ברק, בהחלשתו אותנו היהודים ובמתן הכשר לרוצחינו השונים והמשונים, נוקם בנו על כך שהופקר כילד לחסדי הנאצים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

https://www.youtube.com/watch?v=HUbU1n2hnaE&feature=youtu.be&t=1771&fbclid=IwAR17mXqM9fPmOCe5FQzGryQ7PXgU06VQ6Ynw2SSdSrcPDSmagRpL_C2B3yE

מדוע יצר אהרון ברק דיקטטורה שיפוטית שמחלישה את העם היהודי ומסכנת את קיומו ואת המשך קיומה של מדינת היהודים?

התשובה טמונה בהבנה של הלא-מודע של אהרון ברק, שסבל וסובל מטראומה כילד שנרדף בידי הגרמנים.

זה לא פשוט לקרוא אנליזה של לא-מודע של אדם, כי הכללים שם שונים לחלוטין מכל מה שאנחנו מכירים, אבל תנסו.

הילד אהרון חווה בגיל חמש טראומה שבה אחיו היהודים והוא עצמו כיהודי נרדפו בידי הנאצים והיו בסכנת חיים, וכמובן שהוא נותר חי בעוד מרבית האחרים מתו.

באופן מודע, ביישור קו עם המוסר והתרבות המקובלים, ניתן להסיק מזה רק שתי מסקנות: להיזהר מנאצים או להיזהר שלא להפוך לנאצים, או שתיהן גם יחד, אבל ללא מודע חוקים משלו. שם אין הגיון, והמערכת היא מערכת של וקטורים, של כוחות נפש שפועלים במשולב או בניגוד זה לזה.

בלא מודע של אהרון ברק חיים בצוותא כמה פתרונות שאותם יישם בחייו, מבלי להבין שכך עשה:

ראשית, הוא ואחיו היהודים היו חלשים מכדי להגן עליו ועל עצמם. את הטראומה הזאת הלא-מודע מוכרח לשחזר, כדי לחיות אותה מחדש ולנסות ולהתגבר עליה. לכן אהרון ברק הפך אותנו, היהודים, לנטולי כוח להגן על עצמנו, כשהוא יוצר על גבינו את הדיקטטורה השיפוטית שלו.

כן, אני יודע שקצת קשה להבין את זה. בעולם הלא מודע אין לוגיקה. יש וקטורים פשוטים. אם חווית טראומה כלשהי, אתה תנסה לשחזר אותה שוב ושוב בחייך. זו הסיבה שאנשים חוזרים על אותם טעויות, כמו למשל שילד מוכה הופך לאב מכה, שמי שנאנס הופך להומוסקסואל (לא כל ההומוסקסואלים הם כאלו בגלל התעללות מינית בילדות – רק חלק מהם), שמי שחוותה קור רגשי בילדותה לא תוכל ליצור קשר זוגי אלא עם מישהו שמפגין כלפיה קור רגשי, וכולי.

שנית, כילד הוא היה נטול כוח לחלוטין, לכן הריאקציה הלא מודעת היא להפוך לבעל כוח אבסולוטי. אכן, אהרון ברק הפך את עצמו ואת שכפוליו הנפשיים והאידאולוגיים לבעלי כוח אבסולוטי לשלוט בכל אספקט של חיינו: לבטל חוקים, לקבוע אילו חוקים יחוקקו, לבטל החלטות ממשלה, לקבוע מי ימונה לשירות הציבורי ומי ימונה לצמרת הצבא והמשטרה, ועוד ועוד. כל אספקט של חיי היהודים נשלט בידי המערכת הדיקטטורית שהקים ברק.

שימו לב, אגב, שאת הערבים ושאר המיעוטים, כגון המסתננים מארץ כוש הוא לא הפך לנטולי כוח, אלא לבעלי כוח ללא גבול ביחס ליהודים. זה חלק מאותו עניין ומהלך שמחזק את האנליזה שלי.

שלישית, אחיו היהודים לא הגנו עליו, הם בגדו בו (אני חוזר: הלא מודע תופס את הדברים באופן הפשוט ביותר), ולכן הוא מתנקם בהם. בעולמו של הלא-מודע, חולשה היא חטא שעונשו הכחדה (משום כך, אגב, ניתן להבין את האיסלם, הנאציזם והקומוניזם כאידאולוגיות של הלא-מודע של האדם, של הכאוס שמתפרץ ומחריב את הסדר והמוסר).

לכן יצר ברק מערכת דיקטטורית שמשסה בנו את אויבינו, בין אם אלו המוסלמים ובין אם אלו המסתננים, בין אם זה החמאס שמקבל הנחות בעבור הרציחות והתוקפנות הטרוריסטית שלו, ובין אם אלו המחבלים שמקבלים ״קארט בלאנש״ לרצוח בנו ולקבל חסינות מחיסול בעת הפיגוע, תנאי כליאה טובים יותר מהחיים בבית אימם, שחרור מוקדם וסרטים והצגות שמהללים את פועלם (לא ברשות, אלא אצלנו).

בית המשפט העליון שהקים פועל בסינכרון עם שאר הגופים להחלשת צה״ל, להחלשת יכולתנו להגן על עצמנו, לביטול יכולתנו לשמור על רוב יהודי ועל זכויות לאומיות ייחודיות. ברק פועל באופן לא מודע כדי לנקום בבני עמו על כך שהיו חלשים.

כל זה, כאמור, מנפלאות הלא-מודע. כאשר אדם מתמודד עם המציאות הנוראה על ידי יותר מדי הדחקה, ובמקביל אופיו המסוים אינו מניח לו לעבד את הטראומות באופן קונסטרוקטיבי, נוצרת ישות שמופעלת, בלי ידיעתה, על ידי הלא-מודע עמוס הטראומות שלה. הפתרונות של הלא-מודע עניינם כוח וחולשה, אלימות ונקמה. זהו הכאוס שמצוי אצל כולנו. זוהי המפלצת שהתרבות היהודית ניסתה והצליחה לסכור ולגדר בצורה כל כך נפלאה.

אבל תמיד יהיו יחידים שיתחמקו מעינו של זקיף המוסר של תרבותנו, ויפעלו באופן הנורא ביותר. אהרון ברק יצר דיקטטורה שפועלת בהצלחה להחלשת היהודים, בני עמו, כדי לחיות מחדש את הטראומה של ילדותו, כדי לגבור עליה בהפיכה לדיקטטור בעל כוח אבסולוטי לנהוג כרצונו, וגם חיבר אידאולוגיה מעוותת שאין לה אח ורע, וכונתה בידי בכיר המשפנטים בעולם כ״תפיסת שלטון בכוח״ בידי ״רודן״.

ברק, בהחלשתו אותנו היהודים ובמתן הכשר לרוצחינו השונים והמשונים, ככל שהמודע שלו מרוסן התרבות מאפשר לו, נוקם בנו על כך שהופקר כילד לחסדי הנאצים.

הפלפולים המשפטיים שלו נועדו לדבר אחד, כפי שכל אחד מאיתנו שכבר מכיר קצת את עצמו יודע: לתת תירוצים לאני המודע שלו מדוע הוא מתנהג לעתים באיוולת, בתוקפנות, בנקמנות.

כשתקראו את ה״נימוקים״ שברק נותן לכך שהוא יכול לפרש חוקים כרצונו, ללא קשר לכוונת המחוקק, לכך שהדמוקרטיה היא דמוקרטיה רק אם הוא וחבריו יתנו הכשר לכל חוק ולכל מהלך, משל הם מחזיקים בידיהם את החוכמה האלוהית העליונה על פני העם נמוך המצח והברברי, תבינו שכל אלו הם תירוצים שבעזרתם הוא מתפלמס עם האני המודע שלו, כדי שיניח לכוחות האלימות והנקם הלא מודעים שלו להתבטא ולהקים את הזוועה הדיקטטורית שהשית על היהודים, כדי שכולם יחוו את מה שחווה בילדותו, וגם ייענשו על כך.


מקור הפוסט:

מדוע יצר אהרון ברק דיקטטורה שיפוטית שמחלישה את העם היהודי ומסכנת את קיומו ואת המשך קיומה של מדינת היהודים?התשובה טמונה…

Geplaatst door Yehuda Lavi op Donderdag 20 december 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *