יאיר תפרק את הבסטה!

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אי אפשר יותר להתמודד עם חרושת השמועות, מלכתחילה נאמר ליאיר לפיד שלא להיות עם בני גנץ, כל הלחץ שהתבצע על לפיד נבע מהתקשורת שניסתה להמליך מלך חדש, לפיד ידע ונאמר לו שוב ושוב, תמתין תורך יגיע בקדנציה הבאה.

לפיד עכשיו יושב וחושב, אייך יתכן כי הוא הטוב מכול הרביעייה, נאלץ לקבל את מרותם למרות שהם חבורה של גנרלים אשר כל הדרך סטו מדרכים ומכרו את העקרונות שלהם, בין אם זה אשכנזי עם הצדדים האפלים ובין אם זה בוגי המלהטט בחושים, לפיד עכשיו צריך לקחת את עצמו בידיים ולשנות את פרבולה.

לפיד להודיע לגנץ או שתשים את כל ה"שלדים שבארון" על השולחן או שעד סוף השבוע יתחילו להגיע סקנדלים בקצב של 2 ביום ולא יהיה אפשר לנהל פה כלום, לפיד אשר יכול היה להישאר במעמדו מסכן את עתידו הפוליטי בצורה כל כך משמעותית שעולה על כל הסיכונים שעריך בזמנו בחיבור עם ציפורה שפיצר.

הטרדות מניות, רומנים, סרטונים, כספים ומה לא מוגש פה על השולחן של הדסק, וכל רגע משהו אחר תופס את הראש עד כדי טירוף, גנץ מאבד את המפלגה ועד מעט יאבד את משפחתו שלו, מטוב ליאיר להישאר "נקי" מאשר להגן על החרפה ההולכת וקרבה, פעם חיים רמון לקח את שמעון פרס לסיבוב שכזה, שמעון קרס במפח נפש אדיר שרק ה"אחים" שלו לאחר מספר שנים הצליחו לנתב אותו לעתיד פוליטי נוסף (נשיא המדינה), דבר נדיר מאוד שקרה לפוליטיקאי בישראל.

לפיד איש שמבין דבר אחד או שנתיים, הוא ראה בימיו מפצים פוליטיים, הגיע הזמן שישלח את גנץ בחזרה אל ה"שלד הבורסאי" שלו עוד בטרם תנחת מהלומה אדירה על הראש שכולם וליהי לפיד עצמה תנקז אותו מהזירה הפוליטית.

עדיף לשכב עכשיו ולצאת בנקודות לפני שנוק אאוט יגיע.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *