אולמרט מתודרך על ידי הדיפ סטייט לתמוך בהסכם השואה הגרעינית של אובמה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אולמרט עולה היום ללונדון וקרשנבאום, ופתאום מחליט להגן בכל ליבו על הסכם הגרעין השואתי של אובמה. שימו לב לחשיפה אקסקלוסיבית שלנו בהמשך:

"ההסכם עם האיראנים היה הסכם סביר ששירת גם את האינטרסים שאנחנו כל כך רגישים להם. ביטול ההשתתפות של האמריקנים בהסכם הזה הוא טעות"

כיצד כסף גדול מימן את "תיבת התהודה" שדחפה את הסכם הגרעין האיראני.

מתוך כתבת מערכת של ה״ניו יורק פוסט״ (מאי 2016):

נראה שהסכם הגרעין עם אירן של אובמה נזקק ליותר מרק כמה עיתונאים ידידותיים בשביל לעבור.

מסתבר ש"תיבת התהודה" (Echo chamber) האדירה אשר היועץ הבכיר לביטחון לאומי של אובמה, בן רוהדס, התרברב בה הייתה לא רק ידידותי, אלא גם ממומנת נכבדות – כולל מיליונים שהועברו בנדיבות רבה לתקשורת.

בראיון עם הניו יורק טיימס, רוהדס זיהה את קרן המגלים (Ploughshares Fund) כמרכזית בהפצת המסר של קבוצת אובמה בנוגע לאירן. אפשר עכשיו לראות דיווחים שהן עשו זאת בעזרת כסף מתורמים בעלי נטיות שמאלניות כמו ג׳ורג׳ סורוס כדי לממן ארגונים חדשים – כולל רדיו לאומי ציבורי (NPR) –  ו"מאמצים מתואמים" לדחוף את הסכם הגרעין.

עד פה מהניו יורק פוסט.

המימון של סורוס בין השאר התגלה דרך הדלפה של מסמכי קרן החברה הפתוחה שלו אשר אישרה את הפרטים וגילתה כי בין היתר, קרן המגלים ביקשה מענק של כ750 אלף דולר (יותר מ3 מיליון שקלים לטווח זמן קצר מאוד), כדי להנכיח רשת פרו איראנית ולהביא אליה עוד אנשים, כך לפי בקשת המענק. הדבר כלל מאמצים "להרחיב ולאפשר בצורה טובה יותר להפעיל מעגל של מומחים ו'מאשרים'  (תיבת תהודה שבה מומחים מאשרים את הדברים אחד של השני ללא הרף) אשר תומכים בדיפלומטיה, כולל אישים דיפלומטים בכירים מארה"ב, אירופה, וישראל, כמו גם מנהיגים איראניםשל זכויות אדם ומנהיגי חברה אזרחית," כך לפי המסמך.

חשבו על כך, ללא ההדלפה לא היינו יודעים שסורוס העביר כספים לאנשי ביטחון ישראלים ופעילים איראנים כאחד לאשר את הדעות אחד של השני כחלק ממסע תעמולה נגד העמדה הישראלית הנבחרת ובעד הסכם הגרעין לטובת טהרן. ארגוני סורוס אישרו את פרטי ההדלפה.

עוד פרטים על הדבר מביש הזה:

בן גוריון ואליטת המפא"יניסרים השבתאית של מדינת העומק הישראלית

ועכשיו לחשיפה האקסלוסיבית שלנו:

היום בצהריים לפני הראיון שלו בלונדון וקרשנבאום, אהוד אולמרט יושב עם דן שפירו, שגריר ארה"ב בישראל של אובמה. תודרך?
נתפס במסעדת פסטל ברחבת מוזיאון תל אביב סביבות 14:30.

תמונה אקסקלוסיבית של קונספיל.
העיניים שלנו בכל מקום, והדיפ סטייט על הכוונת שלנו כבר הרבה זמן.

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *