האם חקירת ׳התובע הסמוי׳ ג׳ון הובר היא בלוף והדלפות Q הן ׳Psy Op׳ של הדיפ סטייט?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

 

כתבה המתפרסמת ב- "Real Clear Politics" מעלה תהיות לגבי תפקידו של החוקר/התובע ג'ון הובר, אשר לדברי הכתבה, פיתח מעמד ״כמעט מיתולוגי״. תאור מדוייק שגם קשור לא מעט לתופעה מעניינת שמתרחשת במקביל: הדלפות Q וצבא עוקביו.

ג'ון הובר פיתח מעמד ״כמעט מיתולוגי״ [אגב, לא מעט בשל הדלפות Q וצבא עוקביו] בין מצייצי פרו-טראמפ בטוויטר מאז שהתובע הכללי לשעבר, ג'ף סשנס, הורה לו לחקור מדוע ה- FBI ריגל אחרי עוזריו של טראמפ והאם הם הגנו על הילארי קלינטון ועל הפשעים המיוחסים לקרן שלה.

התקווה היתה שהתובע שבסיסו בסולט לייק סיטי, יוטה, הרחק מהביצה של וואשינגטון, ״יחשוף באגרסיביות את העבירות שהביאו זה מכבר לפיטורים והתפטרויות בקרב הפקידות הבכירה.״

במקום זאת, יותר משנה לאחר מינויו, מה שנראה כהעדר התקדמות של הובר בשתי החזיתות, מובילה רבים להתייחס לחקירה שלו כאל בלוף או אחיזת עיניים.

מגיניו אומרים שמה שנראה כהתקדמות איטית יתכן כי נובע מההכרח של הובר לחכות למפקח הכללי, מייקל הורוביץ, שמנהל חקירה משלו על הטיפול השערורייתי של מחלקת המשפטים בחקירות קלינטון וטראמפ.

בעוד שכמה מהעדים ועורכי דינם מתלוננים שהוא לא עושה את העבודה שלו, מספר מבקרים, להם פעם היו תקוות גדולות מהובר, עכשיו חושדים שמינוי היה פוליטי מלכתחילה, שלמחלקת המשפטים לא היה כל עניין לחשוף את השחיתות של עצמה, והיא נקבה בשמו של פקיד וותיק במחלקה רק כדי לפייס את הרפובליקנים שדרשו מינוי של חוקר מיוחד שני לחקור את פעילות ה- FBI ומחלקת המשפטים תחת ממשל אובמה.

עורכת דין פרטית בוושינגטון, המייצגת חושף שחיתויות במכונה פרשת "אורניום 1", טענה כי עדיין לא נעשךה עד אז פניה אליה מהכיוון של הובר. הלקוח שלה, דאג קמפבל, מודיע של ה- FBI טוען שיש ראיות כי קלינטון עזרה לרוסים להבטיח את זכויות האורניום בארה"ב תמורת תרומות גדולות לקרן קלינטון ותשלומי נאומים של הנשיא לשעבר ביל קלינטון ע״י החברה הרוסית בלב העסקה.

לעומת זאת, חושף השחיתויות שכן ״זכה״ להתייחסות״ של הFBI כאשר סוכנים פשטו על ביתו, על פי עורך הדין שלו, מייקל סוקאראס. זאת למרות היותו בעל מעמד מוגן כחושף שחיתויות. ״הדיילי קולר״. הדבר הוביל את יו"ר ועדת המשפט של הסנאט, צ'אק גראסלי, שיגר מכתב בו דרש תשובות ממנהל ה- FBI כריסטופר ריי

מצד שני, דיווחנו לכם גם שסשנס לא גילה את דבר המינוי עד האביב וגילה זאת רק כיוון שהוא היה תחת לחץ למנות חוקר מיוחד נוסף מכיוון המחוקקים הרפובליקנים.  "The Washington Times":

Mr. Sessions didn’t reveal the appointment until the spring, when he was under pressure to name a special counsel to investigate those issues. He said there was no need for such a step because the department’s inspector general, Michael Horowitz, was already looking into the matters. He also revealed that Mr. Huber, the U.S. attorney in Utah, was performing his own evaluation

בעבר, חבר הקונגרס ג'ורדן, חבר בוועדת המשפט, אמר כי עד היום לא קיבלו שום דיווחים או עדכונים ממר הובר מאז מינויו. הוא וחבר הקונגרס מארק מידוס, שלחו מכתב לתובע הכללי (שפסל עצמו והפך את רוד רוזנשטיין לתובע הכללי בפועל, וזה מינה את מיולר) ג'ף סשנס (שהתפטר/פוטר בינתיים) וביקשו עדכון.

Mr. Jordan, a member of the House Judiciary and Oversight and Government Reform committees, said those panels have not received any reports or updates from Mr. Huber since his appointment. He and Rep. Mark Meadows, North Carolina Republican, sent a letter to Attorney General Jeff Sessions last week asking for an update

לאחר בחירות האמצע התחדשה הפעילות בועדות המעבר של הקונגרס, ואז דיווחנו לכם על השימוע הפתוח בו היו אמורים להעיד ג׳ון הובר וגם חושפי שחיתויות (שהם חוקרים פליליים פדרליים לשעבר) על עיסקאות תן וקח והעלמות מיסים של קרן קלינטון ו-6,000 מסמכים תוצאה של חקירה שלהם במשך כמעט שנתיים עם חברה פרטית בשם MDA Analytics, ואשר נטען כי העבירה את הממצאים לפני יותר משנה וחצי למס הכנסה, לFBI ולמשרדו של התובע ג׳ון הובר.

למרות הנאמר עד כאן, ואולי אף מחזק את הפרשנות של פרופ׳ טורלי, נודע לאחרונה מפי ג'ון סולומון כי התובעים פדרליים, שהוקצו לעבודה עם התובע/החוקר הסמוי ג'ון הובר מיוטה, חקרו בתחילת  דצמבר חושף שחיתויות מתוך קרן קלינטון:

״אני אתן לך כמה חדשות מתפרצות עכשיו, שון. רק לפני שעתיים התובעים הפדרליים שהוקצו לג'ון הובר, התובע האמריקאי שחקר את הקלינטונים, פנה לחושף השחיתות בקרן קלינטון – הפעם הראשונה שאנו רואים קשר בין חושף שחיתות בקרן קלינטון לבין המשרד הפדרלי המסוים הזה. זה פשוט קרה הלילה.״

צפו בקטע המתואר:

אלא שממש לקראת השימוע נודע כי ג׳ון הובר ביטל את הופעתו בפני הועדה בשל מקרה מוות במשפחה…

 

בנוסף, אותם חושפי שחיתויות גילו, לתדהמת חוקרי הקונגרס והצופים בשימוע המשודר, כי למרות החודשים הרבים שעברו מאז מסרו את המידע לגורמים הרשמיים הנ״ל, הם כמעט ולא קיבלו שום התייחסות.

 

במאמר מוסגר נחזור לרגע ציר הזמן לדיווח שלנו ב״קונספיל״ על פרסום כתבה מעניינת ב״ברייטברט״ שהתפרסמה במרץ 2018 בנושא המינוי של ג׳ון הובר בה פרופ׳ טורלי, מומחה משפטי ידוע המתמחה בחקירות ממשל, מספר לתקשורת על החוקר הפדרלי מיוטה שמונה ע״י סשנס, ג׳ון הובר, ולמה הוא עדיף בהרבה לטראמפ מאשר למנות, על פי דרישת המחוקקים הרפובליקנים, חוקר מיוחד שני.

טורלי כינה את המהלך "מבריק" כי הוא משלב את כל הסמכויות של המפקח הכללי במשרד המשפטים האמריקני עם תובע שיכול להגיש כתבי אישום, לחתור להרשעות ולהביא תוצאות לנשיא טראמפ מהר יותר מאשר יועץ מיוחד שני נוסח מיולר.

ההפניה של Q לכתבה הזו של ברייטבארט נתנה ל״צייצני פרו טראמפ״ את אורך הרוח והאמון כי המדובר בחקירה סודית ״עוקפת ביצה״ שלפתע תבשיל ותמטיר כתבי אישום ותייבש אותה.

הבליץ נגד ג׳ף סשנס: ׳או שתהיה תובע כללי אמיתי או שתתפטר!׳ Q: ׳תסמכו על ג׳ף סשנס׳


ובחזרה להווה
מה אומר אותו פרופ׳ טורלי היום על חקירת ג׳ון הובר?
 
נחזור לכתבה ב- "Real Clear Politics":

 

"אני מופתע מעדים שאומרים שלא יצרו עימם קשר. ואין שום אינדיקציות פומביות על השימוש שלו בחבר מושבעים גדול או במוסדות אחרים", …"אבל זה אולי משקף את העדיפות שניתנה לחקירתו של הורוביץ [משום] שהיה לו את הניסיון והראיות הזמינות בחקירה".

"מספר עדים כבר נתנו הצהרות לחוקרים אחרים, וייתכן שיהיה צורך בחות ראיונות יוזרים".

משרדו של הורוביץ סירב להגיב. אבל משרדו של הובר התעקש שהוא עדיין מנהל את החקירה.

עכשיו נחזור ל Q:

לשיטת Q, ששיתף במרץ 2018 קישור לכתבה המדוברת בברייטברט, החקירה של הוריביץ/הובר לא רק שמתקיימת מתחת לרדאר אלא שאף כבר הניבה מספר גדול של כתבי אישום חתומים ומוכנים לשחרור, והשקט נובע מהעדר הדלפות ומרמת הסודיות הגבוהה בהן מתנהלת החקירה.

הבליץ נגד ג׳ף סשנס: ׳או שתהיה תובע כללי אמיתי או שתתפטר!׳ Q: ׳תסמכו על ג׳ף סשנס׳

כאן המקום להזכיר כתבה שלנו בה דיווחנו על הציוץ האחרון של ויקיליקס בעניין Q ובו שיתוף דברים המאשר את עמדת הארגון בנוגע לתופע עצמה.

ויקיליקס:


״ניתוח זה, למרבה הצער, נראה יותר ויותר כעלול להיות נכון:״

״התייחסתי היום ל- QAnon# כמבצע "החלילן מהמלין". מה שהתכוונתי הוא שהפעולה קיימת כדי לקבץ אנשים המסוכנים למדינת העומק (כי הם מתנגדים לה באמת) לגזול זמן ותשומת לב, ולהערים עליהם לשרת את מטרותיה.״

מי זה Q?

עד כאן בינתיים…
לאיזו גירסה אתם בוחרים להאמין?

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *