רונה רמון ביקשה למנוע מילדיה עוד הלוויה, ולכן גופתה תישרף, אבל ארונה יוצב במרכז פרס לשלום ולחדשנות ביפו

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

רונה רמון, שהלכה אתמול (יום ב') לעולמה בגיל 54, השאירה למקורביה הנחיות ברורות כיצד לפעול לאחר מותה. בין היתר היא ביקשה שלא תיערך הלוויה כדי למנוע השתתפות של ילדיה בטקס קבורה נוסף במשפחה. בשל כך, גופתה של רמון תישרף.

רמון, אלמנת האסטרונאוט הישראלי הראשון אילן רמון ז"ל ואמו של הטייס אסף רמון ז"ל, הותירה אחריה לא רק את שלושת ילדיה הנוספים אלא גם הוריה, גילה וישראל בר סימן-טוב. יום לאחר מותה של רונה מסרטן, אמרה הבוקר אמה גילה ל-ynet: "אנחנו ממשיכים בשביל הנכדים".

רונה רמון איבדה במהלך חייה לא רק את בעלה ואת בנם הבכור, אלא גם את אחיה. האם גילה מספרת: "רונה הייתה ילדה מאוד חזקה. אנחנו גם ככה משפחה עצובה כי אח של רונה נפטר בגיל צעיר".

״ידיעות אחרונות״

רונה רמון עם ילדיה יפתח, טל ונועה(באדיבות קרן רמון )

 


תזכורת מקונספיל האתר הישן:

אילן רמון וספר התהילים

אילן רמון נשלח לבצע ניסויים במזג האוויר,
המשימה שלו הייתה סודית ביותר – עד היום אין לדעת מה בדיוק הייתה המשימה – מה שידוע זה שהוא עשה ניסויים במזג האוויר..

כמה מילים שיש להגיד על הסיפור הלא ברור הזה, כמה איזוטריות קיימות פה, אני לא בטוח שכרגע אוכל להדביק את כולם אבל בואו נתחיל.

פה כותבים שהספר תהילים לא נמצא (אבל זה רק ספר בספר חדש שיוצא)

"לקראת יום השואה 2004 מיתוסף אל מדף ספרי השואה ספר שמיועד לילדים קטנים יחסית – לילדי הכיתות הנמוכות ואפילו לילדי הגן. בגלל מיעוט הטקסטים הספרותיים בנושא השואה לבני הגילים הללו אפשר להניח שגננות ומורים ואפילו הורים ישמחו מאוד לקראתו, אך קריאת הספר עצמו מעוררת תהיות באשר למסריו ואף באשר להנחות היסוד שלו.

הספר מגולל את סיפורו של ספר התורה הקטן, שהאסטרונאוט הישראלי אילן רמון לקח עמו לחלל בחודש ינואר 2003, כסמל להישרדותו של העם היהודי בשואה ולתקומתו בישראל. באחד בפברואר התפוצצה כידוע החללית "קולומביה" בדרכה חזרה לכדור הארץ, ורמון נספה יחד עם שאר חברי הצוות שאייש את החללית. "ספר התורה לא נמצא", מספרים לנו בשורה האחרונה של הספר החדש הזה."

״הארץ״

בנינו, האם אתם מאמינים שספר יגיע מהחלל (בזמן שבני אדם נצלו באש יחד עם המתכת ינחת בשדה בתוך עיירה שנקראת פלסטיין…)
וישרוד ככה? שימו לב..

עבר עריכה לאחרונה בתאריך 05.02.03 בשעה 12:23

כזכור, נבואת זכריה הנביא ע"ה מדברת בתחילתה על הנחמה שתבוא לישראל, לאחר השבעים שנה של בבל-עיראק ולאחר המלחמה עם עיראק, ואז מתחיל הנביא לראות מספר פריטים שאינו מבין את משמעותם. כך ראה את סמל המדינה (מנורה עם ענפי זית בשני צדדיה, דבר שלא היה קיים מעולם בהיסטוריה היהודית) שנמצא על כל הקלפיות, כך ראה גם את 'המגילה העפה' שפירשו רבותינו כי היא ספר תורה. וכך ראה עוד חזיונות רבים אחרים הקשורים לתקופה כמו בזכריה ה, ט: "ואשא עיניי וארא והנה שתיים נשים יוצאות ורוח בכנפיהם, ולהנה כנפיים, ככנפי החסידה- ותישאנה את האיפה, בין הארץ ובין השמיים" וכזכור היו שתי נשים-אסטרונאוטיות בצוות של אילן רמון.

דרך אגב, זה לא מדהים שהחללית התפוצצה דוקא מעל מקום שנקרא Palestine?!

״רוטר״

ספר התהילים נמצא זרוק בתוך עיירה שנקראת פלסטיין אחרי כשלושה חודשים – שרד את כל המרחק עם החום האדיר של האש + גשמיים על הקרקע + שמש חמה… מממממ….

ומה בדיוק עשה אילן רמון בחלל?

"אז מה בעצם עושה האסטרונאוט הישראלי בחלל? הוא מפעיל מצלמות מיוחדות, כדי לצפות בסופות אבק באזור הים התיכון והאוקיינוס האטלנטי. וכשאין אבק, הוא מחפש אחרי "שדונים" בשמיים. הכל על החלק המדעי של הטיסה לחלל"

״ויינט״

עוד עוד עוד

"בתאריך 31.1.2003 בשעה 12:00 בצהריים, יום לפני התרסקותה של מעבורת החלל "קולומביה", תקפה "סופת טורנדו אדירה" את האי היווני השכן "קפריסין" לעיתונים וכלי התקשורת המרכזיים בישראל שהיו בקשר עם גורמים בענף המטראולוגיה, בצה"ל, בחיל אוויר ובבית דגן והתעניינו בסיבת "התופעה הנדירה" של טורנדו עצום מימדים בים התיכון, נמסר כי ברשות צה"ל והגורמים, לא מצוי מידע על הקורה בקפריסין או בלימסול."

״רוטר״

בואו נסכם לרגע זה..

יש מצב שאילן רמון ידע משהו, ואולי משהו חשוב.. ואז הוא פשוט לא חזר..?
(במדינה שרוצחים ראש ממשלה – מקימים וועדת חקירה כושלת ולא ברורה יש גם סיכוי שכזה..)

ועוד לא דיברנו על אסף רמון.

"הקשר עם מטוסו של אסף אבד ב-13:45, בזמן שהיה בעיצומו של אימון קרב אוויר עם מטוס נוסף. האימון, התנהל בגובה 18 אלף רגל בזמן ששני המטוסים אינם חמושים. מבדיקה ראשונית עלה כי הטייס שעמו התאמן, טייס ותיק, דיווח בשלב מסוים כי אינו רואה את רמון. הוא קרא לעברו "שים לב לגובה", אך לא נענה."

ועד לפני כן היה (אולי) נסיון נוסף:

"במארס האחרון דווח בערוץ 1 כי סגן אסף רמון הצליח להנחית בשלום מטוס בו התגלתה תקלה חמורה במסגרת קורס הטיס. לפי הדיווח, במהלך טיסת אימון שגרתית במטוס חד מנועי מסוג "סקייהוק" בדרום הארץ, נדם מנוע המטוס. מדריכו של רמון, שישב מאחוריו, הסביר לו כיצד יש לתפעל את התקלה והוא הצליח להנחית את המטוס בבטחה."

״הארץ״

למי שזה נשמע הזוי מופרך ובעל סטייה משמעותית לגביי מה שנאמר כאן מוזמן לקרוא את זה:

"אלוף משנה ג'ו אלון היה טייס, עוזר לנספח הצבאי בוושינגטון, וגם קורבן לרצח מסתורי. הערב ישודר בערוץ הראשון הסרט "מי רצח את אבא", המגולל את סיפור החקירה הנואשת של בנותיו. קיימות השערות לפיהן אלון נרצח בידי מחבלים או על רקע אישי, אך בתו בטוחה: "הוא ידע משהו על מלחמת יום כיפור"

http://glz.co.il/NewsArticle.aspx?newsid=80794

או פשוט את זה:

viewtopic.php?f=4&t=402

"תַּחַת הַנְּחֹשֶׁת אָבִיא זָהָב, וְתַחַת הַבַּרְזֶל אָבִיא כֶסֶף, וְתַחַת הָעֵצִים נְחֹשֶׁת, וְתַחַת הָאֲבָנִים בַּרְזֶל; וְשַׂמְתִּי פְקֻדָּתֵךְ שָׁלוֹם, וְנֹגְשַׂיִךְ צְדָקָה."

אתם כבר מבינים מה הסימן הזה שיש לנו פה..

וקחו חיזוק, ביום מותו של אסף רמון היה התאריך…13 בספטמבר 2009

הנה תמונה של אסף רמון:

 

"רמון הותיר אחריו אשה וארבעה ילדים. בנו הבכור, אסף, התגייס בעקבותיו לחיל האוויר וסיים בהצטיינות את קורס הטיס במגמת קרב. ב־13 בספטמבר 2009, שבועות אחדים לאחר סיום הקורס, נהרג אסף במהלך אימון מבצעי כשהטיס מטוס F16, ולאחר שביצע תמרון חד, לקה, ככל הנראה, באובדן הכרה זמני (Blackout) כתוצאה מכוח ג'י חזק שפעל על גופו, והוא התרסק אל מותו בדרום הר חברון.‏[8] מותו סוקר באופן נרחב בעיתונות, והביא לאבל ציבורי ספונטני בישראל. בעקבות מותו נוצר דיון ציבורי במדיניות הנהוגה בצבא, אשר מתנה שירות קרבי של מיועדים לשירות ביטחון ממשפחות שכולות באישור הורי המועמד לשירות."

ב 13 לחודש???

ממממ… אתם כבר יודעים מה מסמל התאריך הזה!

יפה, אני יוסיף על זה שמשימתו של אילו רמון נקראה STS-107.

STS-107 הייתה המשימה ה־113 של מעבורות החלל של נאס"א שהתבצעה בעזרת המעבורת קולומביה, בשיגור ב-16 בינואר 2003.

תמונה

שמעון שלנו מדבר על אילן רמון ואומר:

"אלה התחלות, מה שגבוהה ורחוק יהיה ביום מן הימים יותר קרוב ומלא הזדמנויות,
אילן ז"ל, יחד עם חבריו מקולומביה הם אלה שהלכו כחלוצים כפני עיוורים לחפש מה טמון במרחב האדיר הזה, הסודי הזה, המזמין הזה.
אני חושב שבעשור הבא לפני העשורים הבאים תיהיה התפרצות מדעית של העידן שלא ידענו כמוהה.."

תגידו, אילן רמון לא נשלח לבדוק את מזג האוויר???????????

 

 

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *