מי יודע אם הפוסט הזה ישאר, ומי יודע באיזו רשימה אפלה אני נרשם עכשיו ואיזה מרתף טחוב מכינים נגדידמוקרטיה טוטליטאריתבג״צוקרטיה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מחנה השמאל, שהשתלט על מערכת המשפט ועל שני משרתיה, המשטרה והתקשורת, והשתלט גם על השפחה של כולם – האוניברסיטה – זו שמספקת לשורות המשפט, התקשורת והשירות הציבורי חיילים בשירות השמאל, המחנה הזה מעוניין כרגע רק בדבר אחד: חיסול נתניהו, היריב הפוליטי היחיד שעומד בין השמאל ובין הדיקטטורה המוחלטת אליה השמאל שואף.

מערכת המשפט של אהרון ברק כבר השתלטה על השלטון בישראל, ורק נתניהו מפריע לה. את דניאל פרידמן שניסה להפריע לה חיסלה על ידי חיסול אולמרט. את יעקב נאמן חיסלה על ידי חקירה מפוברקת שנסתיימה בלא כלום.

הדיקטטורה של ברק מיוסדת על שני עקרונות מופרכים, שאין להם אח ורע בעולם: ראשית, שהשופט יכול להחליט בניגוד לחוק הכתוב. שנית, שהוא יכול לשפוט בכל נושא, גם בנושאים פוליטיים, ולכפות על הממשלה ועל הכנסת את החלטותיו הפוליטיות.

נתניהו מפריע להם. אמנם איילת שקד עשתה כל מה שביכולתה כדי להעמיד פנים שהיא משתפת איתו פעולה, בזמן שחיבלה במאמצים, מי יודע מדוע, אבל נתניהו לא יוותר, והם יודעים את זה.

הם יעשו כל דבר כדי להביא אותו לחצר בית המשפט, כי שם הם יוכלו לחסל אותו על ידי פסק דין מופרך. הם הרי הראו את כוחם במתן פסק דין מופרך בעניינו של משה קצב, למרות שהוכיח מעל לכל ספק שהעדות של א׳ השניה גם היא שקר גמור, אחרי שהפרקליטות נבוכה מכך שעדותה של א׳ הראשונה כבר התגלתה כלא נכונה.

על ההתעקשות להרשיע את קצב בניגוד להוכחות ניצח מיודענו שי ניצן, משובט של האוניברסיטה בשירות השמאל, שהמשיך עד לעליון והעניק לשופט הנדל את ההזדמנות להיכנס לספרי ההיסטוריה כמי שאמר שלא משנה שהוכח שקצב לא יכול היה לאנוס את א׳ ביום האמור, כי מבחינתו קצב לא הוכיח שהוא לא אנס אותה בכל יום אחר.

פסק הדין השקרי לא הפריע למערכת המשפט. להפך, זה היה משפט ראווה שנועד להבהיר לחברי הכנסת ולחברי הממשלה מי יותר חזק, מערכת המשפט או כל מערכות השלטון האחרות; זה היה משפט שכל תכליתו היתה לאותת לכל הפוליטיקאים בישראל שהם בסכנה, כי ניתן להכניס אותם לכלא לא רק על מה שעשו, אלא גם על מה שלא עשו, ולכן כדאי מאד שלא ינסו לרסן את הדיקטטורה המתעצמת של מערכת המשפט.

כנופיית השמאל רואה עצמה מעל החוק, מעל העם, מעל כולם. הם מראים את כוחם בחיסולי ראווה, כמו בכל דיקטטורה; אתם מכירים את זה מספרי ההיסטוריה. אתה לא צריך להרוג את כל הכפר כדי לשלוט בו; אתה לוקח את ראש הכפר, מחסל אותו בכיכר העיר, וכולם מצייתים.

אנחנו כבר עמוק בתוך הדיקטטורה. כל הסימנים מראים על זה: עינויים בניגוד לחוק (של נערים ונערות מן הימין), מעצרים ממושכים בניגוד לחוק (לורי שם טוב עצורה כבר שנתיים כי העזה לחשוף את השחיתות של מעשי השוחד לפקידות סעד ולשופטים – לטענתה – כנגד מסירת ילדים למוסדות פרטיים, שמרוויחים כמיליון וחצי ש״ח על כל ״ראש״), הפללות שווא (רשימה היסטורית ארוכה, שמככבים בה מכובדים, מיעקב נאמן ועד גל הירש), החזקת תיקים בארכיון ושליפתם ברגע הפוליטי המתאים (נגד שרון – כדי לקדם את הטרנספר מעזה, נגד אולמרט – כדי לנטרל את שר המשפטים פרופ׳ פרידמן שאיים לפרק את הדיקטטורה של מערכת המשפט), טיוח פשעים לכאורה של שופטים (רות דוד שוחררה בלא כלום, משום שניהלה עסק מסועף של זיכויים לנאשמים שנסחטו בהפללות שווא, שבהם לכאורה היו מעורבים שופטים – וכי איך יתכן לזכותם אחרת?), וגם איסוף מידע בחשאי על אזרחים שמעזים להתבטא נגד מערכת המשפט, בדיוק כמו בק.ג.ב., בשטאזי או בסקיוריטטה.

זו רשימה חלקית.

אנחנו כבר עמוק בתוך הדיקטטורה. לא למדתם היסטוריה? אתם לא יודעים שמי ששותק כשעדיין אפשר לעשות משהו, משועבד/נאסר/נרצח בשלב הבא?

אתם לא מאמינים שזה יקרה. אתם משותקים מאימה, עוצמים עיניים ומתפללים שזה יסתדר, שזה ידעך, שזה יעבור. זו תגובה טבעית. זה מה שרבים עשו בגרמניה הנאצית, זה מה שרבים עשו במדינות הקומוניסטיות. זה מה שעשו בספרד. זה מה שעשו בדרום אמריקה.

זה לא יעבור. זה יגיע כמו צונאמי שיהרוס אתכם, את המדינה, את החזון הציוני, את כולנו. אנחנו נאבד את המדינה היהודית, וזה יתפרק לרסיסים מהר מכפי שנדמה לכם, באופן שאתם לא מעלים על דעתכם.

הסרטן בתוך הגוף. מבחוץ אנחנו נראים טוב, יפים, אבל מבפנים הוא הורס הכל. הוא פשה בכל המערכות: מערכת המשפט, צמרת הצבא, התקשורת, המשטרה, האוניברסיטאות, הוועדות השונות, השירות הציבורי. הוא בכל מקום, והוא גדל במהירות, מעז ומחציף פנים עוד ועוד, תובע לעצמו עוד ועוד מערכות ועוד ועוד כוח…

…וברגע אחד הכל יקרוס, ואנחנו ניזרק לפח האשפה של ההיסטוריה, וכשנביט נכוחה, נראה את סוריה ולבנון משתקפות בעינינו הכבויות, האדומות מבכי שיבש, ונרשום לעצמנו בספר דברי הימים שמגלות שלישית כבר אין דרך חזרה.

Yehuda Lavi:

מי יודע אם הפוסט הזה ישאר, ומי יודע באיזו רשימה אפלה אני נרשם עכשיו ואיזה מרתף טחוב מכינים נגדי ונגד כל כותב ימני שמעז לומר שהמלך הוא עירום.

היום שבו אראל סגל, קלמן ליבסקינד ועוד רבים וטובים ישבו בכלא לא רחוק. הם כבר ימצאו את התירוץ.

 


מקור הפוסט:

מחנה השמאל, שהשתלט על מערכת המשפט ועל שני משרתיה, המשטרה והתקשורת, והשתלט גם על השפחה של כולם – האוניברסיטה – זו שמספקת…

Geplaatst door Yehuda Lavi op Maandag 7 januari 2019

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *