הפרופגנדה בעיצומה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

החיסול הממוקד שעובר אפי נווה הוא תוצאה של גחמה פוליטית לשנות את דפוס ה DNA של בית המשפט העליון.

 

מימין: פרקליט המדינה שי ניצן, יו"ר לשכת עורכי הדין אפי נוה, השופטת אסתר חיות, שרת המשפטים איילת שקד והיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט(צילום: יריב כץ)

 

למי שמצוי בברנז'ה של בית המשפט זיונים בין פקליטים ובין שופטים זה לא דבר חדש, לפעמים היו גם שלישיות, ראו ערך רות דוד ורונאל פישר, אבל פה לא מצויה הבעיה, ברגע שאפי נווה נתן אור ירוק לכל מהלך של שרת המשפטים שבין שאיפותיה זה למנות שופטים עם אג'נדה וכיפה פה עמדו אמות הסיפין.

אם אפי נקווה הלך עם אשת איש, או באם קיים יחסים שם שופטת זה עניין שבשגרה, הרבה לפניו עשו זאת ועם ידע שבית הוועד היה לזנות, אבל הפעם הפמפוזיות של הדבר מראה רק דבר אחד, אפי נווה הביא לאליטה את הסעיף, אם אדם במעמדו לא ידע שעשרות בלשים עטים אחריו ואין פה שום מקריות אזי אפי שלנו חי כחלם.

אילנה דיין אף פעם לא עושה תוכנית על משהו מבלי שתהיה לה אג'נדה איזוטרית, היא פעלה מול צ' בנוער הגבעות עוד בטרם בית המשפט פסל את עדותו ומיד כעבור מספר ימים עם פרסום תכניתה הזדונית עטו בלשים על נערים בתוך מוסד לימודים וקשרו אותם למשך שבוע.

אילנה דיין טיגנה את אפי נקווה, לקחה תמונות יפות של כוח שהיום מראים לכם אותם שוב ושוב, על שופטת שלא אמרה לא לאפי נקווה – רק שאתם בכלל לא יודעים על מה היא לא אומרת לו לא – אתם מקבלים את המשפט "אני לא אומרת לך לו ומיד מתפנה לטפל בבקשתך" ? ומהי בקשתו … לעולם לא תדעו.

התקשורת עושה עליכם אבמבוש, היא לא דיברה על כך שיתכן כי רונן ברגמן במעדוני הסאדו שלו סוחט מידע מבכירים בשלל התעשיות, אולי אם ברגמן יום אחד ידבר על כך שהוא בעד חוק הלאום הוא יחטוף את האמבוש, התקשורת הבולשביקית עשתה עלכם סיבוב, ושוב פעם העם הפסיד.

חיות

 

 

 

 

רוצים לדעת למי שייך בית המשפט העליון?

http://old.conspil.com.s3-website-us-east-1.amazonaws.com/2010/09/03/suprolism/index.html

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *