ספייגייט: חוזרים למפקח הכללי הורוביץ, לחוקר הסמוי הובר ולחשיפות של ג׳ון סולומון

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

לפחות שישה סוכני "דיפ סטייט" שונים בעלי קשרים ארוכים עם ה-FBI או עם המודיעין האמריקני והמערבי החדירו עצמם לארגון של טראמפ באמצעות פניה לדמויות מפתח בארגון העסקי של טראמפ או בקמפיין הבחירות שלו בין מרץ לאוקטובר 2016.

ראיונות עם יותר מ-50 עדים בתיק של טראמפ ובדיקה של מאות דפים שעברו בבית המשפט מאשרים את הדברים הבאים (על פי כתבת טור דעה של ג'ון סולומון ל-theHill היוקרתי):

לפחות שישה סוכני "דיפ סטייט" שונים בעלי קשרים ארוכים עם ה-FBI או עם המודיעין האמריקני והמערבי החדירו עצמם לארגון של טראמפ באמצעות פניה לדמויות מפתח בארגון העסקי של טראמפ או בקמפיין הבחירות שלו בין מרץ לאוקטובר 2016.

לפחות שתיים מהם דמויות רוסיות שפנו לחברים בקמפיין, ששהו בארצות הברית הודות לאשרות כניסה נדירות שניתנות ע״י רשויות אכיפת החוק שבשליטת מחלקת המשפטים של ארה"ב.

אנשי מודיעין או דיפלומטים יצרו קשר עם שניים מבעלי בריתה הקרובים ביותר של אמריקה, בריטניה ואוסטרליה, אספו מודיעין או ניהלו מגעים עם חברי הקמפיין של טראמפ באותה תקופה.

חלק מן השיחות ואנשי הקשר שהיו תחת מעקב התרחשו על אדמה זרה והובילו ליצירת תמלילים.

כמעט כל אלה יזמו קשר באותה שיטה – שיחה על לכלוך פוליטי פוטנציאלי או אימיילים גנובים שמזיקים להילרי קלינטון, או הצעות עיסקיות שלא על פי בקשה בלונדון או במוסקבה.

כמה מן המגעים האלה התרחשו עוד לפני שה- FBI פתח בחקירה רשמית על פי החוק נגד קמפיין טראמפ על כביכול קנוניה אפשרית ב -31 ביולי 2016.

כמה מן המטרות לפניות האלה הם: פול מנפורט, דונלד טראמפ ג׳וניור, מייקל כהן, קרטר פייג', ג'ורג' פפדופולוס, מייקל פלין, סם קלוביס ורוג'ר סטון.

כמה מהמארגנים מאחורי המגעים היזומים האלה הם: פרופ' סטפן הלפר, איש העסקים הרוסי האנק גרינברג, סוכן ה-MI6 לשעבר כריסטופר סטיל ומודיע ה- FBI לשעבר פליקס סאטר אליאס "אינדיבידואל 2" שזוהה השבוע בעסקת הטיעון של מייקל כהן.

ישנם אחרים שזיהה ג׳ון סולומון באמצעות ראיונות, אבל פקידים ביקשו ממנו לשמור את שמם בסוד.

לפני 5 ימים טראמפ צייץ:

״צפו בשון האניתי בפוקס ניוז עכשיו.
תהנו!״

קטע מתוך התכנית:
כתב העיתון "The Hill", ג'ון סולומון, סיפר לשון האניטי כי דו"ח גדול עומד להתפרסם ביום שני (בינתיים נדחה בשל הלווית ג׳ורג׳ בוש האב) בהקשר לחקירת פשעי קלינטון.

התובעים פדרליים, שהוקצו לעבודה עם התובע/החוקר הסמוי ג'ון הובר מיוטה, חקרו אתמול חושף שחיתות מתוך קרן קלינטון.

ג'ון סולומון:

״אני אתן לך כמה חדשות מתפרצות עכשיו, שון. רק לפני שעתיים התובעים הפדרליים שהוקצו לג'ון הובר, התובע האמריקאי שחקר את הקלינטונים, פנה לחושף השחיתות בקרן קלינטון – הפעם הראשונה שאנו רואים קשר בין חושף שחיתות בקרן קלינטון לבין המשרד הפדרלי המסוים הזה. זה פשוט קרה הלילה.״

צפו בקטע המתואר:

לתכנית המלאה:

 

כזכור, לקראת בחירות אמצע הקדנציה התפרסמה כתבה נוספת על התובע הסמוי ג׳ון הובר, ממש ״out of the blue״.
עיקרי הדברים:

כמעט שנה לאחר שהתמנה ג'ון הובר לחקור את הניצול והשימוש לרעה בסמכויות ע״י הFBI והמערכת המשפטית במהלך בחירות 2016, עבודתו של הובר נותרה אפופה במסתורין.

חבר הקונגרס ג'ורדן, חבר בוועדת המשפט, אמר כי עד היום לא קיבלו שום דיווחים או עדכונים ממר הובר מאז מינויו. הוא וחבר הקונגרס מארק מידוס, שלחו מכתב לתובע הכללי (שפסל עצמו והפך את רוד רוזנשטיין לתובע הכללי בפועל, וזה מינה את מיולר) ג'ף סשנס (שהתפטר/פוטר בינתיים) וביקשו עדכון.

U.S. Attorney John W. Huber speaks during a news conference in Salt Lake City, Tuesday, April 4, 2017. Prosecutors have agreed not to file charges against a Utah public transit agency in exchange for cooperation with a federal investigation into possible corruption and misuse of public funds by people connected to the agency, the U.S. Attorney's Office in Utah announced Tuesday. (Trent Nelson/The Salt Lake Tribune via AP)

כאן המקום להזכיר שסשנס בחר בסתר את מר הובר בסתיו האחרון כדי לחקור אם ה- FBI השתמש לרעה בכוחו כאשר השיג צווי מעקב FISA כדי לרגל אחר יועץ קמפיין טראמפ לשעבר. הוא גם אמור לבדוק את הטיפול (טיוח) של ה- FBI בחקירת הדוא״ל של הילרי קלינטון.

סשנס לא גילה את דבר המינוי עד האביב וגילה זאת רק כיוון שהוא היה תחת לחץ למנות חוקר מיוחד נוסף כדי לחקור את הנושאים האלה. הוא אמר שאין צורך בצעד כזה משום שהמפקח הפנימי, מייקל הורוביץ, כבר בעיצומה של בדיקת העניינים. הוא גם גילה כי מר הובר, התובע הכללי ביוטה, עסוק בחקירה משלו.

היתרון של מר הובר, נאמר ממשרד המשפטים, הוא שכפרקליט אמריקני הוא יכול להשתמש בסמכויות הזימון של חבר מושבעים גדול כדי לקבל מסמכים והצהרות עדים שתובע כללי לא יכול.

אף על פי שהובר נבחר במקום למנות תובע מיוחד שני, הוא מונה כתובע מיוחד לכל דבר מלבד השם, משום שיש לו את אותה סמכות. מר הובר יכול לזמן את העדים, כולל עובדי ממשלה בעבר, ולנהל את תיקי התביעה בעצמו, כל הסמכויות שהמפקח הכללי אינו מחזיק בהן.

סמכות זו עשויה להוביל לפעולה משמעותית, אמר סולומון ל' וייזנברג, עורך דין ששימש כסגן יועץ עצמאי של קנת ו' סטאר בחקירותיו של הנשיא קלינטון.

סשנס אמר שהובר מדווח ישירות אליו, מה שמסביר מדוע מעט כל כך ידוע על מעשיו. סשנס גם נסע ליוטה החודש כדי לנאום בנושא הפשיעה. מר הובר חזר לוושינגטון כדי להמשיך בחקירה הפדרלית שלו, על פי מקורות המצויים בנושא.

Mr. Wisenberg said critics of the Huber appointment should be more patient and taper their expectations.

“I’m not worked up about [the lack of action] because I know a lot of time you don’t think anything is going on and then someone is indicted,” he said. “Did anyone really expect mass indictments of people in the FBI?”

[הוואשינגטון טיימס]



תזכורת רלוונטית:

מאמר של ״ברייטברט״ ממרץ 2018 על פרופ׳ טורלי ועל התובע המיוחד מס. 2 ג׳ון הובר, שחייבים לקרוא כדי להבין את הסיפור מאחורי הסיפור הרשמי:

הבליץ נגד ג׳ף סשנס: ׳או שתהיה תובע כללי אמיתי או שתתפטר!׳ Q: ׳תסמכו על ג׳ף סשנס׳

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *