מצעד המזמרים מגיע לשימוע בדרך לכתב אישום נגד הילארי

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

לקראת השימוע היום. המקור הוא שרה קרטר מהצוות של שון האניטי אשר עוקבת מקרוב אחרי חקירות הדיפ סטייט:

היום השימוע הפתוח בו יעידו חושפי השחיתויות על עיסקאות תן וקח והעלמות מיסים של קרן קלינטון.

קרוב ל -6,000 מסמכים שצפויים לחשוף חקירה של כמעט שנתיים של חושפי שחיתויות עם חברה פרטית בשם MDA Analytics, אשר נטען כי העבירה את המסמכים לפני יותר משנה וחצי למס הכנסה.

חושפי השחיתויות שהם חוקרים פליליים פדרליים לשעבר, טוענים כי קרן קלינטון "עסקה בפעילויות בלתי חוקיות ועשויה להיתבע כעבריינית מס בהיקף של מיליוני דולרים במיסים וכנסות.

הבליץ נגד ג׳ף סשנס: ׳או שתהיה תובע כללי אמיתי או שתתפטר!׳ Q: ׳תסמכו על ג׳ף סשנס׳


ב נ ו ס ף

חושף שחתויות לשעבר, אשר דיבר עם סוכני FBI מליטל רוק בשנה שעברה ועבד במשך שנים כמודיע סמוי ואוסף מידע על תעשיית האנרגיה הגרעינית של רוסיה עבור הFBI, ציין את התסכול העצום שלו עם מחלקת המשפטים והFBI. הוא מתאר מערכת משפטית ״דו-שכבתית״ שלא ניסתה לחקור באופן פעיל את המידע שסיפק לפני שנים על קרן קלינטון ואת המעורבות המסוכנת של רוסיה בתעשיית הגרעין האמריקאית ובתעשיית האנרגיה במהלך כהונת ממשל אובמה.

הסיפור של ויליאם ד' קמפבל פורסם לראשונה בשנת 2017. הוא העביר יותר מ -5,000 מסמכים ודו״חות יומיים מפורטים ללשכה בזמן ששימש כמודיע סמוי דיווח על ענקית הגרעין הרוסית Rosatom.

קמפבל עבד כיועץ לאנרגיה, זוכה לאמון הרוסים ומספק תובנה משמעותית לגבי תוכניות אסטרטגיות של רוסיה כדי להשיג דומיננטיות גלובלית בתעשיית האורניום. הוא דיווח על כוונותיה של רוסיה לבנות מערכת יחסים קרובה יותר עם פקידי ממשל אובמה, כדי לכלול את מזכירת המדינה דאז, הילרי קלינטון.

המסמכים שהעביר למחלקת המשפטים הראו כי קמפבל סיפק מידע רגיש ביותר הקשור לתיק האורניום, כמו גם לענייני מודיעין אחרים, מאז 2006.

רוברט מיולר היה מנהל ה- FBI בזמן שקמפבל היה מודיע סמוי, על פי קמפבל, המידע הועבר למיולר על ידי המפעילים של קמפבל ב-FBI .

"(מיולר) קיבל את המסמכים, אשר עדיין יש לי עותקים מהם, על פני תקופה של שנים והתעלם מאיום ביטחוני לאומי על ארצות הברית בגלל העדפה פוליטית שלו", אמר קמפבל, מציין שהוא מתוסכל מההתעלמות ממנו לפני שנים רבות לגבי חקירת קרן קלינטון והמידע האחר שסיפק.

"האנשים האלה היו אחראים על הובלה של חומרים גרעיניים (בתוך ארה"ב) תוך ביצוע פעילות פלילית כאן בארצות הברית וחתימה על חוזי השירות העיקריים בארה"ב", אמר קמבל, בהתייחסו למידע שהוא סיפק ל- FBI על החברה האמריקנית לתובלה הידועה גם בשם TLI, היתה חברת התובלה העיקרית עבור אורניום מועשר רוסי שנמכר לארצות הברית.

"ספל תה אחד של מה שהם הובילו הן בתוך ארה״ב והן בחו"ל יכול לסגור את וול סטריט או את וושינגטון", הזהיר קמפבל. ״(מיולר) התעלם ועיכב את מעצרם במהך שנים רבות, בזמן שאני מסכן את חיי בסתר באינטראקציה עם הממונים האלה של (ולדימיר) פוטין כאן בארצות הברית ובחו"ל.


אבל יו"ר יו״ר שדולת החירות, מארק מידוס, אמר כי הפעם זה יהיה שונה. הוא ציין את החקירה שככל הנראה מתנהלת עם ה- FBI ומחלקת המשפטים ומאמין שהמידע המועבר לשימוע היום עשויה להיות "חומר נפץ" ועשויה לסייע לחבר בין הנקודות.

הבליץ נגד ג׳ף סשנס: ׳או שתהיה תובע כללי אמיתי או שתתפטר!׳ Q: ׳תסמכו על ג׳ף סשנס׳

"אנחנו רק מסתכלים על התרומות. עכשיו כולם מתמקדים בתרומות לקרן קלינטון ומה קרה רק בשנה האחרונה", הוא אומר. "אבל אם תסתכלו על זה, היתה עלייה חזקה מאוד, ברגע שהיא נבחרה כמזכירת המדינה ונפילה כשכבר לא היתה שם".

"ואז שוב עליה, כשהחליטה לרוץ לנשיאות. לכן יש כל מיני טענות על ״תן וקח״ ודברים כאלה".

עד כאן שרה קרטר

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *