מיולר לא מצליח לקשור את טראמפ לתיק של מייקל כהן אז הוא קושר אליו את ישראל

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

רק לאחרונה מייקל כהן, העו"ד של טראמפ הואשם בהפרות מימון בקמפיין של טראמפ, בהקשר גם לתשלום לשחקנית הפורנו סטורמי דניאלס, רק מה הבעיה? לפי רודי ג'וליאני האישום לא מצליח לכלול בתוכו "קנוניה" להפרה כזאת או אחרת, וזה חשוב כיוון שקנוניה כבר אומרת שכן פעל בהנחיה ו/או בשיתוף אחרים בנוסף לשיקול הדעת הקלוקל שלו, מה שאומר שטראמפ לא יכול להיכלל באישום.

יתר על כן חברת קש אשר כהן השתמש בה במהלך הקמפיין לסידורים כאלה ואחרים הואשמה בזמנו שקיבלה כסף, שימו לב, מחברה אמריקאית אשר בבעלות וניהול של אמריקאים בלבד, ואשר אחד מכל הלקוחות הגדולים שלה הוא אוליגרך רוסי, ויקטור וקסלברג.

יתרה מזאת, כהן קיבל לחברת קש כספים גם מתאגיד תעופה קוראיני, ענקית הטלקומוניקציה האמריקאית at&t ועוד עסקנים בליגה בינ"ל. חלק מהכסף הועבר לסטורמי דניאלס, כהן קיבל בחזרה כסף מטראמפ על כך, שכן כל העניין נועד כדי לתת לו שירות שהוא משלם עבורו חזרה. כך שגם כאן אין שום עזרה אמיתית או שת"פ עם רוסיה בקמפיין.

כמו כן כל העוסקים בדבר אומרים, וכפי שממוסמך בעסקאות, לא היה קשר לאותו אוליגרך כלל בתשלום לדניאלס.

[Vanity Fair]

אך דבר מעניין קרה על הדרך. הנכסים של האוליגרך הרוסי הוקפאו, וזה אומר גם השקעות שלו בחברת הסייבר "המימד החמישי" של בני גנץ, וכך הפכה לגורם העיקרי לסגירת החברה. גם זה מהווה עילה לצוות מיולר לקשור עוד את חקירות טראמפ עם ישראל, כפי שגם ניסה עם חברת בלאק קיוב של יוצאי מוסד מהדיפ סטייט. על התרמית הזאת כתבנו גם בזמנו.

על עניין גנץ:

גלובס: האוליגרך שהסתבך, דמי השתיקה לשחקנית הפורנו והקשר לטראמפ. הסיפור שמאחורי סגירת חברת הסייבר של בני גנץ

על עניין בלאק קיוב:

מקורות הכת האקו פאשיסטית שבתאית רפורמית של האילומינטי

עכשיו העסק עם עו"ד מייקל כהן ממשיך לקרוס. חתן פרס פוליצר וכתב הוושינגטון פוסט, טען לאחרונה כי מקורות של ה- CIA וה- FBI אמרו לעיתון שהם לא מאמינים שהנאמר בתיק סטיל על מייקל כהן מדויק.

"דיברנו עם מקורות ב- FBI וב- CIA ובמקומות אחרים – הם לא מאמינים שזה קרה אי פעם", אמר גרג מילר, כתב לביטחון לאומי בעיתון.

התיק טוען כי כהן ביקר בפראג באוגוסט 2016 כדי לסדר תשלומים להאקרים הקשורים לרוסיה אשר גנבו אימיילים מדמוקרטים.

[The Daily Caller]

נראה שלא משנה כמה מייקל כהן יזמר, הוא הולך לכלא לבד.

לבנתיים, אם זכרוננו אינו מטעה אותנו, זאת כבר חברת הסייבר הישראלית השלישית שמיולר מנסה לקשור לחקירות שלו. להלן קטע שנחשף בתחילת אוקטובר השנה בניו יורק טיימס.

[הארץ]:

מולר חוקר: כך הציעה חברה ישראלית לקמפיין טראמפ להכפיש יריבים ב-2016

בניו יורק טיימס דיווחו שסגן מנהל הקמפיין של טראמפ יצר קשר עם חברת מודיעין עסקי ישראלית בשם Psy-Group, שהציעה להפעיל פרופילים מזוייפים ברשתות החברתיות ולהשיג חומר מזיק על הילרי קלינטון

לפי הפרסום, חוקריו של מולר ביקשו ממשטרת ישראל להחרים מחשבים הקשורים לחקירה.


כמובן שגם פה מלבד רכילות לא יצא דבר, כיוון שקמפיין טראמפ לא נענה כלל להצעה.

על כן לא מפתיע, כפי שכבר דיווחנו, מיולר מתכוון להרחיב את החקירות שלו מהשפעה רוסית על הבחירות…. למזרח התיכון… מעניין באיזה מדינה מדובר ????

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *