ברית ׳חמש העיניים׳ ושוחד ה׳לוליטה׳ של אהוד ברק

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

 

ובכן, בזמן שברק היה שר ביטחון ב2009 התברר שברית חמש העיניים לעיל עוקבים אחריו מעקב עם האזנות ומעקבים, ושהדבר נעשה גם מול אולמרט. הדבר התגלה הודות להדלפה של אדוארד סנודן אשר ביקר את חריגת סמכויות המעקב של המודיעין האמריקאי.

List of FVEY surveillance targets
List of people under Five Eyes surveillance

Notable individuals

ראו אנשים מפורסמים אחריהם עקבו, ישראלים כוללים את אהוד ברק ואולמרט.

למה זה מעניין כל כך?
ראו מה קרה ב2009, באותה שנה אלפרד רודריגז, אב הבית של ג'פרי אפשטיין המיליארדר הפדופיל היהודי מנהל הנכסים של בעל קרן וקסנר (הקרן שמכשירה את צמרת צה"ל וכל רמטכ"ל אפשרי שיכול להיות לנו), ניסה למכור את הפנקס השחור שלו. ראו מה דיווחנו בזמנו:

אב הבית של אפשטיין, אלפרדו רודריגז, חשף בעדותו כי הוא עצמו היה עד להמצאות נערות קטינות עירומות, שהסתובבו סביב אזור הבריכה של מתחם הקאריביים של אפשטיין, ואמר כי הוא מודע לכך שבזמן בו עבד שם עסקו אפשטיין וחבריו ביחסים עם קטינות.

רוברטס, אחת מעשרות בנות קטינות שעברו התעללות לכאורה על ידי אפשטיין, טענה בתצהירים שהיא נמכרה לצרכי סקס עם "גברים רבי עוצמה אחרים, כולל פוליטיקאים אמריקאיים בולטים רבים, אנשי עסקים רבי עוצמה, נשיאים זרים, ראש ממשלה ידוע, ומנהיגים אחרים בעולם".

פה ממקור אחר שפרסמנו, שימו לב,
היא בין השאר אמרה:

I was trafficked for sexual purposes to a string of other powerful men, including a well-known prime minister.

אין בפנקס כפי שהתפרסם היום בגאוקר שם של ראש ממשלה אחר מלבד אהוד ברק

https://conspil.com//2017/08/%D7%A8%D7%90%D7%A9-%D7%9E%D7%9E%D7%A9%D7%9C%D7%AA-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-%D7%9C%D7%A9%D7%A2%D7%91%D7%A8-%D7%90%D7%94%D7%95%D7%93-%D7%91%D7%A8%D7%A7-%D7%95%D7%94%D7%A4%D7%A0%D7%A7%D7%A1-%D7%94/

רודריגז דיווח על קיום "ספר שחור" עם רשימה של אנשי הקשר החשובים של אפשטיין, כלולים בין אנשי הקשר האלה הנשיא ביל קלינטון, מיק ג'אגר, ארל ספנסר, ברברה וולטרס, הנרי קיסינג'ר, אהוד אולמרט, אהוד ברק ולפחות שלושה קנדים. רבים מרשימת ה״אלף״ (A-listers) היו מבקרים בבתי המגורים השונים של אפשטיין והוטסו על צי מטוסיו הפרטיים.

פה שוב נעלה עוד פרסום שלנו, שהיה הראשון והבלעדי שהוכיח שברק נמצא לא סתם בפנקס השחור, אלא ככל הנראה ברשימת ה A Lister שכן תפסנו אותו על חם מחוץ לדירת זימה של אפשטיין.

עלילות אפשטיין והפלולה של הסדר העולמי החדש

2) האם אנשי ציבור צולמו בווידאו?

בד בבד עם האופן שבו אפשטיין ושותפיו לעברה פגעו בחייהן של נערות רבות מספור, אחד ההיבטים המטרידים ביותר של מקרה אפשטיין מתמקד בהאשמות כי הנערות שימשו לסחיטת אנשי עסקים ואישים פוליטיים. כפי שפורסם בעיתון הבריטי "מירור", מסמכי בית המשפט המקוריים שהוגשו ב -2007 נגד אפשטיין "חושפים כי הוא הקליט את האורגיות הסוערות שארגן עבור אח"מים בבית הפאר שלו באמצעות מצלמות נסתרות בקירות חדרי האורחים".

סביר להניח שהקלטות ה- X הנסתרות, סגנון "האח הגדול", לא היו נעשות רק בשביל ההנאה הפרטית המעוותת של אפשטיין. רוברטס טען כי אפשטיין אילץ אותה לפרט את המפגשים המיניים לכאורה שלה עם אנדרו על מנת שיוכל להשתמש במידע כדי "לסחוט" אותו.

 

ובכן, אין זה מעניין שזאת בדיוק השנה בה ברית חמש העיניים עקבו בדיוק אחר ברק ואולמרט?

הנה שני אפשרויות אפשריות.
הם נסחטים להוביל את ישראל לפי התכתבים של הסדר העולמי החדש והדיפ סטייט.

וניתן להעלות על הדעת שדרך מעקב אחר ברק, ואולי אף בהסכמתו, כשר בטחון בממשלת נתניהו אז, הם קיבלו הזדמנות להאזנות ומעקב אחר נתניהו, שכן זה היה בזמן ממשל אובמה שהודה שהאזין לו.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *