ממשל אובמה העניק 310 מיליון דולר לארגון מקושר לסורוס, כדי ׳לסייע׳ לילדים זרים ללא ליווי להימנע מגרוש מארה״ב

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

״אוהבי״ ילדים של הדיפ סטייט הדמוקרטי

 

Obama, George-Soros

מחקר של מכון רפורמת ההגירה (IRLI) מגלה כי ממשל אובמה העניק 310 מיליון דולר לארגון בעל קשרים לג'ורג' סורוס, כדי לסייע ל״ילדים זרים ללא ליווי״ (UAC) להימנע מגרוש מארצות הברית.

"כאשר הממשלה הפדרלית משלמת עבור קטינים זרים שנכנסו באופן בלתי חוקי כדי לקבל ייצוג משפטי ישיר, זה יותר מזלזול בחוק", אמר מנכ"ל IRLI [הפדרציה לרפורמת ההגירה האמריקאית] דייל וילקוקס בהצהרה.

"התשלומים הלא מורשים הללו הגבירו ללא ספק את שחרורם של ממתקני האכיפה ממרכזי המעצר כדי להצטרף למשפחותיהם, לבני משפחתם או לחברי הכנופיה שלהםאו לעזור להם להתחבר מחדש ולשלם ל"פנדיייס" (כנופיות), פושעי הקרטלים העושים רווחים עצומים משליטה על סחר בבני אדם הגבול הדרומי, "אמר וילקוקס. "הניחוש שלי הוא שהמצביע הממוצע לא היה שמחה לדעת שכמויות אדירות כאלה של דולרים מהמיסים שלהם מנוצלים לסיוע למפעל הפלילי הענקי הזה".

״מרכז הצדק וורה״ בראשותו של כריסטופר סטון, ששימש גם כנשיא קרן החברה הפתוחה של סורוס בין השנים 2012 ל -2017. קרן החברה הפתוחה של סורוס קיבלה בעבר מימון עבור ״מרכז הצדק וורה״.

 

גורמים פדרליים רשמיים אמרו כי UACs [ילדים זרים ללא ליווי] זורמים לתוך ארה"ב הם "גיוסים פוטנציאליים" עבור כנופיות זרות אלימות כמו MS-13 אשר להם שליטה בקהילות האמריקאיות. בשנת 2017 לבדה, יותר מ -40,000 UAC יושבו מחדש ברחבי ארה"ב לאחר שהגיעו לארץ ללא ליווי.
[מקור: ״ברייטברט״]

אז מה הקטע של ״אוהבי״ ילדים של הדיפ סטייט הדמוקרטי?
ממה נובע אותו רצון ׳לסייע׳ לעשרות אלפי ילדים זרים ללא ליווי להישאר בארה״ב ולהעביר אותם לסוחרי בני אדם?
אוהדי ילדים. כך מכנים עצמם הפדופילים.

נצטט מתוך כתבת בקונספיל:

מאז שנת 2016, מבריחי בני אדם ״Coyotes״ הקשורים לקרטלים ניצלו את חוקי מתן המקלט של ארה״ב כדי להכניס מעל 110,000 ילדים ובני נוער ממרכז אמריקה לארה"ב.

אותו ביזנס בסיוע הממשלתי הוסתר על ידי אמצעי התקשורת ועל ידי הדמוקרטים המציגים את המהגרים הצעירים שהוברחו במספרים עצומים כ"ילדים זרים ללא ליווי" (UAC).

״תיק פלילי משנת 2015 ודו״ח הסנאט משנת 2016 חושפים שממשל אובמה העביר מספר לא ידוע של ילדים מהגרים לסוחרי בני אדם.״

״זה התרחש לאחר שממשל אובמה התרשל בקביעת בדיקות רקע בסיסיות של המבוגרים שחצו את הגבול עם ילדים.״

השמאל ׳שלנו׳ כואב את חיסול מחבלי החמאס? השמאל האמריקני תובע את עלבון כנופיית MS-13

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *