לקראת השימוע בקונגרס: מנהל הכספים הראשי של קרן קלינטון אומר שהוא יודע ׳היכן כל הגופות קבורות׳

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

ג׳ון הובר נותן עבודה:
שלושה חושפי שחיתויות סיפקו מאות עמודי ראיות על עבירות לכאורה של קרן קלינטון

 

לפי ה-The Hill ישנם 6,000 עמודים של ראיות המצורפים להצהרה שהוגשה בחשאי לפני יותר משנה למס הכנסה וה- FBI.
מדובר בחשדות לפעולות לא חוקיות מצד הקרן כסיוע לתורמים באמצעות פעילויות בלתי חוקיות בתקופת כהונתה של הילרי קלינטון כשרת החוץ.

עוד דווח כי נבדק מידע שמסרה הקרן לרשויות המס במדינה. מדובר בחקירה שהחלה בעבר והושהתה במהלך קמפיין הבחירות לנשיאות בשנת 2016

חלק מהמידע כולל מסמכי דוא״ל מויקיליקס מ 2016 כולל גם ראיות שסופקו על ידי ממשלות זרות על קרן קלינטון.

בראיות שהובאו ישנו גם תמלול של ראיון אשר ניהלו החוקרים הראשיים בתיק עם אנדרו קסל (Andrew Kessel), מנהל הכספים הראשי של הקרן, בו הוא מספר כי לא הצליח לעצור את הנשיא לשעבר קלינטון (ביל) מ"לערבב" עסקים פרטיים עם פעילויות הצדקה שהתבצעו בתוך הקרן ושהוא אמר כי "אני יודע היכן כל הגופות קבורות"(ציטוט מדוייק, לא נגענו).

נחזור על זה שוב, מנהל הכספים הראשי של קרן קלינטון אומר שהוא יודע "היכן כל הגופות קבורות". עכשיו סביר וייתכן וזה פשוט ביטוי אמריקאי שכוונתו הוא שהוא יודע איפה כל העברות הפליליות והראיות שלהן נמצאות, אך כשמדובר בקלינטונים אשר הותירו מאחורייהם שובל גופות לא קטן לאורך קריירת הפשע שלהם, לא יזיק להדגיש את הציטוט הזה.

 

בשבוע הבא ועדת המשנה של הקונגרס מתכנסת לשימוע חסר תקדים בנושא קרן קלינטון והפרויקטים שלה אשר דיווחו במהלך השנים על גיוס של כ -2.5 מיליארד דולר במטרה המוצהרת של סיוע במשברים גלובליים, מאיידס ועד לרעידות אדמה.

כזכור, התובע ג'ון הובר הוא על תקן חוקר מיוחד מס. 2 שסופח לצוות התובעים הענק של המפקח הכללי במחלקת המשפטים מייקל הורוביץ ואשר התובע הכללי לשעבר ג׳ף סשנס הטיל עליו את המשימה לחקור בשקט את הקרן בשנה שעברה.

תזכורת

הבליץ נגד ג׳ף סשנס: ׳או שתהיה תובע כללי אמיתי או שתתפטר!׳ Q: ׳תסמכו על ג׳ף סשנס׳

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *