אחד הסממנים המובהקים של דיקטטורה הוא משטרה פרטית שמטרתה הגנה על בכירי הדיקטטורה עצמם

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

כיצד תזהו אם ארצנו נתונה לשלטון דיקטטורי?

אחד הסממנים המובהקים של דיקטטורה הוא הקמה ותיפעול של משטרה פרטית שמטרתה הגנה על בכירי הדיקטטורה עצמם, בניגוד למשטרה הכללית, שמטרתה שמירה על אזרחי המדינה כולה, בהתאם לחוק.

זה מה שלכאורה קורה אצלנו.

מערכת המשפט מחזיקה מאגר נתונים סודי ובלתי חוקי על כל מי שכותב נגד מערכת המשפט, ומפעילה מנגנון של ״משטרה פרטית״: כאשר אזרח כותב ברשת דבר מה שאינו מוצא חן בעיני השופטים, שנראה להם שפוגע בהם באיזה שהוא אופן, הם שומרים את המידע במאגר פרטי, בלתי חוקי.

לעתים הם שולחים, מטעם עצמם, ללא שום סמכות, הודעה לבעל הפרופיל ומאיימים עליו שיוריד את הפוסט.

במדינה דמוקרטית אין שום אפשרות לפעול כך, כמאפיה שמאיימת על אזרחים. במדינת חוק, אם אתה, או שופט, או בעל חברה או כל גוף שהוא, חושב שמישהו עבר על החוק ביחס אליו (איים, פרסם לשון הרע וכדומה), הוא מתלונן במשטרה. זהו. רק למשטרה יש זכות במדינה לחקור עבירה על החוק.

השמועות מספרות, ואיני יודע אם זה נכון, אבל לא אתפלא, שגם אם אותו אזרח לא מאויים ישירות, הרי שבבואו יום אחד בפני שופט, ייבדק המאגר ואם יימצא שתקף את בית המשפט, או את אותו שופט (כאמור, כל העשייה הזאת נעשית במסתרים, בסגנון הסקיוריטטה, כך שאי אפשר לדעת בבטחה), יימסר המידע הזה לשופט, כך שהוא יוכל, איך לומר, לעשות בו שפטים.

עכשיו אתם יודעים על עוד סממן לפיו מזהים דיקטטורה.

כשכנופיה שהיא ״משפחה״, כפי שתיאר אותה אהרון ברק, מקבלת כוח לשלוט, ואז נוטלת לעצמה עוד ועוד כוח, ומצדיקה את נטילת הכוח, הרי שבהכרח ההצדקה היא בכך שהם אנשים משכמם ומעלה, בעלי תכונות תרומיות, שניחנו בתבונת משילות מופלאה, משכמם ומעלה מכל העם, ולכן הם ורק הם חייבים שיהיה בידם כל הכוח השלטוני.

ממילא, מי שתוקף אותם אינו אדם רציונלי, אלא אויב העם, שכן הם הדבר הטוב ביותר שהעם יכול לאחל לעצמו. מכיוון שכך, אין שום סיבה או צורך לפעול כנגדו על פי החוק – הרי הוא אויב העם ולכן נגדו מוצר לפעול בכל דרך שהיא.

כך מתפתחות דיקטטורות, כך הן מתדרדרות. אנחנו כבר טסים במדרון החלקלק מזהשנים.עכשיו מערכת המשפט וגרורותיה – המשטרה והפרקליטות – מנסות להתנקש בנציג העם, במנהיגו, שמסכן את המשך הדיקטטורה, וכדי שיוכלו למנות במקומו שליט בובה וכך לצבור עוד ועוד כוח.

הם קוראים לחיסול של נתניהו ״חשדות״, ״חקירה״, ״כתב אישום״, ״הליך משפטי״. אל תתבלבלו. יש כאן חיסול בנוסח מאפיה, ואני כנראה כבר רשום במאגר הבלתי חוקי של המשטרה החשאית של בית המשפט. מה איתכם?

 


מקור הפוסט:

כיצד תזהו אם ארצנו נתונה לשלטון דיקטטורי?אחד הסממנים המובהקים של דיקטטורה הוא הקמה ותיפעול של משטרה פרטית שמטרתה הגנה…

Geplaatst door Yehuda Lavi op Woensdag 26 december 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *