השלכות השתלטות השמאל הקיצוני על האקדמיה בארה״ב

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הליברל הקלאסי:

השלכות השתלטות השמאל הקיצוני על האקדמיה בארה״ב

 

צפו בסרטון קצרצר (6 דקות) על השלכות השתלטות השמאל הקיצוני על האקדמיה בארה"ב. בהינתן הטבע הגלובליסטי של כלל השמאל, אין שום ספק שהשפעות ההשתלטות המטורללת הזו מורגשות בכל רחבי העולם האקדמי במערב – כולל כמובן בישראל.

בקצרה, הפרופ' הבכיר להיסטוריה ניל פרגוסון טוען שבקרוב לא ישארו פרופסורים להיסטוריה שאינם חברי מסדר השמאל הקיצוני, כלומר: לא יהיה מי שילמד את הדור הבא על פשעי לנין וסטאלין ולא את הסיבה האמיתית לפיגוע התאומים. (ולא, הסיבה היא לא "האימפריאליזם והכיבוש האמריקאי"). הפרופ' הבכיר למשפטים אלן דרשוביץ טוען שהוא ממש לא מודאג מהקיצונים בימין, אבל הוא מאוד-מאוד מודאג מקיצוני השמאל – מכיוון שאין לקיצוני הימין שום ייצוג במוסדות האקדמיה – היכן שמחונך דור המנהיגים הבא, בעוד שקיצוני השמאל רק מתרבים ומטילים אימה על המרצים. הפרופ' הבכיר לפסיכולוגיה ג'ונת'ן הייט מוסיף טענה מאוד חשובה: הפרופסורים הפסיקו ללמד את הסטודנטים איך לנהל וויכוח מכבד, ובמקום זאת מאמנים אותם רק איך להכפיש ולהרוס את שמו הטוב של היריב.

אז אם במקרה תהיתם למה אנשי התקשורת, אנשי המשפט ואנשי תעשיית הבידור לדוגמא, כל כך קיצונים ושטחיים, תבדקו מה לימדו אותם ומה מלמדים את הדור הבא במחלקות מדעי הרוח, התקשורת, המשפטים והפסיכולוגיה של מדרשות השמאל המונוליטי – על חשבון כספי המיסים שלכם. *למקרה שמישהו שואל "איפה הימין" בכל זה, התשובה של הפרופ' הבכיר לכלכלה ופילוסופיה תומס סואל היא: "עושה לביתו בשוק החופשי…"

 

מקורות:

קובץ ה-וורד על ג'ונתן הייט, בספריית המקורות בדרופבוקס, בקישור

*הוספתי קובץ מקורות חדש למאגר המשותף על הפרופ' להיסטוריה ניל פרגוסון. ממליץ להציץ.
*בנוסף גם עדכנתי לא מעט את קובץ המקורות על פרופ' סואל…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *