שימוש באנטישמיות מימין כדי להכחיש את הגאות הגוברת של אנטישמיות ממוסדת בשמאל

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

זה כנראה מסר שקשה יהיה עכשיו לשמוע, אבל בכל זאת צריך לומר את האמת. מפני שהטבח הנתעב בפיטסבורג משמש – אם כי אני חושב שגם בכנות ולא רק בציניות – לשיקום הנרטיב הדמוקרטי, שממשיך להכחיש את המציאות, ולמנוע חשבון נפש שהוא מאד מאד דרוש. בסוף ההיגיון של הנרטיב הזה, מצפה דבר רע מאד: שימוש באנטישמיות מימין כדי להכחיש את הגאות הגוברת של אנטישמיות ממוסדת בשמאל. אני לא ממליץ לעשות את ההפך ולהתעלם מהאנטישמיות מימין. אבל צריך לזכור ולהזכיר איפה הסכנה גדולה יותר, אפילו ברגע נורא כזה.
.
כי עכשיו רבים, רבים מידי, פתאום הרגישו שהנה נמצאה להם הוכחה לנרטיב האנטי-טראמפי השגור בפיהם: טראמפ הוא גזען ואנטישמי, בנון הוא עליונות לבנה, והנה תוצאות שלטונם: הניאו-נאצים מרגישים שיש להם גיבוי ואחד מהם יוצא לרצוח יהודים.
.
המשמעות שנותנים לאירוע הנורא הזה – ושוב, אני לא אומר שבהכרח בציניות, יש פה דיסוננס קוגניטיבי להתגבר עליו – מאשררת את ההנחה השגויה שהדמוקרטים הפסידו בבחירות לא כי הם טעו, אלא כי העם דפוק. לכן לא "אנחנו" צריכים לעשות חשבון נפש, העם צריך. או עוד יותר טוב, כדברי יצחק בן אהרן מפעם: צריך להחליף את העם. והדבר הכי גרוע שהנרטיב הזה עושה, זה שהוא מאפשר לשקם את תמונת העולם שלפיה אין בעיה בשמאל, ובעיקר אין בעיה של אנטישמיות.
.
אני לא אומר שכדי לראות את האנטישמיות משמאל צריך להכחיש את זו שמימין. מה פתאום. כנגד האנטישמים בפאתי הימין צריך להלחם מלחמת חורמה. וכשתופסים רוצח כזה צריך למצות איתו כל דין, וגם לעשות ממנו דוגמא, וגם לזכור ולהזכיר. אבל לא צריך לעשות ממנו אביזר בנרטיב שמגן על תנועת הדה-לגיטימציה. וזה מה שקורה. אז שלא נתבלבל. איך זה קורה?
.
זה קורה לנגד עיניכם. הנה כבר הסבירו לנו שרוצח (שהצהיר על שינאתו גם ליהודים וגם לנשיא טראמפ) הוא בעצם שליח של הנשיא טראמפ (שבמקרה הוא הנשיא הכי ידידותי לישראל מאז ומעולם, וגם יש לו משפחה יהודית בעצמו). איך זה יכול להיות שנשיא תומך יהודים אשם ברצח יהודים? כי הוא מלבה שינאה באופן כללי, והוא נגד הגלובליזם, אז הוא בעצם סוג של אנטישמי. מאמר במיוחד מטופש הסביר שהשקפתו היא מין "אנטישמיות בלי-יהודים". איי קיד יו נוט. (קישור). בכל הקשר פחות טראגי היה אפשר לומר על הנרטיב הזה שהוא מצחיק. אבל בהקשר הזה הוא לא מצחיק בכלל. זה המכשיר הרטורי שמאפשר אחר כך לסתום את הפה לכל מי שמבקר את לינדה סרסור, על ידי זה שנאמר לו שהוא איסלמופוב. מפני שלינדה סרסור (האנטישמית) היא הרי נגד טראמפ, כלומר נגד הגזענות, כלומר היא נגד האנטישמיות (למרות שהיא אנטישמית). אז אם כך היא בסדר.
.
היא לא בסדר. וזה לא בסדר שהדה-לגיטימציה של זכותם של היהודים להגדרה עצמית היא עניין ממוסד ורגיל באקדמיה, וזה לא בסדר שהאירגון שלארה אל-קאסם באה ממנו מספק לנו ציוצים מקסימים על איך חבל שהיטלר לא גמר את העבודה (קישור), ואף אחד לא עושה הרבה נגד זה, כי כמובן, אף אחד לא רוצה להיות איסלמופוב.
.
וכשאני אומר שהאנטישמיות משמאל היא ממוסדת, כוונתי לזה (קישור) שלינדה סרסור עומדת בראש אירגון מוסלמי שמבקש להשמיד את ישראל, אבל היא מקבלת מראש עיריית ניו יורק מענק של חצי מליון דולר. אתם מבינים למה אני מתכוון? הטענה שניאו נאצים מקבלים גיבוי ממשל טראמפ היא קשקוש. אבל הטענה שאירגוני אסלאם קיצוני מקבלים גיבוי מוסדי וכסף ציבורי היא בכלל בכלל לא קשקוש. בכלל לא.
.
אז האנטישמיות משמאל לא צריכה להסתיר מאיתנו את הניאו נאצים, זה נכון. אבל הניאו נאצים לא צריכים לעוור את עיניכם לסכנה היותר גדולה, וההולכת וגדלה. כי עם כל הכבוד, האנטישמיות בפאתי הימין היא בשוליים, והאנטישמיות בשמאל היא במרכז. וכך זה גם באירופה. וכדאי לזכור שויקטור אורבן הרבה פחות מסוכן לנו מג'רמי קורבין בעת הזאת. ולכן בואו לא נאבד את הראש ואת הבהירות, אפילו ברגע נורא כזה.

זה כנראה מסר שקשה יהיה עכשיו לשמוע, אבל בכל זאת צריך לומר את האמת. מפני שהטבח הנתעב בפיטסבורג משמש – אם כי אני חושב שגם…

Geplaatst door Gadi Taub op Maandag 29 oktober 2018

ד״ר גיא בכור
״על הקרע בין יהדות ארה״ב וישראל״

משמרת ״סולידריות עם הקהילות היהודיות״ מול הבית הלבן
בה לינדה סרסור נואמת, אחרי שלפני כמה שבועות אמרה:

“Jews shouldn’t be humanized”

קישור לסירטון

Image may contain: 7 people, text

פרחאן עם הנשיא לשעבר ברק אובמה שצולמה בשנת 2005, לפני שהתמודד לנשיאות

מתוך כתבה ב״מידה״:

פרחאן נחשב לאחד האנטישמים הרעילים והמשפיעים ביותר בעולם. בן שפירו, פובליציסט יהודי-שמרני ואחד הקולות הבולטים של הימין האמריקני כיום, מכנה את פרחאן “האדם המתועב ביותר עלי אדמות”.

פרחאן נוהג להפיץ תאוריות קונספירציה אנטישמיות בדבר אחריות היהודים לפיגועי ה-11 בספטמבר והשליטה שלהם לכאורה בהוליווד וב-FBI. הוא הציג עצמו כשליח של ישו שמטרתו “להסיר את המסכה מעל פניו של השטן היהודי”, ולהוביל יהודים לשערי הגיהינום. פרחאן גם הביע בעבר תמיכה בפיגועי ההתאבדות של הפלסטינים נגד ישראל.

לאחרונה פורסמה תמונה משותפת של פרחאן עם הנשיא לשעבר ברק אובמה שצולמה בשנת 2005, לפני שהתמודד לנשיאות. רבים בארה”ב טוענים כי במהלך הפריימריז הדמוקרטים והבחירות לנשיאות ב-2008 התמונה המרשיעה הייתה בידי עיתונאים אך הם נמנעו מלפרסם אותה על מנת שלא לסכל סיכוייו של אובמה להיבחר. פולמוס זה מלמד על עוצמת ההשפעה של פרחאן בציבוריות האמריקנית.

מאלורי כאמור משתפת דרך קבע את נאומיו של פרחאן, תוך שהיא דוחקת ברשתות החברתיות להאזין לדברי הבלע האנטישמיים שלו. באופן אירוני התמיכה המוחלטת של מאלורי בפרחאן האנטישמי לא מפריעה לה להצהיר על עצמה כ”לוחמת באנטישמיות”. בשבועות האחרונים היא אף הובילה קמפיין שקרא להחרים את הליגה נגד השמצה מהשתתפות בפעילות נגד גזענות של רשת ‘סטארבקס’ וטענה כי הארגון היהודי פועל בגזענות נגד שחורים.  

 

Image result for farrakhan obama


להלן חברי הקונגרס הדמוקרטים, מקסין ווטרס, ברברה לי ואל גרין, שמאשימים את הנשיא טראמפ בגזענות כביכול, במפגש חביב ומלא חום עם לואי פרחאן … למרות שהוא ידוע כגזען שמטיף לשנאה ליהודים

סקירה אקראית:

I'm not an anti-Semite. I’m anti-Termite

What have I done to make Jewish people hate me?

Thoroughly and completely unmasking the Satanic Jew and the Synagogue of Satan.

Israel has no permanent home in our Holy Land. The Holy Land does not belong to a White Arab or a White Jew. You are settlers on our land.

What gave me the strength to withstand the government of America, the Jewish powers of ?America, that were on my back for over 30 years?

The FBI has been the worst enemy of Black advancement. The Jews have control over those agencies of government

.

What gave me the strength to withstand the government of America, the Jewish powers of America, that were on my back for over 30 years?

 


[Jewish Ownership and Black Talent: The Master/Slave Relationship [Video

Jewish Ownership and Black Talent: The Master/Slave Relationship

Donald Sterling, The Jewish owner of the Los Angeles Clippers, made comments that remind us of why our Master/Slave relationship with the Jewish community, and White people in general, must come to an end.(Clip from July 11, 2010)

Geplaatst door Minister Louis Farrakhan op Woensdag 30 april 2014

We know the Satanic Jews. We know the difference between those who are practicing the Torah from those who are buried in the Talmud.

We have to ask the righteous Jew to speak up and to speak out against the Satanic Jews.

https://www.finalcall.com/artman/publish/Minister_Louis_Farrakhan_9/article_105090.shtml

I want to disabuse the Jews today of the false claim that you are The Chosen of God.

http://www.finalcall.com/artman/publish/Minister_Louis_Farrakhan_9/article_103513.shtml

The Satanic Jews that control everything and mostly everybody: If they are your enemy, then you must be somebody…

http://www.finalcall.com/artman/publish/Minister_Louis_Farrakhan_9/article_101249.shtml

 

‘Cotton is King’: How banking on slavery afforded Jews wealth and prosperity throughout the world

http://www.finalcall.com/artman/publish/Minister_Louis_Farrakhan_9/article_100969.shtml

How Jewish media normalizes sexual degeneracy, changing the sexual attitudes of American people:

http://www.finalcall.com/artman/publish/Minister_Louis_Farrakhan_9/article_9901.shtml

I represent The Two Who have come to end the civilization of these so-called Jews of The Synagogue of Satan.

The Synagogue of Satan: False Jews masquerading as a covenanted people of God

 

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *