פרשת קוואנו החזירה את העמותות לעבודה; הקשר בין פרשת קוואנו לבחירות בארה"ב ובישראל

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

פרשת קוואנו החזירה את העמותות לעבודה; הקשר בין פרשת קוואנו לבחירות בארה"ב ובישראל – זהו איש העסקים דניאל לובצקי, המייסד של חברת קול אחד, שהתערבה בבחירות במדינת ישראל בשנת 2013, מתוך מטרה להפוך את שלי יחימוביץ' לראש ממשלה.

מעשה זה מוגדר כעבירה פלילית על-פי החוק הישראלי והאמריקאי, אולם לובצקי, יחימוביץ' וקול אחד מעולם לא נחקרו בגין פעולות אלו.

לובצקי הוא פעיל פוליטי בולט מאוד בארה"ב ובארץ, למרות ששמו אינו מוכר כאן במידה שהוא מוכר בארה"ב.

קול אחד הגדיר עצמו כארגון "א-פוליטי וא-מפלגתי". מנכ"ל הארגון וחבר מפלגת העבודה, טל האריס, הבטיח לשים את דני דנון "בוועדת קישוט", בשם הא-מפלגתיות בזמן הבחירות של שנת 2013.

האריס חתם על הסכם עם מחלקת המדינה תחת ממשל אובמה, על-פיו הועברו לארגון 300,000 דולר מתוך מטרה לקדם דיאלוג בין יהודים-וערבים, אך לפי דו"ח ועדת הסנאט של הסנטור טד קרוז, קול אחד עשה שימוש בכסף הזה כדי להתערב בבחירות במדינת ישראל בשנת 2015.

את האריס החליפה בתפקיד לורה טלינובסקי, לאחר שהאריס הפך באופן א-פוליטי לדובר של עמיר פרץ. טלניבוסקי הייתה העוזרת הפרלמנטרית של שלי יחימוביץ', ונותרה חברה במפלגת העבודה (באופן א-פוליטי וא-מפלגתי).

בשנת 2014 "התמזגו" קול אחד וארגון V15, לארגון בשם דרכנו, המסתיר דרך קבע את כל העובדות שאתם קוראים בפניכם כעת.

השאלה האם לובצקי עדיין מושך בחוטים מאחור נשארת פתוחה, והשאלה האם קשרי הון-שלטון מושחתים מתקיימים במקביל, נשארת פתוחה אף היא.

בימים אלו ממש לובצקי החל לקדם כעת בארה"ב פרויקט בשם Time To Vote, במסגרת החברה שלו Kind Snacks, יחד עם חברות אחרות. המטרה: לקרוא לבוחר האמריקאי לבוא ולהצביע.

באופן א-פוליטי וא-מפלגתי.

דף הטוויטר של לובצקי הוא דף נוטף שנאה וארס, המייצג פחות או יותר את הלך דעתו של דמוקרטי קיצוני, שם הוא טוען כי קוואנו אינו מתאים להיות שופט, הוא שקרן, קיימות עדויות (ממקור ראשון, לא פחות) כי הוא שתה בקולג', הוא תוהה איך הסנטור טד קרוז יכול לישון בלילה לאור הצורה בה הוא מתרים כספים מאנשים (תוך שהוא שוכח לציין כי קרוז חשף את צורת הפעילות של הארגון שהקים), וכיוצ"ב.

מי שרוצה להבין כיצד עובד הראש של האיש שמתחזק את ה"מיזוג" בין קול אחד ל V15 הידוע כעת בשם דרכנו, יוכל למצוא מאמר של הניו יורק טיימס מיום 5.9.18, שהעלה לובצקי.

המאמר, שנכתב בעילום שם, נכתב על-פי האמור בו ע"י אנשים שעובדים בממשל טראמפ, בו הם קוראים להתנגד לטראמפ וממשלו, לבצע מהפכה כנגדו מתוך הממשל, מאחר וטראמפ הוא בלתי מוסרי, פוגע בזכויות אדם, בחופש הביטוי, וכיוצ"ב.

בקיצור, המאמר הזה קורא לחתרנות מתוך הממשל, כנגד רצון העם, בהיעדר שקיפות. בדיוק מה שמנסים הדמוקרטים לבצע כעת בוועדה לבחירת שופטים באמצעות קוואנו.

לובצקי – ממש כמו חברי הסנאט האמריקאים שעורכים את השימוע לקוואנו, ובהם האריס, בוקר ופיינסטיין – רואה את החתירה כנגד טראמפ ורצון הבוחר כאמצעי לגיטימי.

לובצקי אומר את הדברים בצורה זהירה, ממש כמו שקמלה האריס טענה כלפי קוואנו שהוא הדליף חומרים מחקירת מולר לטראמפ ב"רמיזה", אבל זאת המשמעות של הדברים.

לפרשת קוואנו יש השפעות הרבה יותר רחבות על הציבוריות הישראלית מאשר היא מודעת לה. לובצקי מייבא בעקביות את התפיסה החתרנית כנגד רצון הבוחר, תוך שהוא מתחזק גופים הטוענים להיות גופים התומכים ברצון זה בדיוק.

הגיע הזמן לתת מענה לגופים כגון קול אחד ו – V15 בחקיקה, שהסבירות שהייתה נפתחת כנגדם חקירה פדרלית שהייתה מסתיימת בהרשעה פלילית, לו היו פועלים על אדמת ארה"ב, גבוהה מאוד.

לאור העובדה שמדובר בגופים שבסיסם ארה"ב, יש אפשרויות רבות לעשות זאת, והדין הבינלאומי מאפשר לעשות זאת כיום באמצעות סדרה של אמנות שמדינת ישראל חתומה עליהן עם ארה"ב.

החלת הדין האמריקאי על גופים כגון קול אחד תביא לפתיחה בהליכים פליליים כנגד המעורבים בגופים אלו ואולי אף הרשעה.

Image may contain: one or more people and text

Image may contain: 2 people, people smiling, text
Image may contain: one or more people and text
No automatic alt text available.


קריאה רלוונטית:

מקור הפוסט:

פרשת קוואנו החזירה את העמותות לעבודה; הקשר בין פרשת קוואנו לבחירות בארה"ב ובישראל – זהו איש העסקים דניאל לובצקי, המייסד…

פורסם על ידי ‏‎Adi Ben Hur Adv‎‏ ב יום שני, 1 באוקטובר 2018

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *