מתנגדי ה׳ברקזיט׳ לא רוצים שבריטניה תמשיך להתקיים עוד

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

פט קונדל:

אומרים שככל שהיקום מתרחב, המרחק בין הדברים הולך וגדל, קצת כמו אנשים בברקזיט בריטניה. אם זה יימשך, הכל יסתיים בחשכה קפואה. אבל זה יכול להיות יותר גרוע.

אנחנו עלולים להישאר באיחוד האירופי. שם יש תמיד ריפוד של כסף. עכשיו, כמובן, זה לא על מנת להקל על העובדה כי תוצאת הברקזיט היתה מאכזבת מאוד עבורכם, האנשים שלא רוצים שבריטניה תמשיך להתקיים עוד.

עד כדי כך שאתם עדיין מתלוננים על זה כבר משך למעלה משנתיים יותר מאוחר.

אתם כנראה עושים פלאים בתעשיית אטמי האוזניים. אני יודע שרבים מכם לוקחים את זה כעלבון אישי שדעותיכם נדחו ע"י – אם נהיה כנים – נחותים מכם, האנשים המטומטמים שדעותיהם אינן צריכות לבוא בחשבון. ואם להיות הוגנים, זה חייב להכניס כל אחד למצב רוח רע.

לו ניצחתם כצפוי, כל שאלת האיחוד האירופי הייתה מתיישבת עכשיו לצמיתות, ואנחנו היינו בדרכנו אל עולם ללא גבולות המנוהל על ידי ועדה של אנשים שיודעים הכי טוב.

הכול היה מתנהל בצורה חלקה. כמעט היינו שם. עד ששבעה עשר נקודה ארבעה מיליון שונאי זרים וגזענים (כולל עבדכם הנאמן) הרס אותו עם הכלי הכבד והבוטה הקרוי דמוקרטיה.

זה חייב להיות מקומם. אז עכשיו, באופן טבעי, אתם נתקפים התקף זעם ודורשים משאל עם שני, או בגלל התנאים הטכניים שאינם רלוונטיים למסחר (לדבר על אחיזה בקש) או בטענה שלא ידעתם עבור מה הצבעתם, ותצטרכו לסלוח לנו אם נצחק על כך.

אנחנו הצבענו על משאל עם לאחר מסע ארוך שבו כל הנושאים נדונו ביסודיות, מכל זווית ונקודת מבט, כך, שכשהגיע הזמן, כל מי ששמו לב, ידעו בדיוק למה הם מצביעים, באותה מידה, הם ידעו בדיוק למה הם מתנגדים.

היתה לכם כל הזדמנות להתוודע לכל הבעיות לעומק, אבל אתם לא תתנו לעצמכם להיות מוטרדים. בזבזתם את הצבעתכם, ועכשיו אתם מבזבזים את הזמן של כולם בדרישה למשאל עם שני, שיפצה אתכם על אי-יכולתכם. באיזו זכות?

ועוד יש לכם את האומץ לכנות זאת הצבעת העם, כינוי שכבר תפוס, דרך אגב, אז תצטרכו לקרוא לזה משהו אחר, כמו "הצבעת הצבועים", או "הצבעת הבוגדים", או "הצבעת הבכיינים".

אבל קולות המצביעים היו שלנו לפני למעלה משנתיים כשהפוליטיקאים אמרו לנו: "אתם, האנשים, תעשו את ההחלטה החשובה הזו ישירות, ואנו ניישם את מה שאתם תחליטו.'

הם אף חקקו בפרלמנט, באופן נחמד ורשמי, להעביר את ההחלטה הסופית לנו.

והם אמרו לנו שוב ושוב שעזיבת האיחוד האירופי פירושו לעזוב את השוק המאוחד, את המכס המאוחד, ואת סמכות השיפוט של בית המשפט האירופי לצדק לחלוטין.

בלי "אם", "אבל", "ו"אולי". הם לא היו יכולים להיות ברורים יותר. לא יהיו הליכי ביניים. זו היתה החלטה סופית, לגמרי בפנים או לגמרי בחוץ.

ולגמרי בחוץ – זה מה שהצבענו עבורו הצבעה של העם, בידיעה מלאה למה אנחנו מצביעים, ונגד מה אנחנו מצביעים.

כוח בלתי אחראי תמיד יהיה בו שימוש לרעה. זה הטבע האנושי.

אז סדר הדברים הנכון הוא קודם כל להפוך את כל הכוח הבלתי אחראי לכוח שיתן דין וחשבון.

אם אנחנו לא יכולים לעשות את זה, אנחנו בונים על חול טובעני.

האיחוד האירופי תוכנן במיוחד באופן שנועד למנוע אחריות, להסיר את קול העם מהליך השליטה, ולזרז, מסיבות אידיאולוגיות, את הטרנספורמציה של יבשת עשירה ומגוונת של מדינות חופשיות, עצמאיות וריבוניות למדינת – על פדרלית והומוגנית ללא גבולות, פנימיים או חיצוניים, הנשלט על ידי וועדת אנשים שלא נבחרה ושיודעת הכי טוב.

אתם יודעים, כמו בסין.

פרלמנט הבובות המגוחך שלהם שבו אף אחד לא רשאי ליזום חקיקה, הוא לעג לדמוקרטיה.

הפכתם את הממשלה לממשל של הבונים החופשיים. וחברות חדשות יותר כמו פולין והונגריה, אשר התלהבו מחברות באיחוד האירופי, הולכות ונעשות עכשיו הרבה פחות שיתופיות, כי הן יכולות לראות שהמקום אליו הכניסו את עצמן הוא לא כל כך שונה ממה שממנו הן ברחו, דיקטטורה פדרלית שבה ארצן קיימת בשם בלבד, ושבה המדיניות נכפית עליהן מלמעלה למטה על ידי פקידים זרים שלא נבחרו המענישים על אי ציות.

ולכן הצבענו לברקזיט. אין לזה שום קשר לעסקים או לפנטומימה המגוחכת על קבלת הסכם סחר. זה הרבה יותר חשוב מכך.


ראינו מספיק כדי לדעת שאנחנו לא רוצים לחיות בעולם ללא גבולות בכל מחיר, כי אנחנו יודעים שבעולם כזה יהיה זה בלתי אפשרי לשלוט באופן דמוקרטי, ואנו יודעים שהדמוקרטיה היא כל מה שיש לנו כדי להגן על עצמנו מפני פוליטיקאי קריירה, אשר הוכיחו לנו כי, אם אנחנו נותנים להם כוח ללא אחריות עלינו, הם ינצלו אותו כדי להחליש אותנו עוד יותר, וכדי לכפות עלינו סדר יום שלא הצבענו עבורו בניגוד לרצוננו, כפי שעשו עם האיחוד האירופי.נשאבנו לתוך איחוד פוליטי מלא, כשכל מה שהצבענו עבורו אי פעם היה הסכם סחר. איש לא אמר לנו שהחוקים שלנו יבוצעו במקום אחר על ידי אנשים אחרים שלא בחרנו ולא יכולנו להדיח, או את זה שארצנו תיעלם לכל דבר ועניין מלבד בשמה.

אבל זה מה שהם ניסו לכפות עלינו. ממשלה בלתי אחראית של ביורוקרטים מרוחקים אשר הרקורד שלהם מוכיח שהם אינם כשירים לשלוט בשום חברה. שכל מה שהם נגעו בו היה לאסון, ובמיוחד המטבע היחיד העלוב שגרם סבל בלתי יתואר בדרום אירופה, אבל הם רק ממשיכים לדחוף אותו.
ובכל פעם שהצבעה דמוקרטית מכריעה נגדם, הם מתעלמים ממנה, או הופכים אותה, כי תוכנית פוליטית גדולה יותר תמיד חשובה יותר מאשר הרווחה או הרצונות של העם עליו הם מתיימרים למשול, ולכן תוכניות פוליטיות גרנדיוזיות בדרך כלל מסתיימות בדמעות,

כמו שזו בהחלט תסתיים.

אבל, עד שזה יקרה, מי יודע כמה עוד נזק יגרמו אנשים אלה לאירופה, תוך פגיעה בחירות, רמיסת הדמוקרטיה, התשת מדינות שלמות ופתיחת שעריהן למבול של פולשים עוינים, מבלי שיש להם מנדט לעשות זאת.

באובססיה שלהם לחיסול גבולות וריבונות, הם בכוונה תחילה מאפשרים פלישה של העולם השלישי, וביודעין מתנהלים לעבר מותה של אירופה המתורבתת. ומעולם לא הייתה להם היושרה להעמיד את הפרויקט הרקוב שלהם להצבעה.

אז עשינו זאת עבורם עם ברקזיט, ועל אף היותו נתון תחת מפולת מתקפות של תעמולה ששולמה בכספנו, התנגדנו לכל הממסד המושל נגדנו והצבענו לעזוב את האיחוד האירופי להשתחרר לחלוטין מאחיזתו, והפוך שוב למדינה ריבונית, עצמאית וחופשית שמחוקקת את חוקיה שלה, שולטת בגבולותיה, ומחליטה לבד על עתידה, ללא התערבות של אף אחד אחר.

אין שוק אחיד. אין מכס אחיד. אין סמכות שיפוט לבית המשפט האירופי צדק.

בדיוק לזה הצבענו בהצבעת העם, מתוך ידיעה מלאה על מה שהצבענו עבורו, ונגד מה הצבענו, ואם יש איזו משמעות לדמוקרטיה בביתה שלה, היא חייבת, כפי שהובטח, להינתן במלואה.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *