שוב אותו סיפור: בכתב האישום נגד רוג'ר סטון אין כל טענה נגדו לקנוניה עם רוסיה או עם ויקיליקס

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בכתב האישום נגד רוג'ר סטון אין כל טענה נגדו שקשר קשר עם רוסיה או עם ויקיליקס.

אולם כתבי האישום לא הוכיחו כל סוג של קנוניה עם רוסיה. ההאשמות מתמקדות בשיחותיו של סטון עם מקורביו ואנשי קמפיין טראמפ על ויקיליקס ועל תפקידו של הארגון בשחרור האימיילים של הדמוקרטים במהלך קמפיין הבחירות לנשיאות ב -2016:

 

כתב האישום של מילר נגד סטון מטהר את טראמפ מהכביכול "קנוניה" עם רוסיה.
בעמוד 4 מצוין כי פקידי קמפיין טראמפ הבכירים לא ידעו שויקייליקס "גנבו אימיילים של ה[ועדה הלאומי הדמוקרטית] DNC" או מתי הם היו אמורים לשחרר אותם, ולא ידעו על כל מידע אחר שהיה להם על קמפיין קלינטון.

״Paul Sperry״ ‏

במקום זאת, סטון הואשם בשקר לקונגרס על תקשורת שהיה לו עם אנשי קמפיין טראמפ ושותפים אחרים במאמציו לברר איזה מידע היה לוויקיליקס במהלך מסע הבחירות ב -2016.

נראה כי כתב האישום מערער חלק הקונספירציות הנתמכות על ידי הדמוקרטים לגבי קנוניה אדירה בין צוות טראמפ לרוסיה על מנת לפרוץ ולהפיץ אימיילים שנגנבו מדמוקרטים.

השאלה מדוע סטון שיקר לקונגרס, מקבלת ביטוי על פני כתב האישום. מבקריו של סטון עלולים להאשים אותו בשקר כדי להגן על טראמפ, ידידו הוותיק. אבל כתב האישום, אשר נמסר חתום ביום חמישי, עומד בכיוון הפוך לתיאוריה הרווחת כי קמפיין טראמפ קשרו קשר ישיר עם הרוסים כדי לגנוב ולשחרר הודעות דוא"ל של הדמוקרטים.

"The Daily Caller"


דפוסי הפעולה של מיולר

אחרי הפשיטה לעצירת מנאפורט, הפשיטה יוצאת הדופן על משרדו ומעונו של עורך הדין האישי של טראמפ, מייקל כהן והפשיטה עם שחר על מעונו של רוג'ר סטון, אפשר לזהות דפוס חוזר של ניצול ושימוש לרעה בכוח על ידי מיולר המושחת:

חקירת רוסיה: מיולר המושחת מפיק פריצה של כוחות מיוחדים מתוקשרת כדי לעצור את רוג'ר סטון בן ה- 66 לבוש פיג׳מה

עוד דפוס שניתן לזהות לגבי חוקר ציד המכשפות המושחת, מיולר, הוא אותו תרגיל מלוכלך שחוזר על עצמו: כל הפשעים עד כה הם תוצאה של החקירה ולא של העבירה בגינה נפתחה החקירה:

כתב רבי המכר של הניו יורק טיימס, ג'רום קורסי מאינפוורז תוקע את החקירה של מיולר ומוביל אותה למבוי סתום

והנה שרה סנדרס שואלת את השאלה הנכונה לאחר כתב האישום נגד סטון:

מתי ה- FBI יקיף את הבתים ויעצור, את "הילרי קלינטון, ג'יימס קומי, ג'יימס קלאפר? אנשים שאנחנו יודעים שגם נתנו הצהרות כוזבות [ל- FBI] – האם אותו סטנדרט יחול עליהם?"

או כמו שחבר הקונגס מאט גץ מסכם:

אם לשקר לקונגרס הוא פשע הניתן לאכיפה, נצטרך עוד בתי כלא.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *