מושל קליפורניה על טראמפ: ׳משהו צריך לקרות לבחור הזה, כי אם לא נפטר ממנו, הוא יערער את אמריקה ואפילו את העולם׳

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

 

מושל קליפורניה, ג'רי בראון:

"… הבעיה היא שמעולם לא היה לנו נשיא שהתנהג באופן כזה…. הוא מחבל בסדר העולמי במובנים רבים… משהו צריך לקרות לבחור הזה, כי אם אנחנו לא ניפטר ממנו, הוא הולך לערער את אמריקה ואפילו את העולם."

 

המושל הדמוקרטי של קליפורניה, ג'רי בראון, איים על הנשיא דונלד טראמפ ביום שני, וכינה אותו "מחבל" ואמר,"… משהו צריך לקרות לבחור הזה, כי אם לא נפטר ממנו, הוא יערער את אמריקה ואפילו את העולם".

במהלך ראיון עם ה״כתבת״ השמאלנית אנדריאה מיטשל מערוץ הפייק ניוז הידוע לשימצה, MSNBC, נשאל בראון על הוריקן פלורנס המכה  בימים אלה בחוף המזרחי ועל ״הכחשת שינוי האקלים״ ע״י טראמפ.

בתגובה, המשיך בראון בשטף בלתי מרוסן:

"דבר ראשון, אני רוצה להגיד שזה באמת יוצא מגדר הרגיל שהנשיא יכול להתכחש למדע שכזה, אבל הוא עשה כל כך הרבה טרה – מה המילה, אין לי אפילו שם תואר. זה רע, ואיך אנחנו מתנגדים לזה עם פסגה אקלים, עם אנשים נורמלים שמכבדים את האמת, ומתקשרים על זה עם אנשים נורמליים אחרים, ונאבקים בנשיא ארצות הברית במה שקרים, עיוותים ולמען האמת, התנהגות ביזארית.״

הכתבת הזכירה אז כי טראמפ משך את ארה"ב מהסכם האקלים בפאריס מוקדם יותר השנה, ושאלה את בראון אם זה יוביל בסופו של דבר לסוף העולם. על זה בראון השיב:


"טראמפ הוא המאפשר. לעתים קרובות אנו שומעים את המונח "Enabler". הוא המאשפר של רשלנות אקלים והתחמקות אקלים. אז זה מה שרע בזה. לכן עלינו לוודא שכל המדינות האחרות, בין אם זו רוסיה, או פולין, או דרום אמריקה, ברזיל, יהא אשר יהיה, כולם צריכים להתגייס, ונשיא ארצות-הברית היה צריך להיות המעודד הראשי, הדוגמה, ובמקום זאת הוא מחבל".

הכתבת שאלה אותו על הדיווחים הסותרים מפורטו ריקו בנוגע למספר ההרוגים מסופת ההוריקן של השנה שעברה.

"ובכן, הבעיה היא שמעולם לא היה לנו נשיא שהתנהג באופן כזה. זאת אומרת, הוא לא אומר את האמת. הוא כל הזמן משנה את דעתו; הוא מחבל בסדר העולמי במובנים רבים. אז זה חסר תקדים, זה מסוכן, ואני מקווה שהבחירות האלה ישלחו מסר חזק למדינה; הדמוקרטים ינצחו ואז טראמפ – טוב, משהו צריך לקרות לבחור הזה, כי אם אנחנו לא ניפטר ממנו, הוא הולך לערער את אמריקה ואפילו את העולם."

המושל הדמוקרטי והמאיים של קליפורניה מאר את הדברים במסגרת אירוח פסגת האקלים העולמי בעיר סן פרנסיסקו (יום רביעי עד שישי).

למעלה מ -4,000 פקידים נבחרים, בכירים ואנשי איכות הסביבה התכנסו בסן פרנסיסקו לכנס האקלים שבו המשתתפים דנו באיום של שינוי האקלים וחיפשו פתרונות. [מקור: ״הדיילי-קולר״]

תנועת המטוסים הפרטיים עלתה ב -30% בנמל התעופה של סן פרנסיסקו במהלך הוועידה בת שלושה הימים.


קריאה רלוונטית:

 

זהירות, אקו-פאשיזם גלובאלי בדרך

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 תגובות

  1. אלי 2018-09-20

    מחבל בסדר העולמי שלהם.

  2. רינת גנדלמן 2018-09-22

    טראמפ הוא המקל הכי גדול בגגלי הסדר העולמי החדש