אבו מאזן נתן הוראה לשרוף את עין פאשחה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

עם חיסול הסכמי אוסלו ע" ממשלת ארה"ב משתנים התנאים וחוזרים למציאות של 25 אחורה.

 

כאשר הנבל שמעון פרס חתר תחת הממשלה ושלח אנשים לדון על שטחי מדינת ישראל עם הגויים בחצר המלך נורווגיה, (כן כן יש עוד מלאכים במציאות שלנו) כחלק מהסיכומים של אחיזת השטחים על הפלסטינים צפון ים המלח נותר בחזקתם.

טכנית השטח שהחתרן שמעון פרס נתן לפלסטנים היינו מבית שאן ועד לעין גדי, פרס הנבלה הגדיל גם לתת להם את השמורה היפה בים המלח שהיא ענתה בזמנו לשם "עין פאשחה" כיום עינות צוקים, הפלסטינים אשר קיבלו לחזקתם את השמורה הכניסו שם עשרות אלפי ילדים מתוך הרשות על מנת שיבלו בפרק, אבל כידוע שכננו הפלסטינים פעלו כחיות אדם והחריבו כמעט את המקום.

עם פרוץ האינתיפאדה השנייה נכנס צהל לשטחי צפון ים המלח וצמצם את הנוכחות  הפלסטינית עד למבואות יריחו ובכך החזרו הקיבוצים והיהודים לשלוט בצפון ים המלח, הפלסטינים כעסו שזה נגד ההסכם, אבל הרוצחים שלהם המשיכו לפגע ביהודים ובכך גזרו על עצמם גזרת טרנספר.

ממשל טראפ ביטל את משרדי אשף השבוע כחלק מסיום ההסכם הכושל, אין מקום יותר לפלסטינים ומוסדותיהם, נגמר להם הסוס, 25 שנה זה יותר מדי, הגיע הזמן לחזור לרעיון המקורי, 2 מדינות ל 2 עמים, ישראל וירדן.

קונפדרציה ירדנית ופלסטינית בשכנות לישראל, נתניהו כבר אמר 2 מדינות ל 2 עמים והוא ידע בדיוק מה הוא אמר בבר אילן, וכך יהיה, אם הפלסטינים לא ירוצו להיות עם הירדנים לא היה להם כלום, ואם הירדנים לא ירצו את הפלסטנים עבדאללה ינוקה משלטון.

מוחמד דחאלן בעזה, עבדללה במזרח ומדינת היהודים שבירת ירושלים במרכז.

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *