סרטון מהפריצה המשטרתית לאחוזת ׳הצעצועים והשעשועים׳ של הפדופיל ג׳פרי אפשטיין

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

תמונות וקטעי וידאו מצמררים מתוך אחוזתו של חברם של קלינטון והנסיך אנדרו, הפדופיל ג'פרי אפשטיין: כיסא ועגלת רופא שיניים מאובזרת, צילומי תקריב של ישבן נערות צעירות ודובי צעצוע ליד מיטתו.

סרט הווידיאו לא מראה את כל מה שהמשטרה מצאה, כמו מצלמות וידיאו מוסתרות בשעונים – אחת במוסך והשנייה על שולחנו של אפשטיין. מאמינים כי השתמש במצלמות כדי להקליט את חבריו המפורסמים מבצעים פעילות מינית עם בנות קטינות למטרות סחיטה.

ברשימת נכסים נרשמו עזרי מין, קטעי וידאו, תמליל בית ספר, ארבעה שולחנות עיסו, בין עשרות פריטים שנתפסו לצד חלק מהתמונות הממוסגרות של נערות עירומות.

– אזהרת צפיה: תוכן גרפי –

״את הקירות באחוזה מקשטות עשרות תמונות – כולל תמונה של ילדה כבת שש או שבע מכופפת בשמלה זעירה. זו תמונה כל כך קשה למראה שהרשויות החליטו לטשטש אותה בסרט״

The raid on the mansion overlooking Florida's Intracoastal Waterway in Palm Beach took place on October 20, 2005
הפשיטה על האחוזה המשקיפה על ״נתיב המים התוך-חופי״ של פלורידה בפאלם ביץ' ב -20 באוקטובר 2005

הבאנו לכם הפעם תרגום של כתבה חושפנית נוספת של ה״דיילי מייל אונליין״ (בתוספת לינקים מכתבות שלנו בגוף הכתבה) המוכיחה כי ג׳פרי אפשטיין מתעסק לא רק בקטינות שהן, על פי ההגדרה, נערות אחרי בגרות מינית (Hebaphillia), אלא שמדובר בפדופיל פרופר לכאורה, כלומר, מדובר בילדים לפני בגרות מינית. התמונה שהמשטרה החלטה לטשטש בסרטון של ילדה בגילאי 6-7  בעצם אומר שזה פורנו ילדים.
_________________________________________________________
כתבה של מרטין גולד וחוזה למביאט עבור ה״דילי מייל״
פורסם: 

וידאו שפורסם ע״י ה״דיילי מייל אונליין״ של פשיטת שוטרים וסקירת אחוזתו של הסוטה-הפדופיל, ידידו של ביל קלינטון והנסיך אנדרו, ג׳פרי אפשטיין, צולם בפריסה על הנכס ששוויו 16.4 מיליון דולר ומציג בפירוט אינטימי את העדפותיו של אפשטיין בנוגע לנערות צעירות מאד מאד…

את הקירות באחוזה מקשטות עשרות תמונות – כולל תמונה של ילדה כבת שש או שבע מכופפת בשמלה זעירה. זו תמונה כל כך קשה למראה שהרשויות החליטו לטשטש אותה בסרט.

גם גיסליין מקסוול, שהייתה חברתו של אפשטיין בזמן הפשיטה, מככבת ברבות מהתמונות, ביניהן אחת בעירום מלא בחוף הים.
עוד בסרטון כיסא רופא שיניים מאובזר קומפלט, תמונות תקריב האחוריים של נערות צעירות ותמונה של הפדופיל המיליארדר כשפוגש את האפיפיור.

הפשיטה על האחוזה המשקיפה על ״נתיב המים התוך-חופי״ בפאלם ביץ', פלורידה, התקיימה ב -20 באוקטובר 2005. באותו זמן, הרשויות חקרו טענות כי אפשטיין שכר קטינות לעסות אותו כשעליהן תחתונים בלבד או בעירום מלא.

בסופו של דבר הודה אפשטיין באשמה אחת על שידול לזנות של קטינה, ונידון ל -18 חודשי מאסר, בעסקה שערורייתית, מתוכם הוא ישב 13 חודשים בכלא ורשם כעבריין מין.

״סרט הווידיאו לא מראה את כל מה שהמשטרה מצאה, כמו מצלמות וידיאו מוסתרות בשעונים – אחת במוסך והשנייה על שולחנו של אפשטיין״

״מאמינים כי השתמש במצלמות כדי להקליט את חבריו המפורסמים מבצעים פעילות מינית עם בנות קטינות למטרות סחיטה״

עורך הדין קובין אמר ל״דיילי מייל אונליי״:

"ארבעים קורבנות פוטנציאליים זוהו במקרה זה והוא ישב קצת יותר משנה בכלא המחוז. פושעים אחרים שעשו זאת לילדה אחת מקבלים עונשים קשים הרבה יותר, לעתים קרובות בין חמש לעשר שנים.״

"זה תמיד היה מקרה של הסתרת ראיות," הוסיף. "אפשטיין נהג לעבוד בבר סטרנס (Bear Stearns)", הוא אמר בהתייחסו לבנק ההשקעות שהתרסק והצית את המשבר ב -2008.״

"לעתים קרובות חשבתי שהוא סחר במידע עם הממשלה הפדרלית. זה או זה או שהוא השתמש ברשימה נרחבת של אנשי הקשר שלו הן בעולם הפיננסי והפוליטי כדי לקבל את התמורה״

– אזהרת צפיה: תוכן גרפי –
מקבץ תמונות מהסרון של הפשיטה המשטרתית על אחוזת אפשטיין:

Photos and items in Epstein's home show in intimate detail just how depraved was Epstein's liking for girls ¿ the younger the better.
תמונות ופריטים בביתו של אפשטיין מראים בפירוט עד כמה הסוטה אהב של אפשטיין נערות כמה שיותר צעירות
A small teddy bear was seen sitting on a night stand next to what appears to be a replica of a lighthouse
דובי קטן יושב על שולחן לילה ליד מה שנראה רפליקה של מגדלור
בחדר אמבטיה אחד ישנו כיסא ולידו עגלת רופא שיניים מאובזרת, כולל מה שנראה כמקדחים, מנורה וכלים אחרים

The dentist's cart is complete with what appear to be drills, a lamp and other instruments

Not all the photos in Epstein's house were sexual - a collage of photos on one wall featured several photos of babies and small children
לא כל התמונות בביתו של אפשטיין היו מיניות – קולאז' של תמונות על קיר אחד הציג כמה תמונות של תינוקות וילדים קטנים
On a desk in the home photos of a man speaking with a baby and a young girl in a dress can be seen
על שולחן תצלומים ביתיים של גבר המדבר עם תינוק וילדה צעירה בשמלה
Some photos were so bad that authorities blurred them out in the videio, including one of a child aged no more than six or seven bending over in a tiny dress
כמה מהתצלומים היו כל כך איומים שהרשויות טישטשו אותם בווידיאו, כולל אחד מילדה בת שש או שבע בתנוחת כיפוף בשמלה זעירה.

גיסליין מקסוול, אשת חברה בריטית, שהיתה חברתו של אפשטיין בזמן הפשיטה, מופיעה ברבות מהתמונות – כולל אחת שבה גם היא עירומה על חוף הים. מקסוול, כיום בת 54, הואשמה באספקת נערות צעירות להנאתו של אפשטיין.

בחורה כהת שיער שנראית כבת 15 מדגמנת בביקיני שחור זעיר על הקיר מעל ילדה עירומה לגמרי השוכבת על החוף.
גיסליין מקסוול, חברה סוציאלית בריטית, שהיתה חברתו של אפשטיין בזמן הפשיטה, מופיעה ברבים מהתמונות – כולל אחת שבה גם היא עירומה על חוף הים. מקסוול, כיום בת 54, הואשמה בהרכבת נערות צעירות להנאתו של אפשטיין.

התמונות האלה ורבות אחרות מתמקדות בקיבעון של אפשטיין לנערות צעירות – נמצאות למעלה או בחדר השינה שלו או בבריכה.

בקומת התחתונה תצלומים הנראים הרבה יותר תמימים מתנוססים כמעט בכל סמ״ר על שולחנות ומזנונים.

הם נראים כתצלומים תמימים ונורמליים, מהסוג שכל משפחה מציגה בגאווה, תצלומי חופשה ודיוקנאות, כמו גם תמונות של אפשטיין לוחץ ידיים עם מנהיגי עולם – מפידל קסטרו ועד לאפיפיור יוחנן פאולוס השני.

כאמור, הפשיטה על האחוזה המשקיפה על ״נתיב המים התוך-חופי״ של פלורידה בפאלם ביץ' התקיימה ב -20 באוקטובר 2005, שישה חודשים לאחר מותו של האפיפיור, בזמן ש רשויות טענות כי אפשטיין שכר בנות קטינות לעסות אותו בתחתונים שלהן או בעירום .

לעתים קרובות העיסויים התקדמו לכדי מגע מיני כשאפשטיין, כיום בן 63, השתמש בויברטור על הבנות ואונן. הוא שילם להן כל פעם $200 – $300 בתוספת עוד $200 לבנות אחרות שגוייסו לבוא לאחוזתו בעלת תשעה חדרי שינה ב״דרך אל ברייו״ שבפאלם ביץ'.

A collage on one wall featured photos of several women. One photo showed a topless woman's back, while another showed two people in bed together
קולאז' על קיר אחד הציג תמונות של כמה נשים. תמונה אחת של אישה בטופלס מצולמת מהגב, ואחרת עם שני אנשים במיטה יחד
In another non-risque photo in the home, Epstein and another person can be seen meeting Pope John Paul II
בתצלום אחר הנראה תמים, אפשר לראות את אפשטיין ואדם נוסף עם האפיפיור יוחנן פאולוס השני
Another image shows Epstein and two others sitting on a grassy knoll
תמונה אחרת מראה את אפשטיין ועוד שניים יושבים על העשב
Innocuous photographs take up nearly every square inch on tables and sideboards. on one floor of the house
תצלומים הנראים תמימים תופסים כמעט כל מט״ר על שולחנות ומזנונים. בקומה התחתית של הבית
The mass groupings of photos appear to be normal innocent snaps, the type that every family shows off proudly, vacation photos and portraits as well as pictures of Epstein shaking hands with world leaders
תמונות של נערות צעירות שנמצאו על קירותיו של ג'פרי אפשטיין

הסרטון מתחיל בשוטר, עם אקדח שלוף, מטפס במדרגות לתוך הבית. אחר כך הוא מקריא בפרוטרוט את נוסח צו החיפוש לעובד של אפשטיין, ומסתיים במילים: "הייתי מבקש שלא תענה לטלפון".
"אני יודע שהאדון ניהל שיחה עם מר אפשטיין, אז אני בטוח שהוא מנסה להתקשר כדי לברר מה קורה."

"יוסבר לו מה קורה ברגע שאנחנו נסיים, בסדר?"

הווידיאו, שנמשך קצת פחות מ -54 דקות, לוקח את הצופה לארון עמוס בעשרות מגבות לבנות, לפני שהוא נכנס למוסך של אפשטיין, ובו שתי מכוניות סדאן שחורות, מכונית עם גג מתקפל ואופנוע.

בחדר אמבטיה אחד ישנו כיסא. לידו עגלת רופא שיניים מאובזרת היטב עם מה שנראה כמקדחים, מנורה וכלים אחרים.

ספנסר קובין, עורך דין שייצג חלק מהקורבנות של אפשטיין, סיפר ל"דיילי מייל אונליין" שהוא מכיר את העגלה, אבל לא היה לו מושג למה היא שם. "אולי עבר את טיפולי השיניים שלו בביתו," אמר.

The video starts with a cop, with handgun drawn, climbing the stairs into the house
הסרטון מתחיל בשוטר, עם אקדח שלוף, מטפס במדרגות לתוך הבית

The cop then reads in minute detail the search warrant to an Epstein employee before entering the mansion
ואז השוטר מקריא בפירוט את צו החיפוש לעובד של אפשטיין לפני הכניסה לאחוזה

בתצלום אחר תלויה תמונתה של גיסליין מקסוול בשחור-לבן מעל האסלה. על הקיר שממול בצבע מלא נערה עירומה צעירה בגבה למצלמה, מעבירה את ידיה בשערה.

על קיר תלויה תמונה עם איור של ​​תינוק וגולגולת, ציטוטים מאת ראלף ולדו אמרסון – "חבר יכול להיחשב ליצירות המופת של הטבע" – ו"שתזכה לחיים ארוכים ופוריים" של מיסטר ספוק מ"מסע בין כוכבים".

הפשיטה על ביתו של אפשטיין, הנמצא קילומטר וחצי מהמועדון המפורסם של טראמפ ״Mar-a-Lago Club״, התבצעה כששוטרים סגרו עליו לקראת תום חקירה סמויה של 11 חודשים.

החקירה החלה כאשר אישה מווסט פאלם ביץ' טענה שפיתו את בתה בת ה -14 לבוא אל האחוזה והורו לה לפשוט את בגדיה ולהישאר בתחתונים בזמן שהיא עיסתה את אפשטיין.

סרט הווידיאו לא מראה את כל מה שהמשטרה מצאה, כמו מצלמות וידיאו מוסתרות בשעונים – אחת במוסך והשנייה על שולחנו של אפשטיין. מאמינים כי השתמש במצלמות כדי להקליט את חבריו המפורסמים מבצעים פעילות מינית עם בנות קטינות למטרות סחיטה.

ברשימת נכסים נרשמו עזרי מין, קטעי וידאו, תמליל בית ספר, ארבעה שולחנות עיסוי וסבון על חבל בין עשרות פריטים שנתפסו לצד חלק מהתמונות הממוסגרות של נערות עירומות.

On a wall hangs a crudely drawn picture depicting a baby and a skull contains quotes from both Ralph Waldo Emerson and Star Trek's Mr. Spock: 'Live long and prosper'
על קיר תלויה תמונה עם איור של ​​תינוק וגולגולת, ציטוטים מאת ראלף ולדו אמרסון – "חבר יכול להיחשב ליצירות המופת של הטבע" – ו"חיים ארוכים ופוריים!" של מיסטר ספוק מ"מסע בין כוכבים".
A dark-haired girl who appears to be around 15 poses in a tiny black bikini on the wall of the home
על קיר הבית תמונה של נערה כהת שיער שנראית כבת 15 מדגמנת ביקיני שחור זעיר
Another frame holds what appears to be a sketch of a nude woman curled up with her hands over her face
מסגרת אחרת מחזיקה מה שנראה כמו סקיצה של אישה עירומה מכורבלת עם ידיה על פניה
Another image shows Ghislaine Maxwell, who was Epstein's girlfriend at the time of the raid sprawled out nude on a beach
תמונה אחרת מראה את גיסליין מקסוול, שהיתה חברה של אפשטיין בזמן הפשיטה, שרועה בעירום על החוף
Ghislaine Maxwell's black-and-white portrait hangs above the toilet bowl in one image from the video
דיוקן שחור-לבן של גיסליין מקסוול תלוי מעל האסלה
Another photo featured the backside of completely naked woman posing with her arms above her head
תצלום נוסף המציג את הישבן של אישה עירומה לגמרי עם זרועותיה מעל ראשה
It is unknown why Epstein had full dental equipment in his bathroom (pictured), but Spencer Kuvin, a lawyer who represented some of Epstein's alleged victims, suggested he had his dental work done at home
ספנסר קובין, עורך דין שייצג חלק מהקורבנות של אפשטיין, סיפר ל"דיילי מייל אונליין" שהוא מכיר את עגלת רופא השיניים בשירותים, אבל לא היה לו מושג למה היא שם. "אולי עבר את טיפולי השיניים שלו בביתו," אמר.
Continuing the theme, another photo in the home again showed a nude woman sprawled out on a beach 
ועוד תמונה של צעירה עירומה לגמרי השוכבת על החוף.
A drawing of a nude woman laying on white and gray sheets is also featured in the video of the raid
ציור של אישה עירומה שוכבת על סדינים לבנים אפורים

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *