תראו איך עובדת השיטה של השמאל בשילוב התקשורת להרוס או להמליך מנהיגים וכמה השילוב ביניהם מסוכן

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

Image may contain: 10 people, people smiling, people standing
שיתוף של אסתר ברנד

בוקר טוףף ..
אני הולכת לספר לכם סיפור מדהים. אם זה לא היה אמיתי אף אחד לא היה מאמין אבל אין מה לעשות. קארמה אכזרית ותמיד אני אומרת, לא כדאי להתעסק איתה. אז תשמרו על ריכוז רגע ותראו איך עובדת השיטה של השמאל בשילוב התקשורת להרוס או להמליך מנהיגים וכמה השילוב ביניהם מסוכן. אבל הקארמה תמיד בפיקוח..

זוכרים את השופט החמוד קאוואנו שהדמוקרטים ניסו להרוס את חייו באמצעות "עדותה" של הדוקטורית, שטענה שקאוונו החמוד נישק אותה נגד רצונה כשהיו בתיכון? זוכרים לאיזה מצב הביאו הדמוקרטים את החמודון? איך התפרק בבכי וחייו כמעט נהרסו?? איך צלבו אותו הדמוקרטים בשימוע כמו גלידיאטורים בקולסיאום רומאי? כל זה בגיבוי תקשורתי שלא פסק במשך שבועות, למרות שלא היתה להם שום הוכחה לבסס את העדות, כפי שנדרש בסיקור עיתונאי הוגן. ובסוף.. כלום .. הכל היה בדיה מדמיונה הקודח של בכל מה שקשור אליו…

עכשיו קיפצו אל ההווה .
זוכרים שכתבתי לפני כמה ימים על מושל מדינת וורגיניה, שטען שהוא ,כרופא, מסכים שאשה יכולה להחליט אם להשאיר את תינוקה בחיים, או לא ,גם אחרי שנולד? התקשורת האמריקאית לא עשתה מזה עניין גדול כי עבורם זה לא סיפור. אבל פה נאלצה גברת קארמה להתערב. זה כבר היה יותר מדי. ומעשה שהיה כך היה:

חבר עבר של המושל המטורף, נדהם מדבריו ושלח תמונה לאתר אינטרנט בה נראה המושל מחופש לפעיל KKK כשלידו חברו המחופש לכושי. לעשות את הסיפור יותר מעניין אציין רק שהמושל הדמוקרט, יצא בזמן הבחירות עם ווידאו מרושע במיוחד על כמה שהרפובליקאים מרושעים וגזענים, וכך ניצח בפער קטן את יריבו. ופתאום, הנה הוא עצמו מחופש לחבר KKK כשלידו מחופש חברו לכושי. או אז התקשורת השתוללה סוף סוף כי לפגוע במיעוטים היום בארהב זה ה- חטא . להרוג תינוק זה לא ביג דיל עבורם, אבל להתחפש בתחפושת הלא נכונה למסיבה , את זה לא יכלו לסבול. כל דמוקרט צץ מכל חור ודרש את התפטרותו של המושל השקרן. אמה מה – חכו, זה לא נגמר. אם המושל מתפטר, הבא אחריו הוא הסגן, דמוקרט, בחור שחור, וברגע שהתברר שהוא יחליף את המושל, פשוט לא יאומן, אבל הנה צצה לה גברת דוקטורית , ממש כמו הדוקטורית שצצה נגד קאוואנו, וטענה שהבחור עשה בה מעשה מגונה לפני שנים. המחליף ההמום איבד עשתונות והשתלח בדוקטורית בטענה שהיא שקרנית. אבל רגע. הרי בזמן השופט קאוונו דרשו הוא וחבריו שנאמין שכל מה שמתלוננת אומרת הוא קדוש לא? שלא צריך הוכחות בכלל.. אבל שלא כמו קאוואנו, אף דמוקרט ואף חברת מי טו לא יצאו להגנתה של הדוקטורית, אף אחד לא דורש להאמין לה. כי הרי לדמוקטרים מותר הכל. התקשורת היא משתפית שלהם והם יודעים שסיפורים כאלו נגדם יושתקו. אבל בעידן הרשתות החברתיות הדוקטורית לא ויתרה והמחליף כבר כנראה לא יחליף ותם זמנו ובטל קורבנו.

אבל חכו – זה לא נגמר.
אז אם המחליף לא יכול להחליף אין ברירה ופונים לבא בתור שהוא היועץ המשפטי של ווירגי'ניה. אמה מה – היועץ המובהל מהתפקיד שנפל עליו והסיקור העיתונאי המטורף לא ידע מה לעשות ורץ לתקשורת ונחשו מה היה לו להגיד ….? בדיוק! גם הוא התחפש לכושי לפני כמה שנים, וכך התחסלה הקריירה הפוליטית שלו גם כן והוא כבר נאלץ להתפטר.

ועכשיו –
עכשיו צריך לפנות לרביעי בתור ,רק שהוא לא דמוקרט. הבא בתור הוא רפובליקאי. ומה יקרה, רפובליקאי עשוי להפוך להיות מושל מדינת וורג'יניה אחרי שהמושל הנוכחי גנב את הבחירות מהמתחרה שלו בטענה שהוא גזעני , רק שעכשיו הוא עצמו ייאלץ להתפטר כשהוא יגרור אחריו לדיראון עולם תג של גזען. מבולבלים. כולנו משפשפים עיניים פה אבל זה אמיתי. כל יום התפתחות מדהימה חדשה. גברת קארמה עצבנית ונושכת חזק בטוסיק של הדמוקרטים. אז מה עושים חושבים לעצמם הדמוקרטים. צריך לחזור מהר אחורה. כי את הדמוקטרים לא באמת מעניין אידיאל. מעניין אותם כח. שלטון. שררה. אז עכשיו, כל אלו שקראו למושל המקורי להתפטר מתחילים לזחול חזרה לחורים מהם יצאו ופתאום לא כל כך דורשים שהמושל הגזען יתפטר.. אולי זה לא כל כך נורא להתחפש לכושי ולהיות קצת גזען אחרי הכל..

אז מה היה לנו בצמרת הדמוקרטית.. :
גזענות, הטרדות מיניות, שקרים וטיוחים, צביעות DOUBLE STANDARD.. אם אתה רפובליקאי תקבל יחס של 24 שעות ביממה נגדך, אבל אתה דמוקרט ותעשה את אותו הדבר התקשורת תעלים את הנושא. וכלל הברזל, הפוסל במומו פוסל. כל מה שהדמוקרטים מאשימים את הרפולביקאים אלו המומים שלהם עצמם. לא ייאמן. נכון? אבל הסיפור מתרחש ממש לנגד עינינו.. אעדכן אתכם איך נגמר.. ???? בוקר טוףףףףף ישראלים תמימים שלא זוכים לשום סקנדל מיני וגזעני בארץ הקודש שבה הרי חיים האנשים שהם אור לגויים.. ???? ???? 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *