ראיתי שפרופ' דוד אנוך התעמת היום באוניברסיטה העברית סטודנטים שהגיעו על מדים, כדי להזדהות עם הסטודנטית שהושפלה בתוך כותלי האוניברסיטה על ידי מרצה.

אנוך הגדיל לעשות ואיים עליהם בתביעה משפטית תוך שהוא מתעד אותם במצלמה.

מעבר לשפל המוסרי שיש בכך שמרצה לא רואה לנכון אפילו לתת גיבוי לסטודנטית שזכתה לבוז רק כי הגיעה על מדים לכיתה, האיום שלו בתביעה כנגד הסטודנטים המשלמים את שכרו, מעיד כי הבולשביזם סותם הפיות הגיע בסערה ובגאון לאוניברסיטה העברית, שרק אתמול התנצלה על האירוע.

אנוך הדגים היום מה שווה ההתנצלות של האוניברסיטה.

אני קורא לסטודנטים שמתעמרים בהם על-ידי פחדנים שמנסים להפעיל טרור משפטי באוניברסיטה, פחדנים שרואים לנכון לקרוא לעצמם מרצים, פרופסורים, "אנשי רוח", אנשי מחקר, ושאר כינויים אותם הם הזנו באופן מוחלט, לפנות אליי, ואני אשמח לסייע להם.

יש לציין כי האיומים של אנוך – פרופ' מהחוג למשפטים – משעשעים במיוחד, לאור העובדה שאין לו עילה מתחת לשמש לתבוע אף סטודנט במקרה זה. כך נראה מרצה בחוג למשפטים באוניברסיטה העברית – אחד שלא מבין עקרונות יסוד בתחום בו הוא מתיימר להיות מומחה בו.

יצא לי להיתקל באנוך במקרה, בזמן אחת ההרצאות נוטפות השנאה והארס שלו. הקישור מצורף לפוסט אבל בגלל שאיכות הסאונד בעייתית, אביא תמצית של הדברים שאמר אנוך ביום 21.6.18, בשעה 12:30, בכניסה למבנה ע"ש שרמן, בכנס של שוברים שתיקה, זאת בזמן שחיילי צה"ל מסכנים את חייהם בגבול הדרום מול החמאס כדי להגן על טיפוסים מסוגו:

"..למול העימות הזה, בין השפלה שיטתית ודיכוי של טרור וניסיון סיסטמטי ונצחי, לא זמני, לנשל ולערוך.. טיהור אתני אדיב, רגוע.. כשמדובר באחת מאלה.. זה צריך להיות ברור.. לא להסכים לקחת חלק בעוול הזה..".

לשיטתו של אנוך הילדים שלכם שנלחמים בדרום הם הטרוריסטים, והוא רואה לנכון לאיים עליהם בתביעה משפטית, כל זאת בזמן שהוא מתפרנס משכר הלימוד של הסטודנטים שלו, שעובדים קשה מאוד כדי להשיג אותו, ומתפרנס מכספי המסים של מדינת ישראל.

זאת גם הגישה של שותפו לחוג של אנוך, פרופ' אלון הראל.

אז יש לי מה לומר לאנוך, הראל ושאר מצדיקי הטרור על גווניו באקדמיה: אתם תאיימו על הסטודנטים בתביעה משפטית? באמת? ביום שזה יקרה, אני אדאג שאתם תלמדו איך נראה בית משפט מבפנים, ולא רק בעולם התיאוריה המנותק שלכם מן המציאות. אני אדאג שאתם תעברו קורס, מאוד לא מזורז שייקח הרבה מאוד זמן, מה קורה לבולשביקים סותמי פיות במדינה הזאת בבית משפט בישראל. אני אגרור את האוניברסיטה, משרד החינוך, וכל גוף שאפילו יחשוב לתת לכם גיבוי לפעולות הבזויות שלכם.

סתימת הפיות בסגנון הרשות הפלסטינית, שהחברים שלכם פעילי זכויות האדם תומכים בה, לא תקום ולא תהיה. תשכחו מזה.

אם מישהו נפגע אישית מההתנהגות הבולשביקית של אנוך, מוזמן לפנות אליי, כדי להעביר את המרצה למשפטים שיעור קטן במשפטים.

*הכותב עו"ד העוסק בתחום לשון הרע, קניין רוחני, חוזים וכל נושאי הדין האזרחי. אין לראות באמור לעיל ייעוץ משפטי בכל צורה שהיא, והעושה כן עושה זאת על אחריותו שלו בלבד.

Image may contain: text

 


תזכורת:

עוד באותו נושא:

האוניברסיטה ה׳עברית׳ הפכה לחממה אנטי-ישראלית הגובלת בחממת אנטישמיות זה מזמן

מקור הפוסט:

ראיתי שפרופ' דוד אנוך התעמת היום באוניברסיטה העברית סטודנטים שהגיעו על מדים, כדי להזדהות עם הסטודנטית שהושפלה בתוך כותלי…

Geplaatst door Adi Ben Hur Adv op Donderdag 3 januari 2019