הגשש בלש של סשנס מכין תיק סגור לביצת הדיפ סטייט בחשאי

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

ההדלפות האחרונות של Q מה4 לאוקטובר יצרו עניין רב:

קיו סשנס

טען שהשופט קאוואנו יושבע עד הסופ"ש, ואכן כך היה.

אך מעניין יותר, נכתב כי לתובע הראשי ג'ף סשנשס הולך להיות שימוע מאוד מאוד מעניין בנוגע לאופן בו הוצאו צווי fisa למעקב אחר קמפיין טראמפ בבחירות. יהיו עדויות וראיות חדשות אשר יחשפו את עומק הפשעים של ועדת החקירה של מיולר. נזכיר כי הסוכנת אף בי איי ליסה פייג', המאהבת של פיטר סטרוק אשר פוטר בעקבות חשיפת ההתכתבויות בינהם אשר גילו רדיפה והטייה במהלך החקירה, גילתה כי לא היו כלל ראיות נגד קמפיין טראמפ לפני שהחלה ועדת החקירה המיוחדת של מיולר.
ציד מכשפות.

כבר כשנה, תובע פדרלי מיוטה, גו'ן האבר חוקר בשיתוף עם המפקח הכללי של משרד המשפטים, (מקביל ליועמ"ש בארץ בלי סמכויות התביעה אשר שמורות לסשנס), ואם מירב הסמכות לחקור לעומק ובחשאי את מה שסנשס לא מוכן לחקור בעצמו בגלוי(הוא הוציא עצמו מעיסוק בחקירה). פרופ' ג'ונת'ן טרלאי המומחה לפלילים בתחום הממשל אומר כי מזה זמן זה מהלך מבריק שיביא לתוצאות טובות, יסודיות, למהירות יותר מהקמת ועדה מיוחדת. האבר חוקר את העברות והפלילים של אנשי הדיפ סטייט והממשל הקודם, כולל כל מה שכבר זועקים שצריך לחקור מזה זמן מה, רק שזה נעשה בחשאי.

טרלאי הוא מומחה ענק בתחומו מזה כמה עשורים וידוע כאיש שהוביל את החקירה נגד קלינטון כאשר היה נשיא.

ובכן. שימו לב מה Q מדליף יום לפני ב3 לאוקטובר:

קיו סשנס

סשנס נפגש עם האבר באותו היום שטראמפ מעביר ניסוי כלל ארצי עם הודעת החירום שלו שנשלחה לכל אזרחי ארה"ב. ויום לפני שימוע של שסנס בנוגע לחומרים של פתיחת החקירה נגד קמפיין טראמפ. כולל חומרים על סגן ראש הרף בי איי אנדרו מקייב שהתפטר לאחר שהתגלה כי שיקר בנוגע להליך הוצאת צווי מעקב הfisa נגד קמפיין טראמפ במהלך בחירות 2016, ועוד.

להלן הזימון שקיבל ג'ף סשנס:

סשנס שימוע מקייב
סשנס שימוע מקייב

סשנס שימוע מקייב

כל המסמכים הקשורים לאנדרו מקייב סגן האף בי איי שהתפטר.
כל המסמכים הקשורים להוצאת צווי הfisa למעקב.
כל מסמכי ההתקשרויות הקשורים בחקירה של מעורבות רוסיה בבחירות אשר מכונים Gang Of Eight (כנופיית שמונה)

לקראת השימוע החלו לצוץ פרטים חדשים.

מאנשים מתוך חקירת הקונגרס, נמסר שיש ראיות מוצקות לכך שעורכי דין דמוקרטיים נפגשו עם אנשי אף בי איי לפני פתיחת ציד המכשפות נגד טראמפ. כמו כן ייתכן ונשמע בקרוב על הקלטה בחשאי עם אמצעי הקלטה גופניים כדי להקליט את הנשיא טראמפ, דבר שכבר דובר עליו במאמר בניו יורק טיימס על רוד רוזנשטיין לאחרונה שכמעט הביא להתפטרותו.

Congressional investigators have confirmed that a top FBI official met with Democratic Party lawyers to talk about allegations of Donald Trump-Russia collusion weeks before the 2016 election, and before the bureau secured a search warrant targeting Trump’s campaign.

TheHill
Collusion bombshell: DNC lawyers met with FBI on Russia allegations before surveillance warrant
Congressional investigators have confirmed that a top FBI official met with Democratic Party lawyers to talk about allegations of Donald Trump-Russia…

נזכיר
רוזנשטיין לאחר שנחשפה הכתבה בניו יורק טיימס בא להפגש עם הנשיא טראמפ והיו דיווחים שהוא הולך להתפטר יחד עם אינספור דיווחים סותרים. נראה שהוא מתנדנד, לעניות דעתנו יש הזדמנות פז להעביר אותו צד ולהפיל את מגדל הקלפים של כנופיית קלינטון.

תזכורת קונספיל:

הבליץ נגד ג׳ף סשנס: ׳או שתהיה תובע כללי אמיתי או שתתפטר!׳ Q: ׳תסמכו על ג׳ף סשנס׳

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *