אסי עזר מגעיל תתחת !

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

עד מתי עם ישראל ייתן לאסי עזר להמשיך להטריד מינית את הגברים בתוכנית נינג'ה ישראל.

 

ערוץ 12 הביא לנו תוכנית יפה בפריים טיים בשם נינג'ה ישראל, אבל הוא הביא את המטריד הלאומי אסי עזר לראיין גברים בלי חולצה, והסוטה הנאלח מזיל ריר מכל להטב שהוא רואה, האיש פשוט סקס מנייאק ברמות שלא נראו בפריים טיים, והוא כל הזמן דוחק את המגדרים שלו לחזית.

מביאים לך ילד קקה שהחליט שהוא רוצה לאכול בתחת והוא עובר ניתוח על מנת להפוך לאישה, והנה אנו מקבלים פרומו בן חמש דקות על אותו חולה מין שנתקע בכל החורים ובמשך דקות רבות אנו רואים כי אותו מוטציה חולת נפש מקבלת חשיפה ואחרי שהמוטציה מספרת כיצד היא מגדירה את עצמה היא עולה למסלול והופ נופלת אחרי 15 שניות.

ושוב נשאלת השאלה מדוע קיבלה אותה מוטציה מגעילה תתחת דקות רבות לספר את הסיפור שלה ואיתה מגיעה גם התשובה, אסי עזר כינס את חולי הנפש למסלול אחד, הוא לא ייתן לעם מנוח עד אשר יביא את הקוקסינלים למאסטר שף, לנינגה, לאח הגדול, לבוקר טוב ישראל, לחדשות ישראל, לזונת ישראל.

חולי נפש מגיעים למסלול הנינגה על מנת לקבל לייקים באינסטוש, ככה שאחרי התוכנית לפני יש להם עוד אלף איש שרוצים לתקוע אותם בתחת, אסי עזר מפרסם את מוסד הזנות הגדול במדינה תוך שהוא מפרגן לכל חולי נפש שנקלע בדרכו, ובעריכה של התוכנית הוא מביא אותם לחזית ונותן להם חשיפה אדירה למרות שבמסלול הקוקסינלים נופלים כמו אנשים שרצים הפוך בשדה תירס.

עוד קוקסינל, עוד טרנג'דר, עוד סקס מנייאק ועם ישראל וילדי ישראל שוב ושוב נאלצים לראות את הקקי של הסוטים במדינה נמרחים בבריכה, אחד אחרי השני תוך הזלת הריר הבלתי נתפסת של מנחה התוכנית.

 

מתוך עשרות מתמודדים מקבלים הלהטבים שעות רבות וזאת חרף היותר כישלון על המסלול.

 

סוטים, נמאסתם.

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *