יעקב אחימאיר סוף סוף גילה שיש ׳גזע עליון׳ מפי ה׳עיתונאית ההומנית׳ יעל דן

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

ואני לא ידעתי כי בגלי צהל מטפחים גזע עליון. יעל דן אומרת כי עשרה עיתונאים ימניים משתווים לרזי ברקאי או ליעל דן,שמאלנים. כך בראיון בידיעות אחרונות. ממש "גזע עליון" בגל'צ. ואנו כלל לא ידענו! טוב שמידעים אותנו לקו מחשבה זה בגלי צהל. תודה על גילוי הלב, על הכנות. לידיעת מפקד גלצ.

עיון נוסף בדבריה: אכן, כל ימני שווה לעשרה כמוה או כמו רזי ברקאי. אבל מעבר לענין הכמותי, לחשבון המתימטי, מה היא שתאמר כי ימנים אינם עיתונאים – אלה אשר בגלי צהל. רק היא ורזי ברקאי הם עיתונאים, מחוייבים לאובייקטיביות ולהתנהלות אמינה. התנהלות אמינה? רק שניים אלה?!

 

לראיון המלא

דברי יעקב אחימאיר בטוויטר הופיעו כתגובה לראיון של העיתונאית יעל דן ל"ידיעות אחרונות".
בין שאר ה״פנינים:

"אני מקנאה באנשי ימין שמכניסים אותם לתחנות השידור השונות כביכול כדי לאזן, והם מקדמים אג'נדה פוליטית מאוד מסוימת", אמרה.

"ברור שאני מזוהה עם השמאל, אבל אין לי עניין לקדם אג'נדות פוליטיות, אלא הומניות"

"הומניזם לא אמור להיות מזוהה עם שמאל או ימין, אבל אם הומניזם הוא שמאל, אז אני מאוד שמאלנית ולוחמת גדולה למען רעיונות חברתיים ואנושיים. התשובות לשאלות המדיניות או הביטחוניות הרבה פחות ברורות לי. השאלות על מה שקורה בארץ עולות גם אצלי כל הזמן. אני נורא מקנאה באנשים שכל כך בטוחים בעמדותיהם ויש להם תשובות ברורות. לי יש יותר שאלות מאשר תשובות. אני מאוד נזהרת לא להשתמש בשעת השידור שלי כדי לכוון אג'נדה פוליטית מסוימת.

"אני מקנאה באנשי ימין שמכניסים אותם לתחנות השידור השונות כביכול כדי לאזן, והם מקדמים אג'נדה פוליטית מאוד מסוימת. הם לא באים כעיתונאים, ולכן המשקל הסגולי שלהם שווה לעשרה כמוני או כמו רזי. אנחנו עיתונאים, ורואים את עצמנו מחויבים קודם כל לאיזו אובייקטיביות והתנהלות אמינה".

מקור

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *