 2019

המהלך המבריק של נתניהו; חשיפת הפרקליטות לאור יום – תביעת הדיבה שמגיש בימים אלו בנימין נתניהו כנגד בוגי יעלון ובני גנץ, מהווה מהלך מבריק בצורה יוצאת דופן, אשר מעיד על היכולת של נתניהו לתכנן 10 צעדים קדימה – כעת הוא יכול לחשוף את קלונם של האנשים ששואפים להחליפו, אך יותר מכך, הוא יכול לחשוף את השחיתות בפרקליטות לאור יום, בכל הנוגע לפרשה זאת, ומכאן, להשליך על הניסיון לתפור לו תיק בפרשות 1,000, 2,000 ו – 4,000.

סביר להניח כי קיים קשר הדוק בין מועד חזרתו של מיקי גנור מעדותו בפרשת הצוללות, לבין הגשת התביעה כעת על-ידי נתניהו.

הקו הנכון מבחינה טקטית במהלך תביעת הדיבה זאת (וסביר להניח כי לשם מכוונים הדברים), יהיה להעיד אישים הקשורים לרשויות אכיפת החוק ולפרקליטות, ומעל לכל ליועהמ"ש ואת היועהמ"ש עצמו, כדי להוכיח כי אין פסול במעשיו בפרשת הצוללות, ומשם לחשוף טפח מצורת ההתנהלות הבלתי חוקית של המשטרה, הפרקליטות, ובעיקר התנהלותה של ליאת בן ארי, האחראית על המחלקה למיסוי וכלכלה בפרקליטות, אשר אחראים על ההדלפות הבלתי פוסקות והבלתי חוקיות בנושא חקירותיו של נתניהו, בשאר התיקים בהם הוא חשוד.

התביעה הזאת היא הדבר האחרון שהפרקליטות רוצה כעת, משום שאם יש משהו שהפרקליטות סולדת ממנו הוא שקיפות. הפרקליטות השמיצה באופן שיטתי וכזה שפגע ביסודות שלטון החוק, אופן שאין לו אח ורע במדינה מתוקנת, את השופטת המוערכת בדימוס הילה גרסטל, בתפקידה כנציבת ביקורת הפרקליטות משום שהעזה להעביר עליה ביקורת. פרקליט המדינה, שי ניצן, הצליח להביא להתפטרותה של גרסטל מתפקידה, באמצעים שהיו אמורים להביא לפיטוריו.

כעת לא תהיה לפרקליטות את הפריוויליגיה שהיא התעמרות בשופט בדימוס. הפרקליטות לא תוכל להתחמק מצווי בית משפט, ואם היא תעשה זאת, פרקליטיו של נתניהו צריכים לדרוש להאשים את משטרת ישראל והפרקליטות בביזיון בית משפט, ולפתוח חקירות נלוות לתביעה המרכזית, חקירות הנוגעות לצורת ההתנהלות של הפרקליטות והמשטרה.

בנוסף לכך, ישנם שני מושאי התביעה – יעלון וגנץ. אותם אנשים שאמרו במשך שנים כי אם לנתניהו אין מה להסתיר, אזי עליו לעמוד לדין ולהוכיח את חפותו – אמירה בזויה, שגוזלת מכל אדם שהוא את חזקת החפות שלו – יאלצו לתמוך כעת בתביעה המוצדקת של נתניהו.

כעת הגלגל התהפך – אם ליעלון וגנץ אין מה להסתיר, הרי שהם צריכים לברך על התביעה כנגדם. כעת יש להם הזדמנות להוכיח את צדקת דרכם, לא?

אותם אנשים, אותה תקשורת, אותם גופים ואותן חברות פרסום שעשו את מטה לחמם מהטענות כי נתניהו אחראי להסתה שהובילה לרצח רבין, יצטרכו כעת להחליט – האם להגן על שלושה אנשים הטוענים כי נתניהו בוגד, ובאמצעות ההסתה השקרית שלהם רוצים להיבנות פוליטית, או שמא הם יהיו מוכנים לגנות את ההסתה של השלושה.

אותם אנשים, אותה תקשורת, אותם גופים ואותן חברות פרסום שבמשך 30 שנים מסבירים מדוע זאת חובה – פשוט חובה – להעביר אמל"ח למכחיש השואה עבאס, לרוצחים שלו, לרוצחים של שלהבת פס ז"ל, לחתום על הסכמי שיתוף פעולה עם החמאס, לאמץ את יוזמת השלום הסעודית, לחתור לשלום עם כל דיקטטורה רצחנית מתחת לשמי האביב התכולים, יצטרכו להסביר כעת מדוע עסקה שבה מועברות צוללות למדינה עמה יש לישראל הסכם שלום (הסכם שלום אשר הימין כרת), היא דבר פסול.

אותם אנשים, אותה תקשורת, אותם גופים ואותן חברות פרסום יצטרכו להסביר לעם היושב בציון כיצד זה יכול ראש ממשלת ישראל לומר למדינה החזקה ביותר באיחוד האירופי, גרמניה, למי מותר לה ולמי אסור לה להעביר צוללות. על-פי שיטתם נתניהו הוא לא פחות מכל יכול, אשר באפשרותו לומר לאיחוד האירופי מתי, איך וכיצד עליו לעשות את פעולותיו ולמי למכור אמל"ח.

אם נתעלם לרגע מכך שהטיעון הזה אינו נכון, הוא מוביל, בהכרח, למסקנה כי אדם עם יכולות כה רבות צריך להיות בשלטון. הוא הרי שולט על האיחוד האירופי. מה, לא תרצו שאדם השולט על האיחוד האירופי ינהל את מדינת ישראל? פרסום חינם עבור נתניהו.

בזמן שמיקי גנור מחליט לחזור בו מעדותו, ומסתכן בתקופת מאסר ארוכה רק כדי לא להיות מואשם בכך שפעל כנגד בטחון מדינת ישראל, יוצאים שלושת האנשים שרוצים לנהל את המדינה בקמפיין שקורא לנתניהו בוגד בגלל אותה עילה בדיוק.

קשה להדגיש את האיוולת במעשים הללו, את קוצר הראות, את חוסר ההבנה לאופן בו מנהלים משא ומתן תחת לחץ. היה צריך להיות ברור להם כי הם מרימים לנתניהו להנחתה. מעבר לדמגוגיה בדבריהם, מדובר בטעות טקטית שמדגימה כי מדובר בקבוצה של חדלי אישים, שאין לאפשר לה להגיע לעמדת כוח כלשהי.

הם לא מסוגלים לקדם את עצמם מבלי לירות לעצמם ברגל. אלו האנשים שמישהו רוצה לראות בראש מדינה כלשהי? סביר להניח שראש ממשלת מיקרונזיה מטלטל כעת את ראשו מצד ימין לצד שמאל, ואומר: "אויש, בני, בני. ככה לא מנהלים קמפיין בחירות".

בוגי, גנץ ולפיד הגישו לנתניהו את הפרקליטות על מגש של כסף, והם אפילו לא מבינים זאת.

מבריק.

המהלך המבריק של נתניהו; חשיפת הפרקליטות לאור יום – תביעת הדיבה שמגיש בימים אלו בנימין נתניהו כנגד בוגי יעלון ובני גנץ,…

Posted by Adi Ben Hur Adv on Friday, March 22, 2019

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *