סתימת פיות כזכות יסוד בסיסית

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

סתימת פיות כזכות יסוד בסיסית –

בבחירות האחרונות לראשות עיריית תל אביב-יפו החליטו הקרן החדשה לישראל, ומיקי גיצין העומד בראשה, לזרוק מהחלון כל נורמה של מנהל תקין בסיסי, וביצעו תרומה אסורה מתאגיד למרצ – שגיצין היה נציג ציבור מטעמה בעירייה – ולחולדאי, בדמות פרסום.

על ניגוד העניינים המובנה הנובע מכך שראש תאגיד החולש על 30 מיליון דולר, ומכהן כנציג ציבור מטעם מרצ בעירייה בזמן בחירות, אין מה להרחיב.

בעקבות פעילותי, הדברים הועברו לבחינת מבקר המדינה והפרקליטות, וגיצין, הקרן ומרצ יתנו על כך את הדין. אם הפרקליטות לא תפעל כפי שהיא צריכה לפעול כנגד גורמים אלו, אאלץ להגיש בג"ץ כנגד כל רשות שתתיר את ההתנהלות הזאת, מצד תאגיד שפעילותו מוגדרת על-פי חוק אמריקאי כסוכן זר, יש שיאמרו עוין.

כעת פרויקט של הקרן בשם "מעיפים את הגזענות מהמגרשים" מפרסם דו"ח, בו הוא מתהדר בכך שהביא להרגעת הגזענות והשיח המתלהם במגרשים.

Image may contain: 2 people, text

הנה תזכורת לאופן בו הקרן "מרגיעה" גזענות ושיח מתלהם: בשנת 2012 פרויקט של הקרן בשם "לא נסתום את הפה", החל לתקוף מנחם בן, באופן שאפשר לו לתבוע את התאגיד הזר הזה בגין הוצאת דיבה (וחבל שלא עשה כך).

הסיבה: החלטת רשות השידור לשבץ את בן כמנחה אורח יחד עם קרן נויבך בתכניתה.

הקרן פתחה במסע סתימת פיות בולשביקי, בטענה שמטרת המהלך היא לסתום לקרן נויבך את הפה. כמובן שהיה מדובר בשקר (דבר שהקרן חטאה בו לא פעם ולא פעמיים). בן פשוט היה מנחה אורח, שהובא כגורם מאזן, ואולי להוסיף איזה אחוז רייטינג או שניים.

אבל התאגיד הזר הזה, שיושב בארה"ב, החליט לסתום את הפה לאזרח מדינת ישראל, זאת בתחנה הפועלת מכספי המסים של אזרחי מדינת ישראל.

המהלך הצליח. אזרחי ארה"ב התורמים לתאגיד הזר הצליחו לסתום את הפה לאזרח מדינת ישראל, בתחנה הממומנת מכספי המסים של אזרחי מדינת ישראל – יהודים וערבים, דתיים וחילוניים, שמאלנים וימניים, ובן לא שובץ.

Image may contain: 18 people, people smiling, text

טועה מי שחושב שערך המוסף היחידי בפעילות הקרן החדשה לישראל היא תמיכה בגופים המאשימים את ילדיכם ברצח עם, וניסיון להביא לחיסולה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית.

התאגיד הזר הזה גם הצליח לסתום לכם את הפה.

החולשה של המדינה לשים מעצור להתנהלות של התאגיד הזר הזה, מאלצת גורמים כמוני לפעול מול התאגיד, ולרתום את מערכת המשפט למאבק הזה כדי להוציא צדק.

זה ייקח זמן, אבל אני סובלני. בניגוד לתאגיד הזר, אני לא פוחד מן האמת, וזה הכוח שלי.

 

 

מקור הפוסט:

סתימת פיות כזכות יסוד בסיסית – בבחירות האחרונות לראשות עיריית תל אביב-יפו החליטו הקרן החדשה לישראל, ומיקי גיצין העומד…

Geplaatst door Adi Ben Hur Adv op Donderdag 20 december 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *