כעומק החקירה, יגיע ערבי לבירה.

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

משה חוגג חייב כסף לשלל גורמים, אחד העונה לשם אילן צוריה אשר פעל שלא בתום לב מול שלל משקיעים וגורמים פתח את הפה ועכשיו כולם יודעים, חוגג ייחקר בקרוב.

ביתר ירושלים

אזרחי ישראל רגילים למניפולציות תקשורתיות, עם הזמן לאחר ששילמו הירושלמים בחיי אדם בשלל פיגועים ונאספו אל אבותיהם כתוצאה מרצח העם שמבצעים הפלסטינים בתושבים היהודים במדינת ישראל, הבינו האזרחים היהודים כי כל פעם שיש יד מכוונת כנראה שיש יד שמנענעת את הערבי.

והפעם על הגריל, משה חוגג, ככה שרשות המסים בארץ ובחול תגדיל לזרז את החקירה כך הוירטואוז חוגג יעשה מניפולציה על התחת של האוהדים על מנת לקבל לגיטימציה פרו משפטית מארגונים שונים, ראינו את זה אצל הכושל יצחק קורנפיין שהומלך ע"י אוהדי ביתר, אבל ברגע שלא יכל לגמור את החודש הוא פנה אל בצע כסף וטרח לקבל 2 מליון שח מהקרן לישראל..

ביתר ירושלים זה לא רק אליפות, זה לא נצחון על המגרש, בירת ירושלים זה דרך העם, חיות העם, משילות העם, אדוני הארץ אשר יחליטו לגורלם ולא שלל שופטים אשר מקבלים כסף מבית הדין בהאג כאשר הם עושים הסכמים עם שונאי ישראל ומשחירים פני העם אצל הגויים.

אז מה הסיפור עם חוגג, עפ"י מקורות יודעי דבר חוגג הנפיק מטבעות דיגיטליים במקומות חשוכים אשר טרחו להלבין את הכסף הוא מכר מטבע וירטואלי למקורבים בסך של 0.3 סנט בטרם ההנפקה וכן בזמן ההנפקה הוא דרש כ 0.7 סנט על המטבע כאשר הוא מבטיח לכולם כי המטבע שלו יהיה שווה לפחות דולר.

משה חוגג

ככה שכל המקורבים שמו אצלו את הכסף הרוויחו  ויש הרוויחו פי שלוש, ידוע כי אנשים מכרו בארץ רכבים עוד בטרם הגיע ההנפקה, הם רכשו מטבעות מסוג איתריום והעבירו את זה לארנקו של חוגג וקיבלו תרומתם מטבעות חדשים, אותם מטבעות חדשים הרקיעו לשחקים ועלו לסך של 3 דולר למטבע (באחת מיני ההנפקות) וכל הרוכשים הראשונים נעשו מליונרים וכמובן חוגג עצמו טרם לקבל מליוני מטבעות שכאלה (הרי הוא זה שהנפיק אותם) ומיד כולם מכרו ומכרו והרוכשים החדשים שהגיעו כמו כבשים בעדר קיבלו את המטבע אשר צנח מערכו וכספם התאדה.

משה חוגג

על פניו אין שום בעיה עם זה, כולם יכולים להרוויח וכולם יכולים להפסיד, שוק חופשי, הבעיה היא שמקור הכספים שהוזרמו אל חוגג לא עברו הליך של בדיקת נאותות, ועכשיו חוגג נדרש לא רק לשלם מס בגין אותם הליך מופרע, אלה גם להסביר לרשות המסים מאיין הכסף… והבעיה שלו רק מסתבכת כאשר אזרחי ארה"ב רכשו מטבעות שכאלו.

"אל קפונה" רצח אנשים בהוראותיו, אבל אף אחד לא יכל למצוא ראיה מפלילה, והוא ישב בכלא רק בגלל שלא דיווח על מס, משה חוגג חשוד לכאורה בשלל סעיפים ברשות המיסים, הוא למעשה חשוד לכאורה בכל מה שקשור להלבנת הון, וכיון שאינו יודע או שאינו רצה לדעת מאין מגיעים כל הכספים אשר הוזרמו אליו לארנק עוד בטרם הנפקת המטבעות שלו עצמו הוא עובר על שלל חוקים, בעיקר חוקים בארה"ב.

חבריו של חוגג נאלצו כבר לשבת ב 433 ולהסביר את הכספים הרבים שהגיעו אל ידיהם והעשירו אותם והם אף נאלצו לספר על ידידנו חוגג ופעילותו, השוטפת בענף הידוע בשם "קריפטו", חוגג חשב שהוא יכול לעשות לאנשים את מה שהאופציות בנאריות עשו בעיר רמת גן, הבית משחק נגד הלקוחות, ככל שהזמן יעמיק יתכן ואותם אנשים שהפסידו את כספם יפעלו בצורה של תביעה ייצוגית כנגדו.

חוגג הוא איש חכם, הוא רואים מהלכים קדימה, אבל ברגע שרשות המסים תעקל אותו ותפעל כנגדו כאחד שמבריח נכסים בארץ "ביתר ירושלים" תקלע למשבר עצום שחדלות פירעון תעמוד מעל לראשה, כבר עכשיו ההתאחדות לכדורגל צריכה לקבל נכסים ממשים על מנת להכיל את הגירעון אשר חוגג יוצר בקבוצה, ההתאחדות צריכה לקבל כסף אמתי ונכסים ברורים ולא שיקים באוויר אשר לא יהיו שווים כלום כאשר רשות המסים תחלט לו את החשבונות.

יתכן כי גורמים מאפיוזים בינלאומיים מעורבים בסיפור, וככל שהחלון על חוגג ייסגר כנראה נראה צעדים דרסטיים בשאיפה להגדיל את האישיות שלו אל מול השופט הנכבד, כי מה יותר נחמד מלבוא אל מול שופט בגין עברות מס והלבנת הון בעוד התקשורת תפרגן לו על ניסיונותיו להביא מוסלמים לקבוצת ביתר ירושלים.

טיפ לחוגגן…

לה פמיליה

 

אל תביא ערבי שיודע רק לשחק כדורגל, תביא ערבי שמכיר במדינת ישראל כמדינת היהודים שבירת ירושלים.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *