אבו רבלין

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מה הטעויות שעשה נשיא המדינה שהביאו אותו לנידוי ציבורי.

רובי רבלין

 

אייך יכול להיות שאדם אשר כל שנות חייב עשה בפוליטיקה המקומית, הארצית והלאומית מתגלה לאחר שנים רבות של אהדה מסוימת בציבור כאיש דפוק בלי מוח וחסר עמוד שידרה?

איש יקר היה רובי רבלין, הוא מירר בדמעות בהיותו צעיר בגלל הפסד של קבוצת כדורגל, כמה אנושי זה יכול להיות, כמה אמיתי זה שאדם מבכה בדמעות את ההפסד של קבוצתו האהובה, כמה אנושי זה להתהלך במדבר הפוליטי שנים, אבל להחזיק את הגלגל הצד הימני שלו בחזות של ארץ ישראל השלמה.

רבלין תמיד היה עוף מוזר, הוא תמיד היה לו מילים מיוחדות שרק הוא מבין, לפעמים הוא היה מדבר בתכניות פוליטיות ללא הסבר, מילים מילים מילים כאילו הוא טוען בבית המשפט, אבל טוען גרוע, לאורך כל שנותיו הוא למעשה היה חסר עמוד שידרה, תמיד נאחז בקורה הימנית של המגרש, אבל אף פעם לא עמד עליה בצורה אייתנה, רובי רבלין  אולי נולד בארץ, אבל הוא כנראה לא הגדיל להבין כי הארץ הולידה אותו.

ראובן רבלין

אייך הפך רובי לאבו?

הציבור בישראל לא אוהב שחורצים גורלות של בני עמו, הרי אנחנו עם אחד, משפחה אחת, וכידוע בכל משפחה יש פדיחות, יש בעיות, יש מעשים שלא יעשו, יש אג'נדות, אבו רבלין למעשה קיבל את הכובע של "ראיס" המשפחה, הנשיא שלנו, הוא היה צריך להיות ראש הבית, האבא שמתווה לילדיו את הדרך האבא שדואג שיהיה לשכנים שלנו שלום בבניין, שלא יקפוץ כמו פוץ.

ששמעון פרס היה נשיא "כולם" ידוע היה שהוא עובד בשביל ממסדים ארוכי ידיים בחברה הישראלית, ששמעון פרס יכול לעשות מה שהוא רוצה, לזיין את העובדות במשרדי הממשלה, להקיף את את צמו בנשים כמו סקס מנייאק במרכז פרס שלום, לפוצץ מליונים על יום הולדת – וכל התקשרות שתקה.

שמעון פרס

אבל שרובי רבלין הגיעה היה ברור כי הדברים היו צריכים להיות שונים, אבל רובי הפך להיות אבו, אבו רבלין החליט להכות בני עמו, פתאום הקבוצה שלו היא לא הקבוצה שלו כי זה לא נוח לו, כל השנים הוא טרח להשביח את הקבוצה חרף היותה לאומנית ולאומית ועכשיו שאבו רבלין מקבל את כיסא הכבוד להיות ראש הבית הוא מדיר את השייכות שלו לקבוצה שלו.

אדם יכול להחליף מפלגה כמו ציפורה שפיצר שעושה חורים כלכלים בכל מפלגה שהיא נאחזת בא בשם השבט הלבן, אדם יכול להחליף עבודה כמו יעקב פרי שהיה חצוצרן והפך לאיש שבכ ולימים זקן סנילי, אדם יכול לשקר כמו יאיר לפיד ולספר שהוא לא מעשן באנגים בקרייה, אדם יכול לאונן בפומבי ולהצביע מרץ תוך הפגנה שהוא דוגל במשכב בהמה וגילוי עריות.. אבל להחליף קבוצת כדורגל??!

 

הציבור מקבל את הכל, אבל הציבור לא יקבל אדם שבגד בקבוצת הכדורגל שלו.

אבו רבלין איבד את זה, הוא חולה, כל כך חולה שעדיף לשלוח אותו היום ממוסד הנשיאות עוד בטרם הוא יגרום נזק אמיתי, אבו רבלין צריך לצאת לנבצרות לאור מצבו הרפואי שמשפיע ישירות על גזע המוח שלו, החומרים שהוא מקבל לא נופלים מהחומרים שקיבל שמעון פרס בזמנו.

 

שמעון פרס היה יישן עם בלוני חמצן במשך שנים, אנחנו ממנו את זה מכספינו, ועכשיו פתאום אנו רואים כי אבו רבלין צריך לקבל גם סוג מסוים של טיפול, הטיפולים שלהם כל כך טובים עד שהם הופכים להיות צעירים ורעננים על מנת שימשיכו לדבר כפי שהם מדברים – בדרך כלל כנגד המדינה ונגד העם.

בזמן שאנשי ימין מתים צעירים, השמאל מקבל תעדוף רפואי והוא חיי יותר שנים, מספיק שתגיד שאתה נגד ביתר או נגד ירושלים השלמה או תגנה איזה פעולת תג מחיר שלא יודע מי ביצע אותה ומיד תקבל את מיטב החומרים הרפואיים על מנת לשמר אותך חיי ומשפיע.

אבל גם אם תחיה עוד שנה אבו רבלין, זה לא  ישנה את מה שההיסטוריה הלא רשמית תרשום עליו, שאתה בניגוד ליתוש שמעון פרס שאמר כל הזמן בפה מלא שהוא המנייאק שלהם, אתה שחקת אותה כאילו אתה שלנו, אתה לא ביתרי, אתה לא ראוי להכיל את השם ביתר, וכבר לפני שנים רבות הוציאו אנשים מארגון ביתר כאשר הם סרחו.

נגיד זאת כך אבו רבלין כשהילד שלך – אז הוא לעולם שלך, אבל אתה כנראה רק עשית למראית עין שהילד שלך, ועכשיו אתה רוצה שהעולם יחבק אותך כמו כל זקן חולה, אולי העולם יחבק אותך, אבל העם היושב בציון כבר הבין שאתה על תקן טפיל.

תתנצל!

 

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *