פרסומים דומים שעליהם לא עשו שום דרמה סוג ז', כי זה לא ביבי, וגם לא חוקרים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בררנות תקשורתית.

אם שמעתם על תוכנית 'המקור' בערוץ 10 מאמש בה עסקו בסיקור אוהד (אלק אוהד) לנתניהו בוואלה.
אראה לכם פרסומים דומים שעליהם לא עשו שום דרמה סוג ז', כי זה לא ביבי, וגם לא חוקרים.
תזכרו את חוק ישראל היום, מי קידמו אותו, ותקראו את זה.

קישור לכתבה בתגובה1.
בתגובות 2 ו-3 עוד דוגמאות.

בצילומסך כתבה מ"המקום הכי חם בגיהינום" על וויינט מינואר 2017.

כמה ציטוטים ממנה:

"אתה לא יכול בהכרח לזהות את האינטרס״, אומר ת׳ עובד נוסף של ויינט. ״האינטרס משתנה כל הזמן. למשל, עכשיו ברור שבנט, שקד וליברמן הם הפייבוריטס. זאת אומרת שכשיהיה אירוע עם בנט, גם הכי לא חשוב בעולם, אנחנו נסקר אותו, בעוד שאם נגיד שלי יחימוביץ׳ תעביר הצעת חוק מאוד משמעותית אתה לא תסקר, כי היא מחורשי רעתנו והוא מאנשי שלומנו".

"בבחירות היה לנו ברור שאנחנו מריצים את הרצוג וזה היה בוטה. הכותרות היו פרו הרצוג והתוכן היה פרו הרצוג. ואם אתה רוצה לסקר את הצד השני זה או שלא עונים לך, או שהוא בכותרת הגדולה תמיד והליכוד בכותרת הקטנה תמיד״.

"קחי שנה ותעברי על כל גליונות ידיעות אחרונות, ואת תדהמי באיזו תדירות הוזכרה איילת שקד, והייתה תמונה שלה בעמוד הראשי. כך גם בויינט. ליברמן הגיע כל כך הרבה פעמים לאולפן שהתחלנו לצחוק שיש לו כרטיסיה בקפיטריה״.

גם ל׳ מספר על מאבק יומיומי. ״ניסינו להילחם וכן גרמנו לכותרות לשרוד בהום פייג׳. זה היה מאבק יומיומי וזה היה מתיש. וגם בתור עורכים היינו צריכים לעמוד מול הכתבים ולהסביר להם. הייתי אומר 'אני איתך ומצדיק אותך', אבל אין לי איך להסביר לו את זה מלבד זה שקיבלתי הוראה. היינו בין העורך הראשי לכתבים. היינו מעלים כותרות בלילה ואז מקבלים טלפון: 'אוי אתם עושים לי בעיות'.

 

"לפנק, לפנק, לפנק – את איילת שקד, משפחת לפיד ואביגדור ליברמן"

כאן יש עוד דוגמאות


 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *