סרט מתורגם: אג'נדת הלהט"בים ככלי נשק אאוגני של האליטות נגד מיעוטים

בלאקפייס בלקפייס, בלאק פייס

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הקומיקאי המבריק דייב שאפל שוטח מול אופרה ווינפרי הבינונית (אשר עושה "פרצוף מופתע") את אג'נדת הלהט"ביזם שהאליטות מנסים דרך הוליווד והתרבות להנחיל בשטיפת מוח אלימה לציבור השחורים בארה"ב:

יש המון צדדים אזוטרים לאותה אג'נדה, אך אחת בולטת יותר מאחרים אשר מנסח ד"ר עומר ג'ונסון (Umar Johnson), פסיכיאטר, פסיכולוג, מורה, ומטפל גם בלהט"בים בקליניקה הפרטית שלו בארה"ב. ג'ונסון מתאר את הסיבות ההיסטוריות לאותה מגמה ומסביר שהיא דרך לעודד אורחי חיים המעודדים ילודה נמוכה בקרב מיעוטים כמו השחורים, ואין זה מקרה שהכהנים של האלילה הילארי קלינטון מנסים בצורת אומנות בלאקפייס(Blackface – לבן שמתחזה לשחור כאמצעי בידור) מחוכמת לשתול את תרבות הלהט"ביזם בקרב הציבור השחור שבעקרון הוא שמרן בהרבה ואינו מקבל זאת אפילו יותר מציבורים אחרים, ד"ר עומר מוסיף שגם לאורך ההיסטוריה מעולם לא היית תרבות אפריקאית שקידמה אורכי חיים שכאלה.

מגמה דומה ניתן למצוא בקרב ארגונים שמתחזים לפמיניסטיים כמו Planned Parenthood אשר עוסק בהפלות ברחבי ארה"ב. אותו ארגון הוקם על ידי מרגרט סנגר אשר היית ממובילות תנועת האאוגניקה (השבחת גנים שהמפלגה הדמוקרטית אימצה לחיקה ואשר גרמניה הנאצית למדה ממנה), וראתה באותם הפלות דרך להוריד את כמות הילודה בקרב מיעוטים, בעיקר שחורים.

האליטות מנסים לכפות באלימות את התרבות של הפמיניזם והלהט"ביזם דרך ארגוני דגל כמו Black Lives Matters, המתחזים לארגון שבא לדאוג לזכויות המיעוט השחור בארה"ב, אך אין זה מקרה שמובילות אותו נשים פמיניסטיות ולסביות (או קוויריות להט"ביות). הנהגה שכזאת לא מעוניינת לפתור את הבעיה הגדולה ביותר בקרב הציבור השחורק, וזה התפוררות הגרעין המשפחתי ומחסור באבהות שהוא אחד המנבאים הטובים ביותר להתדרדרות לפשע, סמים, הפרעות נפשיות וכנופיות. ללסביות פמיניסטיות, מנ' המבט הארסית שלהן, רואות בתופעה של מחסור באבהות דבר חיובי ודרך לטפול על הילדים מחוסרי אב את אג'נדת הלהט"ביזם, אשר כפי שמצביע ד"ר עומר ג'ונסון, מוריד את רמות הפוריות והילודה בקרב הציבור השחור שגם ככה מתדלדל.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. מאי 2020-12-05

    איפה אפשר לצפות בסרט?