פלישת סורוס: טראמפ מאיים להורות על הצבא לסגור את הגבול הדרומי של ארה״ב

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

טראמפ מזהיר שיורה לצבא ארצות הברית לסגור את הגבול עם מקסיקו אם גורמים רשמיים לא יעצרו בקרוב את קרוון ה- 4,000 מהגרים הנעים צפונה במטרה לחצות את הגבול באופן בלתי חוקי.

השיירה שמקור ההתארגנות ה״ספונטנית״ שלה בהונדורס, מתקדמת בכוונה לחצות את גבולות המדינות לכיוון ארה״ב ״בניסיון להימלט מעוני ומהאלימות מתפשטת״. במקביל מזכיר המדינה מייק פומפיאו פונה למרכז אמריקה כדי לדון בנושא.

 

אני צופה במפלגה הדמוקרטית מובלת (בגלל שהם רוצים גבולות פתוחים והחוקים החלשים הקיימים) מסתערים על המדינה שלנו ע״י גואטמלה, הונדורס ואל-סלוודור, אשר מנהיגיהן עושים מעט כדי לעצור את זרימת האנשים הגדולה הזו, כולל מספר רב של עבריינים, מלהיכנס למקסיקו בדרכם לארה״ב. [מקור הציוץ]

בנוסף להפסקת את כל התשלומים למדינות אלה, אשר נראה כי אין להם כמעט שליטה על האוכלוסייה שלהן, אני חייב, במובן החזק ביותר של המילה, לבקש ממקסיקו לעצור את ההסתערות הזאת – ואם אינה מסוגלת לעשות זאת, אני אורה על הצבא האמריקאי לסגור את הגבול הדרומי שלנו! ..
[מקור הציוץ]

ההסתערות על ארצנו בגבולנו הדרומי, כולל האלמנטים הפליליים והסמים שזורמים פנימה, חשובה לי הרבה יותר, כנשיא, מסחר או מה- USMCA. יש לקוות שמקסיקו תעצור את ההסתערות על הגבול הצפוני שלהם. כל הדמוקרטים אשמים בגלל החוקים החלשים!
[מקור הציוץ]

קודם לכן התפרסם סרטון ויראלי בו רואים פעילי עמותות מלשמים לצועדים:

לפני שעה קלה ציץ ניוט גינגריץ:

מי מממן את הקראוון הזה ממרכז אמריקה עם 3,000 איש כדי שיוכלו לתקוף את הריבונות האמריקנית?
אם הקרוון הזה יצחיח כמה גדול יותר יהיה הבא?
למה החדשות והדמוקרטים מעודדים מפרי חוק?
[מקור הציוץ]
אם האומדן של לאורה אינגרהאם של $7,000 לאדם נכון הקרוון הזה הוא פרוייקט של לפחות $21 מיליון.
ממומן ע״י מישהו שרוצה לערער את אמריקה.
[מקור הציוץ]

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *