ברור שארגון ׳זכויות אדם׳ בשם ׳תג מאיר׳ יתמוך בעינוי קטינים יהודים ע״י השב״כ

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אתמול התבשרנו כי בית המשפט המחוזי בלוד פסל את כל הודאותיו של ב', הנאשם בחברות בארגון טרור יהודי ובהצתת כנסיית הדורמציון בירושלים לפני כשלוש שנים והיה קטין בעת המעשים.

הצעיר, שנעצר יחד עם שורת חשודים אחרי הפיגוע בדומא, הודה במעשים לאחר תרגיל מדובבים במסגרתו שימש מתקן בעכו ככלא מדומה ושוטרים התחזו לאסירים.

בהקלטות נשמעים המדובבים המתחזים לאסירים לוחצים עליו, מאיימים עליו ומונעים ממנו אוכל ושינה. בעקבות זאת, הוא הודה בהצתות ובעבירות נוספות.

בערב נודע כי שירות הביטחון הכללי האריך את הצו החריג אשר מונע מהקטינים אשר נחקרים בימים אלו בשב"כ לראות עו"ד:

ארגון ״זכויות האדם״ בשם ״תג מאיר״, בראשו עומד גדי גבריהו, תומך בחקירה אלימה לקטינים היהודים שנעצרו אתמול בחשד למעורבות באירוע לאומני אשר חוסה תחת צו איסור פרסום.

כאן המקום להציע כיוון חקירה ״מאיר״ נוסף:

היכן הסתובבו פעילי ארגון ״תג מאיר״ בזמן שהתבצעו כל אותם אירועים בגינם חוקרים את הקטינים במרתפי השב״כ?

תזכרו שכל עוד יש אירועי ״תג מחיר״ יש מימון זר לארגון ״תג מאיר״.

אז מניע ועוד איך יש.

ארגון חוננו:


שערוריה: שלושת הקטינים ימשיכו לא לפגוש עו"ד.

שירות הביטחון הכללי האריך לפני זמן קצר את הצו החריג אשר מונע מהקטינים אשר נחקרים בימים אלו בשב"כ לראות עו"ד.
הצו הוארך עד ליום שישי.

עו"ד עדי קידר מהארגון "זה עתה התקבלה הודעה על המשך מניעת המפגש של הקטינים עם עורכי דינם. נראה כי לשב"כ אין ראיות של ממש כנגד החשודים והם נזקקים לשימוש בכלי הפסול של מניעת המפגש תוך התעלמות מוחלטת מכך שמדובר בקטינים. אנו נדרוש מבית המשפט לסיים לאלתר את הצו ולאפשר מפגש מיידי עם הקטינים."

עו"ד נתי רום מהארגון הוסיף כי "לצערנו הרב שב"כ משתמש פה בכלי קשה וחריג והוא מניעת מפגש עם עורך דין. הדבר הזה פוגע בזכות חוקתית בסיסית של הנערים האלה, פגיעה קשה בקטינים.

הכלי הזה לא מתאים בכלל החקירה הזאת צריכה להיות מנוהלת על ידי משטרת ישראל ולא על ידי שב"כ כפי שמשטרת ישראל חוקרת מאות מקרים דומים אחרים. הפגיעה הקשה הזאת פוגעת קשה בנערים ואנחנו דואגים לשלומם אנחנו לא יודעים מה קורה איתם אנחנו לא יודעים מה עושים להם המשפחות לא יודעות מה קורה איתם. הכלי הזה צריך להיות שמור רק למקרים של פצצות מתקתקות חריגות במיוחד וכאן לא מדובר במקרה כזה."

בוידאו: כ300 מפגינים כעת מול ביתה של שרת המשפטים איילת שקד.

 

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *