׳וריטאס׳ חושף פקידי מס הכנסה: ׳אתה חייב לערוך בדיקה מדוקדקת יותר ל׳קבוצות שמרניות׳… לא שם ז**ן אם זה פשע׳

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

  • פקידי מס הכנסה: "אתה חייב לערוך בדיקה מדוקדקת יותר ׳לקבוצות שמרניות׳… לא שם ז**ן אם זה פשע"

  • מחיקת הודעות דוא״ל של מס הכנסה זה "… כל כך מגניב … [שמרנים] לא יוכלו להשיג כל ראיות נגד …", נציב מס הכנסה לשעבר, ג'ון קושיקן "… אני לא זם ז**ן אם זה פשע"

  • עורך הדין של מס הכנסה על שערוריית לרנר: "כל העניין הזה שראינו בחדשות, כן נעשו טעויות"

  • מס הכנסה זה ג׳וב נוח מאד, בו ״דמוקרט סוציאליסט של אמריקה מקבל "… הרבה זמן משולם וימי מחלה" כדי להשתמש בו לאקטיביזם

  • בוז לאמריקה: "לצערי, אסור לי על פי תקנות האיגוד שלי לפעול נגד החוקה"

 

״פרוייקט וריטאס״ פרסם את החלק הרביעי בסדרת התחקיר שבוצע באמצעות סמויים, בו חושפים את "הדיפ סטייט": שני אנשי מס הכנסה (IRS), אשר דנים בכנות ביחסים הבלתי הוגנים של מס הכנסה לעמותות שמרניות ללא מטרת רווח.

תומאס שיהי, חוקר מס הכנסה וחבר ב״הסוציאליסטים הדמוקרטים של אמריקה באוסטין, בטקסס״, וג'רי סמאסק, עורך דין של מס הכנסה בוושינגטון.

״הסוציאליסטים הדמוקרטים של אמריקה באוסטין״, היא קבוצה סוציאליסטית שפועלת לקידום "סוגיות פרוגרסיביות" באוסטין, טקסס.

התמקדות מחפירה בקבוצות שמרניות

שיהי מתגאה ונראה כי הוא מצדיק את נציב מס הכנסה לשעבר, ג'ון קוסקינן, שהיה מעורב בשערורייה על ״איבוד״ עשרות אלפי אימיילים בנוגע למחלוקת של לויס לרנר. שערורית לויס לרנר התרחשה בשנת 2013 ובה גילויים שחשפו כי מס הכנסה בחן באופן לא הוגן קבוצות שמרניות.

שיהי: "ג'וש קוסקינן. הוא חטף חזק על הגברת הבדיקה לקבוצות ״מסיבת התה״ האלה. השמרנים שמרנים זעמו עליו באמת, הוא היה כל כך מגניב כי הוא מחק את כל האימיילים, כך שהם לא יכלו לעלות כל ראיות נגדו.

"כן, אני לא שם ז**ן אם זה פשע לעשות זאת כי … אתה צריך לעשות בדיקה מוגברת לקבוצות אלה, כי הרבה מהן הם רק חזית מ**ינת של האחים קוך או מה שלא יהיה."

״טעויות נעשו״

בפגישה נפרדת, עורך הדין סמסק חושף בפני ״פרויקט וריטאס״ שמספר פעמים "טעויות נעשו", במהלך שערוריית 2013 כאשר עמותות שמרניות היו מטרה ממוקדת בעת הגשת בקשה לסטטוס פטורים ממס.

סמאסק:

"… אתה יודע מה, בשביל מה שזה שווה, לפרוטוקול, אני מכיר אנשים בפטור ממס בישויות ממשלתיות. כל הדברים שראינו בחדשות, כן נעשו טעויות "

עו"ד סמאסק, שעבד עבור מס הכנסה במהלך שערוריית 2013, המשיך:

"… החוק דורש שארגון לא יכול להיות פוליטי, זה לא יכול להיות מפלגתי כדי להיות פטור ממס … עובדים אלה בסינסינטי אוהיו התחילו להפריד אותם ולשים אותם בערימה. מתברר שהם היו כמו קבוצת מסיבת התה. ואני חושב שהם עשו זאת, כמו לויס לרנר ואולי חלק מעובדיה היו יותר ליברלים או דמוקרטים ולכן אני לא יודע אם הם פסלו אותם, אבל הם דרשו מהם לספק מסמכים נוספים כדי להוכיח שהם לא מפלגתיים.

הוא חוזר על ״טעויות נעשו״

"… וזה היה רע. אני חושב, ממה שאנשים אומרים לי, שבאמת יודעים, היו טעויות שנעשו, אבל הבעיה עם מה שקרה … ושוב, היו טעויות שנעשו, ואני חושב שכנראה כמה אנשים שקיבלו יעוץ נגד קבוצות שמרניות עשו כמה טעויות.״

ניצול לרעה סוציאליזטי של הטבות העבודה

שייהי, כמו אנשים שהופיעו בפרקים הקודמים בסדרה הזו, הוא גם חבר בקבוצת אקטיביסטים פוליטית. שיהי רומז כי הוא מנצל לרעה את ההטבות העבודה שלו, כולל תשלום על ימי מחלה כדי לעסוק בפעילות סוציאליסטית עבור ״הדמוקרטים הסוציאליסטים של אמריקה באוסטין״.

"אני אגיד, אני פשוט אוהב את היתרונות. אני מקבל הרבה זמן משולם וימי מחלה. אז, כמו, עבור דברים של ״הדמוקרטים הסוציאליסטים״, אני יכול רק בכנות … אני פשוט אשאר עד מאוחר לתקופה. ואז, אני רק אתקשר למחרת. "

"כוונתי, כל זמן שהמנהל לא מגלה ואתה לא אומר במפורש "היי אני נעדר בשל מחלה כדי לעסוק בפעילות של ״הדמוקרטים הסוציאליסטים״ אז אני מתכוון כאילו כן. אתה יודע, אתה פשוט חייב, אתה פשוט צריך סוג של לדעת להתנהל, אתה יודע, מתי ואיפה אתה כאילו עושה, כאילו, העבודה שאתה עושה."

עוד דמוקרטים סוציאליסטים של אמריקה במס הכנסה

שיהי מגלה שיש יותר פעילים סוציאליסטיים במס הכנסה, בהתייחסו לחבר שלו שעובד בתקשורת לאומית למען הסוציאליסטים הדמוקרטים של אמריקה, וכן בכתיבת תקנות עבור הארגון הפוליטי.

"החבר שלי כריס, כאילו הוא עושה הרבה דברים כמו ענייני טכנולוגיה. הוא אפילו מנהל את ה״פאקינג״, הסתכלתי מעל הכתף שלו פעם בפורום הבחירות והבחנתי שהוא למעשה בצוות העבודה של המדיה החברתית הלאומית. אז, הוא עוזר לנהל את חשבון הטוויטר הלאומי. הוא גם מנהל את חשבון הטוויטר המקומי שלנו. הוא גם אחד שעושה את כל התקנות וכאלה… הוא עובד גם עבור מס הכנסה."

דברי שיהי על הבוז שלו לחוקת ארצות הברית

"לצערי, אסור לי על פי תקנות האיגוד שלי לפעול נגד החוקה"

הכתב שואל:

״היית פועל?״

שיהי השיב:

״כן״

 

 

 

 


תזכורת:

תחקיר מפוצץ של ׳וריטאס׳: ׳חברי הדיפ סטייט, אנו עומדים לחשוף אתכם אחד אחד׳

תחקיר מפוצץ של ׳וריטאס׳: ׳חברי הדיפ סטייט, אנו עומדים לחשוף אתכם אחד אחד׳

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *