כת שפחות המין NXVIM והמאמץ לטרפד את מינוי השופט השמרני לעליון

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

  • הסנטורית הדמוקרטית קריסטן גיליברנד, ממובילות קמפיין MeeToo# ועלילת התקיפה המינית כנגד המועמד לעליון, השופט קוואנו, היתה מעורבת בלפחות שתי תרמיות מין נוספות

  • אביה של קריסטן גיליברנד, דאג רוטניק, יעץ כעורך דין לכת שפחות המין של האליטה NXIVM במשך ארבעה חודשים ב2004 תמורת $25,000 לחודש

  • אמה החורגת של קריסטן גיליברנד, שהיא גם דודניתו הצעירה של אביה, הוכנסה על ידו ל-NXIVM

  • דובר קירסטן גיליברנד על NXIVM: ״מעולם לא שמעה על קבוצה זו עד שקראה עליהם לאחרונה בעיתון״

הסנטורית הדמוקרטית גיליברנד מאמינה שהמועמד לעליון, השופט קוואנו, אשם כי הוא לא דורש מהFBI לחקור את הטענות נגדו מלפני 36 שנים.קוואנו מכחיש בתוקף את ההאשמות כפי ששני גברים נוספים שהוזכרו על ידי המאשימה.

על טענות כריסטין פורד נגד השופט ברט קוואנו: היא אינה יודעת מתי זה התרחש, היא אינה יודעת באיזו שנה, היא אינה יודעת באיזה חודש, אין לה מושג היכן, היא לא יודעת כמה נכחו שם ואם היו גם בנות. הנאשמים מכחישים בתוקף את הדברים.

נחזור ונתמקד בסנטורית ה״פמיניסטית״ שלנו והעבר ה״מעצים נשים״ שלה:

גיליברנד הובילה גם את האישום נגד אחוות אוניברסיטת וירג'יניה בגין כביכול אונס שפורסם על ידי הרולינג סטון.

הדיווח כולו היה נחשף בסופו של דבר כשקרי לגמרי והרולינג סטון התחייב לשלם לאחווה 1.65מיליון דולר בגין האשמות השווא.

גיליברנד הביאה את ״נערת המזרון״ לנאום האומה בפני הקונגרס בשנת 2015.

במקרה הזה מדובר על סטודנטית מאוניברסיטת קולומביה שגררה מזרן כחול סביב הקמפוס בשנת 2014 במטרה להמחיש את מצוקתה כקורבן אונס, ונמצאה בלתי אמינה מאוחר יותר. הסטודנט אמה סולקוביץ' אשר הואשם כי אנס אותה נמצא ״לא אחראי״ והאוניברסיטה הגיעה עימו להסכם.
[מקור: ״גייטוויי פונדיט״]

 

אביה של הסנטורית הפמיניסטית, דאג רוטניק, עבד כעורך דין של כת שפחות המין מהאליטה Nxivm במשך ארבעה חודשים בשנת 2004, תמורת 25 אלף דולר לחודש.

תוצאת תמונה עבור ‪Kirsten Gillibrand nxivm‬‏

אביה של הסנטורית האמריקניתי קירסטן גילברנד, הוא דאג רוטניק. מה שלא ידוע הוא כי דאג עבד בכת שפחות המין NXIVM – כתריסר שנים.

NXIVM שכרה דאג כיועץ עבור $ 25,000 לחודש. בין תפקידיו היה לקיים ארוחות ערב שבועיות עם נשיא NXIVM ננסי זלצמן. באותו זמן, מנהיג NXIVM קית 'רנייר היה מעוניין להשיג כתבי אישום נגד החברה לשעבר, טוני נטלי ו-פולחן מתכנת, ריק רוס. דאג לא הצליח להגיש את כתבי האישום שרנייר השתוקק.

במהלך ארבעת החודשים שבהם הוא עבד עבור NXIVM, הכניס דאג את דודניתו הצעירה, גוון בלקורט, עורכת דין, לכת. בתחילה ביקש ממנה לקחת 5 ימים אינטנסיבית כדי לקבוע אם NXVIM צריך רישיון כמוסד חינוכי. בהיותה מבריקה, מושכת ושאפתנית, גוון הפכה למוקד עניין עבור מנהיג הכת ראנייר. זלצמן, מהפנטת מומחית, בילתה זמן רב עם גוון. רנייר רצה שהיא תהפוך לעו״ד הפנימית של NXIVM.

לאחר הקורס הראשון, היא התאהבה ב- NXIVM. היא לקחה עוד קורס של חמישה ימים, ואחר כך עוד קורס. ברגע שגוון סיימה את האינדוקטרינציה בהצלחה, החליט רנייר שכבר לא זקוק לרוטניק. ננסי טענה שדאג הטריד אותה מינית. רנייר דרש ממנו לשלם חזרה את כל ארבעת התשלומים החודשיים עבור ייעוצו חזרה. הוא סירב. NXIVM תבע אותו, ואיים להרוס את המוניטין שלו. דאג שילם לכת $100,000 לפי תנאי הסדר מחוץ לבית המשפט. הוא ו NXIVM חתמו על הסכם סודיות המבטיח לא לחשוף את ההסכם. (ההסכם הודלף למרות הכל)

על הרומן בין בני הדודים
בינתיים, דאג גילה שדודיתו, גוון, שקועה עמוק, מבזבזת הרבה כסף על מה שאינו אלא קורסי שטיפת מוח. היא היתה מאורסת להתחתן כשהתחילה ללמוד בקורסי NXIVM.
כחלק מתכנית הלימודים של NXIVM על הנשים לרשום את כל היתרונות הנובעות מהמוות הפתאומי של השותף שלהן. גוון הבינה עד מהרה שהאירוסין שלה מיותרים. היא שייכת ל NXIVM – נולדה כדי להיות חופשיה ורווקה – כדי שתוכל ללמוד כל מה שהם יכולים ללמד. היא ביטלה את האירוסים שלה ונרשמה לשיעורים נוספים.
דאג החליט לעבוד מאחורי הקלעים כדי להוציא אותה מתוך NXIVM. היא לא רצתה לעזוב. היא אהבה את NXIVM. הם אהבו אותה. היא הכריזה שקית נפלא ושננסי היא כמו אם שנייה.

זה לא לקח זמן רב עבור גוון כדי להבין שיש לה אינטרסים מתחרים – הפצצת האהבה של הקהילה בNXIVM – ההדרכה של ננסי ורנייר עצמו –  לעומת האיש הקשוב, העשיר, המתוחכם, החזק, בן-דודה שתמיד העריצה, שלפתע נהפך לחבר הכי טוב שלה. לבסוף בחרה בשני.

תוצאת תמונה עבור ‪Kirsten Gillibrand metoo‬‏
בנובמבר,2017, כחודש לאחר ה״ניו יורק טיימס״ וכלי תקשורת אחרים דיווחו על NXIVM – ככת חשאית של שפחות מין
כשנשאלה הסנטורית קירסטן גיליברנד האם היא ידעה משהו על NXIVM, השיבה באמצעות דוברה כי "מעולם לא שמעה על קבוצה זו עד שקראה עליהם לאחרונה בעיתון".

אביה דאג רוטניק – כפי שצוין לעיל – עבד עבור NXIVM, בסופו של דבר נתבע על ידיהם ושילם 100,000 $. וחוץ מזה, בת דודתה (וכיום אמא החורגת) של קירסטן, גוון, היתה מעורבת בכת, ואביה עבד קשה כדי להציל אותה ולבסוף נשא ואתה לאישה.

[מקור: ״ארט-וויס״]

תוצאת תמונה עבור ‪doug rutnik clinton‬‏

תזכורת מתוך תחקיר ״קונספיל״ על NXIVM:

היבט חשוב נוסף במקרה זה, אשר ממנו מתעלמים במידה רבה, הוא הקשרים שהכת מקיימת עם דמויות בדרג גבוה בפוליטיקה ובפיננסים. הארגון עבד כמו הונאת פירמידה, איסוף דמי חבר קבועים מחבריה. אבל רוב המימון, מעל 150 מיליון דולר, הגיע מקרנות הנאמנות של יורשות הון ענקית המשקאות ״סיגרם״, שרה וקלייר ברונפמן.

המעורבות שלהן עם ראנייר החלה ב -2002 והיתה ידועה ומאד שנויה במחלוקת, כשחברים אחרים ממשפחת ברונפמן הרחיקו עצמם מהאחיות כלפי התקשורת. למשפחת ברונפמן יש קשרים הדוקים מאוד עם השושלת הבנקאית של רוטשילד, עם בני שתי המשפחות השייכות לרבות מאותן חברות, כולל חברתם המשותפת, ברונפמן ורוטשילד.

בנוסף, לפחות שלושה חברים בכירים בארגון, בהם ננסי זלצמן ואחיות ברונפמן, חברים בקרן של ביל קלינטון, היוזמה העולמית של קלינטון, המחייבת תשלום שנתי של 15 אלף דולר.

עכשיו, כאשר ראנייר נמצא בכלא, ומאק שוחררה בערבות תחת אזהרה שלא ליצור קשר עם חברי כת אחרים, קלייר ברונפמן קיבלה על עצמה את תפקיד ה״שליטה״ בארגון.

בתגובה לשערוריה האחרונה סביב Nxivm, ברונפמן פרסמה הצהרה באתר האינטרנט שלה, המכחישה את ההאשמות נגד ראנייר. היא שיבחה את ראנייר ואת תוכניות ה-Nxivm, ועמדה על כך שהוא עושה עבודה שבאמת עוזרת לאנשים, ושעל אף אחד מעולם לא נכפה דבר כחלק מהסדנאות שלהם.

פרנק פרלטו, לשעבר איש היח״צ של Nxivm, אמר ל״ניו יורק פוסט״ כי ברונפמן היא אחת ה״שליטות״ הקשות ביותר בארגון.



 


קריאה רלוונטית:

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *