מדוע אבחר "גב" למועצת עיריית תל אביב

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בשקט בשקט מבלי שהתקשורת תפרגן רצה לה תנועת "גב" ברשות הרבנים למועצת עיריית תל אביב

 

תנועת גב מורכבת משלל רבנים בדמות הרב מזוז ורבני הבית היהודי וכן החברותה של הרבנים הבוכרים תרוץ כבר בחודש הקרוב לתפוס מקום לרשות מועצת עיריית תל אביב, המניע המרכזי של הרבנים להריץ מהלך שכזה בעיר הלבנה מוזן בעיקר מחלוקת הדוחות שהעירייה החליטה לתת לאברכים אשר מניחים תפילין לעוברי אורח.

הגדילה עיריית תל אביב לסגור את הרמקולים אשר מנעימים את השיר "שלום עליכם" עוד בטרם כניסת השבת לאחר שהשבחים האריתראים הביאו את המשטרה בטוענה של "הדתה".

קונספציית ההדתה של חברי המועצה בעיריית תל אביב גרמו לשומרי המסורת להבין כי רק ערוץ פלמנטרי יכול להפסיק את האשמה הטיפשית וכן להחזיר את המושג "תל אביב של מעלה" כפי שהיה גם קום העיר העברית הראשונה.

עם הזמן נשכחה המילה "העברית" מתוך העיר תל אביב, ובכך החלה העיר לקבל כושים וקוקסינלים לתוכה בתועה שגם לאחר מגיע לחיות, וקבלתם של הכושים והקוקסינלים ע"י תושבי תל אביב הביאו למצב שבו החד מינים והשבחים שהגיעו לעיר גרמו ל"פוגרום" דתי בתושבים המסורתיים של העיר.

היהודים בעיר סובלים מאנטישמיות של גורמים חיצוניים שמנסים להשתלט על העיר, על מנת למנוע את הכאוס אשר נוצר הוחלט להקים את הגוף המרכזי אשר ירכז את האנטרסים של היהודים במדינת תל אביב, הגיע הזמן להחזיר את השלטון היהודי לעיר וכמובן למגר את מצעדי התועבה אשר מטמאים אותה השכם וערב.

בחרו "גב" למועצת העיר ומנעו את ההשתלטות של הכושים והקוקסינלים על העיר.

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *