כשאנשי הקרן החדשה, אנשי המכון למחקרי בטחון לאומי, הגנרלים/רמטכלים, וכמובן, רביב דרוקר ונחום ברנע שותקים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

חדשות

כשאנשי הקרן החדשה, אנשי המכון למחקרי בטחון לאומי, הגנרלים/ רמטכלים, וכמובן רביב דרוקר ונחום ברנע שותקים.

א. אין ספק שכל מכותבינו ״השותקים״ ממנזר השתקנים״, נחום ברנע ,עמוס ידלין, רביב דרוקר, אליעד שרגא, האלוף בריק, אמנון אברמוביץ, גבי אשכנזי, בני גנץ, בוגי יעלון, מפכ״ל המשטרה רוני אלשייך, רואים את הסרטים ומתפלאים איך אני יודע את הדברים שאני מפרסם ?

ב. איש מהם או מידידיהם לא קם וטוען שאני טועה, כולם שותקים בהלם, לאור דליפת המידע , כי זו המומחיות שלי ואני מכיר את החומר כמי ששרת בחיל המודיעין !!

ואלו העובדות בסרט הזה :
א. את תוכניות הנסיגה החד צדדית הבאנו כבר לפני 3 שבועות והיא תחשף בעוד יומיים בכנס הinss ״המכון למחקרי בטחון לאומי״ שנמצא בהשפעת הקרן החדשה, ומנהלו עמוס ידלין בכיר בקרן וקסנר בשעה שבציבור מוצג המופע של טרומן .

ב.לאחר שהסתבר שהמודלפן הראשי מתיק 4000 הוא עיתונאי הקרן החדשה איש ידיעות אחרונות נחום ברנע מסתבר שב 48 השעות האחרונות נפסקו ההדלפות החד צדדיות ״מהחדר האטום״.

ג. מר אלשייך טוען שהמשטרה לא היתה מעורבת בתפירת תיקים לראש הממשלה, הבדיקה שלנו מוכיחה אחרת לחלוטין, ותוצג לציבור אני קורא ליועץ המשפטי לממשלה להתחיל בדיקה .

ד. מחרתיים תערך ועדת ה inss הקרן החדשה. ומענין אם האלופים/רמטכלים האלו שמאחורי התוכנית יגיעו להציג את תוכנית הנסיגה החד צדדית שלהם ״ סטייל אוסלו״ או יסתתרו מאחורי ״חוק הלאום ״ שאין בו כלום ? .

ה.מתקדמים בבדיקת ״מסמכי קרן וקסנר״ התגלה קשר מעניין של עיתונאי הקרן החדשה רביב דרוקר, ונעשה עליו כתבה מחר.

ו. בנוסף פרסם רביב דרוקר את ״תוכנית אמצע הקדנציה״ שהיא ״תוכנית קרן החדשה והמכון למחקרי בטחון לאומי״ להפלת נתנייהו, הילכו 2 אם בלתי נועדו ?

תזכורת:

תכנית הגנרלים של קרן וקסנר: אוסלו 2?

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *