טראמפ צדק: בדיקת הDNA הוכיחה שאליזבת ווארן היא ׳פייק פוקהונטס׳

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

https://www.youtube.com/watch?time_continue=11&v=RwNlyiUy2Qk

יום קשה עבר אתמול על הסנטורית אליזבת ווארן – מהתומכות הגדולות של הילארי קלינטון, ממובילות קמפיין MeToo# וההתנגדות למינוי השופט קוואנו, והעשויה להיות המועמדת הדמוקרטית לנשיאות בעוד שנתיים – אשר טענה במהלך שנים שאבות-אבותיה היו אינדיאנים (ילידיים אמריקנים), דבר שהקנה לה זכויות שונות וקידום הקריירה שלה.

הנשיא טראמפ נוהג להתייחס אליה בקביעות בכינוי ״פייק פוקהונטס״.

אתמול פרסמה אליזבת ווארן, תוצאות של בדיקת DNA וניתוח המימצאים של פרופסור קרלוס בוסטמאנטה, מאוניברסיטת סטנפורד, בו קבע שרוב אבותיה של ווארן הם ממוצא אירופאי, וקיימת ״סבירות גבוהה״ שלווארן יש שורשים אמריקניים ילידיים.

רוב השבטים דורשים אחוז דם ילידי של לפחות 1/16 כדי להחשב שייך למורשת הילידית האמריקניתֿ משמע, תוצאות הDNA של הסנטורית הדמוקרטית המועמדת הפוטנציאלית לנשיאות ארה״ב, פוסלות אותה מהתייכות לשבטי הצ׳רוקי [מקור]:


רגע, זה לא נגמר כאן.

את הפינלה הגדול קיבלנו אתמול בשעות הלילה בדמות פרסום הודעה רשמית לעיתונות מטעם…״אומת הצ׳רוקי״ עצמה:

"בדיקת DNA הוא חסרת תועלת לקביעת אזרחות שבטית".
"בדיקות הDNA הקיימות אפילו אינן מבחינות אם אבותיו של אדם היו ילידי צפון או דרום אמריקה"

"אומות שבטיות ריבוניות קובעות את הדרישות החוקיות שלהן לאזרחות, ובעוד בדיקות הDNA יכולות לשמש לקביעת השושלת, כגון אבהות, היא איננה עדות להשתייכות שבטית"… "שימוש במבחן דנ"א כדי לטעון לכל קשר לאומת הצ'ירוקי או לכל אומה שבטית, אפילו במעורפל, אינו הולם ואינו נכון, זה הופך ללעג את בדיקות הDNA ואת השימושים הלגיטימיים שלהן, ובו בעת מחלל את כבוד שלטונות הלגיטימיים השבטים ואזרחיהם, שאבות אבותיהם מתועדים היטב ומורשתם מוכחת. הסנטורית ווארן חותרת תחת האינטרסים השבטיים בטענותיה המתמשכות להשתייכות למורשת השבטית".

טראמפ סגר את הפינה בטוויטר:

פוקהונטס (הגירסה הרעה), המכונה לפעמים אליזבת ווארן, מקבלת חבטות. היא לקחה בדיקת DNA מזויפת והיא הראתה כי היא עשויה להיות 1/1024, הרבה פחות מאשר האמריקאי הממוצע. עכשיו אומת הצ'ירוקי מתכחשת אליה!, "מבחן הDNA הוא חסר תועלת." אפילו הם לא רוצים אותה. מזוייפת!

עכשיו שטענותיה על היותה ממורשת אינדיאנית התבררו כתרמית ושקר, אליזבת ווארן צריכה להתנצל על ביצוע הונאה זו נגד הציבור האמריקאי. הרווארד כינה אותה "אדם בעל צבע" (הונאה מדהימה), ולא היה לוקח אותה במצב אחר.

תודה לאומת הצ׳רוקי על החשיפת שאליזבת ווארן, המכונה לפעמים פוקהונטס, הוא הונאה שלמה ומוחלטת!

 

ולמרות הדחייה של הצ'ירוקי את טענות ווארן, הפייק ניוז בארץ ממשיכים בכל הכוח ללכת על תעמולת הגלובליסטים.

 

פוקהונטס פוקהונטאס

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *