סין מנסה להשפיע על בחירות האמצע

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

במאמר זה ניתן לכם טעימה יפה על האופן בו סין מנסה להשפיע על בחירות האמצע דרך תעמולה מוסווית. ואחד השחקנים המרכזיים בעסק? המועצה ליחסי חוץ של הדיפ סטייט.

כך למשל בעיתון הפרוגרסיבי קיצוני ״vox״ מתפרסמת כתבה אבסורדית הטוענת שסין היא המרוויחה העיקרית מפסגת קים ג'ון און ודונאלד טראמפ להבאת ניטרול האיום הגרעיני הצפון קוריאני המתקדם מיום ליום עם עבודת השטח של מייק פומפאו. שימו לב לכותרת הזועקת, ואז בתחתית הכתבה לגילוי נאות בו מדווח שהכתבה נכתבה תוך כדי טיול של העיתונאי אשר מומן על ידי ארגון סיני בשם ה- (China-United States Exchange Foundation (CUSEF. לא סתם הארגון רשום כסוכן זר בארה"ב.

אותו ארגון מנוהל על ידי מר טונג שי הוא (Tung Chee Hwa), סגן יו"ר ארגון ה-
(Chinese People's Political Consultative Conference ,(CPPCC
אשר נשלט כמעט כולו על ידי המפלגה הקומוניסטית הסינית, ובחלקו על ידי שאר המפלגות הקטנות להם המפלגה הקומוניסטית מרשה להיות בפרלמנט (מי שלא מוסכם נרדף, נכלא ונקצרים איבריו).

 

זאת דוגמא מיוני, עכשיו שימו לב לימים האחרונים מהתמונות שיבואu לאחר הודעה זאת:

ארגון ה-CFR, אשר ג'ורג' סורוס הוא בין בכיריו, ואשר הילארי מודה שהיא מקבלת ממנו תכתיבים (בזמן שהיתv מזכירת החוץ), מוציא מאמרים כל הזמן לטובת סין, אנו עוקבים באדיקות אחר הציוצים שלהם.

הנה דוגמא ממש מהיום אתמול בו פרסמו במגזין הרשמי שלהם ״פוריין פוליסי״ את הדברים הבאים, וצייצו מחדש את המקור ב-NRP:

"לארה״ב אסור לפחד מהמודל הסיני או מקידומו על ידי הנשיא שי (Xi). זאת לא, בסופו של דבר, מערכת עמידה או אטרקטיבית, אך וושינגטון אינה יכולה להרשות לעצמה להתעלם עוד מהנשיא שי ומאמציו לעצב מחדש את המערכת הבין לאומית".

הדבר מהדהד ישירות את דבריו בסרטון אשר שמנו של ג'ורג' סורוס המציין כי סין צריכה להיות חלק ולהוביל את הסדר הכלכלי החדש.

להלן-

הסרטון של הילארי מודה שהיא כמזכירת החוץ מקבלת הוראות מה-CFR.

הסרטון של סורוס.

מי הם CFR- מרכז הדיפ סטייט.

זרועותיה הארוכות של סוכנות הביון האמריקאית

תמונות של הקידום האגרסיבי של הCFR את מאמר התעמולה הפרו סיני בערוץ הNPR, אשר שימש בזמן הסכם הגרעין השואתי של אובמה חלק מאסטרטגית תיבת התהודה שמומנה על ידי סורוס.

וכמו כן לNRP מימון נוכחי מקרנות כמו למשל בעלי הבית וממיייסדי הCFR (ראו מאמר), קרן רוקפלר (מממני BDS בין השאר).

National Public Radio

 

לתמונות של הציוצים נוסיף תמונת חברותו של סורוס בCFR.

 

להלן עוד דוגמאות ממש מהתקופה האחרונה לקראת בחירות האמצע בה ארגון הCFR מצייץ ללא הרף תעמולה סינית (ותוכלו לבדוק גם כי מה שהוא מצייץ מחדש הוא גם מצייץ בעצמו).
המועצה ליחסי חוץ CFR סין

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *